تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۱۱۸۶۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مشوق‌های ویژه برای سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
کبنا ؛سید هاشم موسوی جهان‌آباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد (یکشنبه 21 مردادماه) در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی شهر یاسوج، اظهار داشت: «حدود 13 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که از زیرساخت‌های لازم برخوردار هستند و با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذاران هستیم که بخواهند در این شهرک‌ها و نواحی سرمایه‌گذاری کنند. بیش از 90 درصد واحد‌های تولیدی کشور را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند که واحدهایی زودبازده هستند. کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی ازجمله نزدیک بودن به بندرها، آب‌وهوای مناسب و تخصیص خاص منابع آبی و هم‌جوار بودن با 5 استان بزرگ ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.»
موسوی جهان‌آباد بابیان اینکه حدود 196 واحد تولیدی در شهرک و نواحی صنعتی استان فعال و 120 واحد راکد هستند، گفت: «بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و بازگشت طرح‌های راکد به چرخه تولید از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد است. برای توسعه صنعت در استان باید از بخشی نگری خارج شویم و نگاهی جامع به سرمایه‌گذاری داشته باشیم؛ از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها انتظار می‌رود برای رونق صنعت در استان همکاری لازم داشته باشند.»
وی اظهار داشت: کمبود نقدینگی و فقدان بازار مواد اولیه از مهم‌ترین علت تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت همه این حرفا بیش نیست بهمن ماه گذشته رفتم یه تولیدی بزنم اینقد اشکال الکی گذاشتن پیش پای ما بیخیال شدم جالب‌تر اینکه من چند ماهه بیخیال شدم هنوز جواب دو تا استعلام نیومده، ان شاء الله یکی دو سال دیگه جواب استعلام هم میاد جمع کنن این بازی ها رو مردم دیگه حرف شما رو باور ندارن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1