کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مشوق‌های ویژه برای سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

21 مرداد 1398 ساعت 2:28

زیرساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم است و به سرمایه‌گذاران این شهرک، مشوق‌های ویژه داده می‌شود.


سید هاشم موسوی جهان‌آباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد (یکشنبه 21 مردادماه) در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شهر یاسوج، اظهار داشت: «حدود 13 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند و با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران هستیم که بخواهند در این شهرک‌ها و نواحی سرمایه‌گذاری کنند. بیش از 90 درصد واحد‌های تولیدی کشور را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند که واحدهایی زودبازده هستند. کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی ازجمله نزدیک بودن به بندرها، آب‌وهوای مناسب و تخصیص خاص منابع آبی و هم‌جوار بودن با 5 استان بزرگ ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.»
موسوی جهان‌آباد بابیان اینکه حدود 196 واحد تولیدی در شهرک و نواحی صنعتی استان فعال و 120 واحد راکد هستند، گفت: «بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و بازگشت طرح‌های راکد به چرخه تولید از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد است. برای توسعه صنعت در استان باید از بخشی نگری خارج شویم و نگاهی جامع به سرمایه‌گذاری داشته باشیم؛ از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار می‌رود برای رونق صنعت در استان همکاری لازم داشته باشند.»
وی اظهار داشت: کمبود نقدینگی و فقدان بازار مواد اولیه از مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد است.


کد مطلب: 411862

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411862/2/مشوق-های-ویژه-سرمایه-گذاران-شهرک-صنعتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1