کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علیرضا دولت آبادی مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اولین المپیاد فرهنگی و ورزشی بچه‌های مسجد بویراحمد / تصاویر

23 مرداد 1398 ساعت 2:05

اولین المپیاد فرهنگی، هنری و ورزشی بچه‌های مسجد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


اولین المپیاد فرهنگی، هنری و ورزشی بچه‌های مسجد در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز دوشنبه (21 مرداد ماه 98) اولین المپیاد فرهنگی، هنری و ورزشی بچه‌های مسجد استان کهگیلویه و بویراحمد در اردوگاه تربیتی و آموزشی منطقه دهنو یاسوج برگزار شد.
علیرضا دولت آبادی مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: هدف از برگزاری این المپیاد رقابت سالم و کشف استعدادهای مختلف در رشته‌های مختلف ورزشی و فرهنگی است.
وی افزود: این المپیاد به همت کانون‌های مساجد شهر یاسوج برگزار شد. و این نکته را عرض کنم که تمام فعالیت‌های این المپیاد چه در حوزه داوری و چه در حوزه اجرا توسط بچه‌های مسجد انجام گرفت و این یک ظرفیت و پتانسیل بالایی است.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این المپیاد با حضور 250 نفر از بچه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌های بویراحمد در قالب 20 کانون فرهنگی و هنری مساجد و 6 رشته ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار شد.
دولت آبادی افزود: اختتامیه این برنامه در عید غدیر خم در مسجد قبای دولت آباد برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای مساجد استان دانست و گفت: از این استعدادها هیچ وقت استفاده نمی‌شد که ما در این المپیاد آنها را شناسایی و به مجموعه‌های تخصصی جهت ارتقاء و پیشرفت معرفی می‌کنیم.
 
 
 


کد مطلب: 411901

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411901/2/اولین-المپیاد-فرهنگی-ورزشی-بچه-های-مسجد-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1