تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۱۱۸۹۱
با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

گزارش تصویری معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛امروز (سه‌شنبه 22 مردادماه) آیین تکریم و معارفه مدیران کل جدید و سابق سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور «حجت‌الاسلام محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد، «ستار هدایتخواه» و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در سالن اداره‌كل راه و شهرسازی استان در حالی برگزار شد که از استانداری حضور نداشتند.
در این آیین «حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری» به‌عنوان مدیرکل جدید معارفه و «حمید برازش» تکریم شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی در این آیین گفت: انقلاب اسلامی در مقطع حساسی قرار دارد و در این شرایط حساس باید مجاهدت‌ فرهنگی و کارهای کیفی و مؤثر در این عرصه انجام شود. باید اهتمام و جدیت بیشتری نسبت به مسائل مختلف ازجمله مسائل فرهنگی در کشور و استان داشت و گام‌های اساسی برداشته شود بدین ترتیب لازم هست که فعالیت‌های فرهنگی مردمی شود زیرا در این صورت اثرگذارتر است.
قمی بابیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کشور حمایت همه‌جانبه از اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت، گفت: هرچند محدودیت‌های مالی در حوزه فرهنگی وجود دارد اما برای اعتلای حوزه فرهنگی نباید از هیچ تلاشی دریغ شود. ظرفیت‌های فرهنگی و دینی در کشور و به‌ویژه در استان بالا است و باید ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی و نهادهای فرهنگی حمایت خود را افزایش دهند تا نتایج مهمی کسب شود. انتظار می‌رود که مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان، تعامل بیشتری با نهادهای فرهنگی داشته باشند.
ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین نیز گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تکلیف مردم و دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه نهادهای فرهنگی را مشخص کرده است.
هدایت‌خواه با اشاره به اینکه بحث اصلی در این بیانیه تمدن سازی نوین اسلامی و برای تحقق آن باید زیرساخت‌های فرهنگی فراهم شود، افزود: مسئولیت ادارات سنگین‌تر شده و باید فعالیت‌های جدی و هماهنگی بیش‌ازپیش صورت گیرد و بر اساس این بیانیه باید امور فرهنگی در کشور و استان مردمی، جهادی، انقلابی و اجتماعی شده و به قشر جوان توجه بیشتری شود.
حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت جدید را ایجاد تحول در حوزه فرهنگی عنوان کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام‌های اساسی برمی‌دارد.
افتخاری بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و متولیان فرهنگی و مذهبی در این زمینه همکاری بیشتری با تبلیغات اسلامی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا در شرایط حساس کنونی خیلی لازم و زروری بود.

در شرایط حساس کنونی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
چهره های .
حسن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر ستار هدایتخواه پیر وز انتخابات 98
محمدی
Iran, Islamic Republic of
نیروهای منتسب و نزدیک به استاد هدایتخواه، یکی یکی دارند نهادها و دست گاه های مختلف رو در دست می گیرند. بعد از کمیته امداد و بیمارستان شهید جلیل و ... حالا نوبت به سازمان تبلیغات اسلامی رسید. ان شاءالله به زودی شاهد مناصبی چون استاداری، فرمانداری و مدیران کل ادارات هم خواهیم بود. این مناصب باید به صاحبان اصلی اون ها یعنی جوانان مؤمن، انقلابی، متخصص و متعهد برسه.
Iran, Islamic Republic of
این همه عکس لازم بود.چقدر آخوند داریم.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1