تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب : ۴۱۱۷۸۲
در نشست خبری با حضور غلامرضا تاجگردون مطرح شد؛

تاجگردون: با همین مدیران می‌سازیم نمی‌توان «آرنولد» را که گذاشت / حلقه شدید سیاسی شهر را داغون می کند /در شرایط امروز روحانی انتخاب ما نیست

۰
کبنا ؛نشست خبری غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به مناسبت روز خبرنگار عصر امروز (پنجشنبه 17 مرداد ماه 98) در سالن آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
دولت و نظام کار انجام داده
تاجگردون در این نشسست گفت: من فکر می‌کنم، مخالفان من در عرصه نمایندگی، حداقل کسی نمی‌گوید که کار نشده و یا کار نکرده است. کار زیادی شده و مشهود است. این کارها را دولت و نظام انجام داده و بنده هم به عنوان یک خدمت گذار قدمی برداشته‌ام. در همه عرصه‌ها؛ زیربنایی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی کارهای شده است. من ثابت می‌کنم و اثبات شده هم هست که در کشور شما نقطه‌ای وجود داشته باشد که این حجم کار در یک نقطه کوچکی در این هشت سال انجام گرفته باشد. کار زیادی انجام گرفته است.
برگشت نگاه مردم به سمت مطالبات و خواسته ها را نتوانستم تغییر دهم
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پاسخ به اینکه چه کاری را نتوانستید در این 8 سال انجام دهید گفت: درد دل‌هایم را اگر بخواهم بگویم، شاید تنها کاری که نتوانسته‌ام انجام بدهد، برگشت نگاه مردم به سمت واقعیت‌های جامعه، مطالبات و خواسته‌ها را نتوانستم تغییر بدهم. بخشی از این هم فرهنگی است و من به تنهایی نمی‌توانم این کار را انجام بدهم و البته در توانم هم نیست. هنوز در این قسمت خیلی کار داریم که مسیر اصلاح جامعه‌مان کجاست و چه مسیری را باید برویم. شما نگاه کنید اولویت بندی اهداف جامعه ما را همه روی آن اتفاق نظر دارند، نداریم. باید بپذیریم. حالا شما می‌خواهید من را با این مدیران مقایسه می‌کنید و من هم می‌توانم خودم را با مردم و مدیران را با مردم و خودم را با کارشناسان مقایسه کنم. به نظرم باید یک نگاه مشترک برای برون رفت از این وضعیت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی باید داشته باشیم.
حلقه سیاسی یک شهر را می‌تواند داغون کند
تاجگردون با اشاره به سفرش به مسجد سلیمان، گفت: من دیدم آنجا یک فضای بسیار سنگینی حاکم است و به عنوان یک کارشناس یک موضوع را متوجه شدم و آن را مقصر دولت نمی‌دانستم. نوع باورشان رهایی از آن وضعیت نبود. به این دلیل که در حلقه شدید سیاسی گیر کرده بودند. این حلقه شدید سیاسی خیلی‌ها را ارضاء می‌کند و این حلقه سیاسی یک شهر را می‌تواند، داغون کند. به نظرم یک جایی می‌رسد که مسئولان و سیاسیون و همه باید به هم دست بدهند تا یک اتفاق شکل بگیرد.
در گچساران می توانستیم بهتر از اینها باشیم
وی افزود: کارکرد رسانه این است که باید روی این موضوعات کار کند و باور جامعه را به مسائل اصلی سوق دهند و تقویت کنند.
تاجگردون گفت: در این قضایا نسبتاً در گچساران موفق بودیم و به نظر من می‌توانستیم بهتر از اینها موفق باشیم.
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه گفت: اولویت اول گچساران راه آهن نیست و اگر از من سئوال شود، راه رشت – انزلی را اولویت می دانم.
در دوره هفتم رد صلاحیت شدم
تاجگردون افزود: شورای نگهبان وظیفه قانونی‌اش را انجام می‌دهد، بنده تجربه رد صلاحیت شدن را دارم، در دوره هفتم رد صلاحیت شدم و در دوره هشتم و نهم هم تأیید صلاحیت شدم. شورای نگهبان اگر مرا رد صلاحیت کردند، می‌پذیرم.
سیاست های مصلحت آمیز
اگر قرار باشد من نماینده شهرستانم باشم، من بر روی قولم هستم و به رسالت خودم عمل می‌کنم
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به جلسه‌ای که با حضور بسیج دانشجویی استان داشت، اشاره کرد و گفت: در آنجا از عملکرد من در سطح ملی تشکر کردند و عزیزی آنجا سئوالی از من کردند پیرامون حمایت بنده از آقای روحانی و بهشت و جهنمی که من گفته بودم، و من در پاسخ به او گفتم؛ عامل پیروزی آقای روحانی در دوره گذشته جمنا بود. بله جهت استحضار دوستان اصولگرایان، عامل پیروزی جمنا بود. شما تصور کنید که در شهرستان گچساران آقای روحانی 65 درصد آرا را نمی‌آورد، نتیجه آن چه می‌شد. شکست آقای تاجگردون نه شکست آقای روحانی. و بعد کاری می‌شد که آقای تاجگردون دستش را دستش می‌گذاشت. پس مقصر اصلی جمنا بود. هر کس در هر شرایطی، من هنوز هم می گویم در آن شرایط خاص بین آقای روحانی و آقای رئیسی، آقای روحانی را انتخاب می‌کردیم.
مردم انتخاب کردند روحانی رئیس جمهورشان باشد، روحانی قدیس نیست
تاجگردون در ادامه علت اینکه گفت چرا با آقای رئیسی به جهنم هم نمی‌رود، گفت: دوستی گفت ما حسینی هستیم آنها یزیدی هستند و ما اهل بهشت هستیم آنها اهل جهنم‌اند. من صحبت کردم و گفتم اگر حسینی که ما می‌شناسیم این است. و آزادگی امام حسین. و اگر یزیدی که ما می‌شناسیم، این‌ها نیست. اگر بهشتی که خداوند وعده داده پس این است و جهنمی که خداوند هشدار داده، این است. ما با ایشان [رئیسی] هم به جهنم نمی‌رویم. آقای روحانی فردی معمولی در میان میلیون انسان است. مردم انتخاب کردند رئیس جمهورشان باشد. نه قدیس است. در جلسه‌ای که شورای هماهنگی سران قوا با حضرت آقا [رهبر معظم انقلاب] داشتند. من هم رفته بودم، فرمودند با تمام توان پشت این دولت بایستید و کمک کنید تا از این بحران‌ها عبور کند. دولت می‌داند اگر من انتقاد می‌کنم، انتقادم برای اصلاح است. وضعیت اشتغال مهم است و اگر حرفی می‌زنم برای توجه به ان است. کشور در شرایط بدی قرار دارد و از همه طرف به ما هجمه وارد می‌رود و ما باید ایستادگی کنیم. یکی از قوا بخواهد چوبی بیندازد همه به زمین می‌خوریم. آقای رئیسی رئیس قوه قضائیه خارج از تصور ما خیلی با دولت همراهی می‌کند برای اینکه مسائل و مشکلات کشور برطرف شود..
تاجگردون تاکید کرد: آقای روحانی نقطه ایده آل ما نبود، آن موقع شرایط فرق می‌کرد: اگر شرایط الان بود آقای روحانی انتخاب ما نبود و نیاز به یک فرد اقتصادی قوی و جنگجو بود. با توجه به شرایط آن موقع مردم آقای روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.
نمی شود سوپرمن یا آرنولد بیاید مدیر شود
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به انتخاب مدیران و ضعف بعضی از مدیران گریزی زد و گفت: یک نفری به هر دلیل در اداره‌ای استخدام شد و بعد دربش را می‌بندند که کسی دیگر نیایند، توی آن اداره. بعضی ادارت را نمی‌دانیم چه کارش کنیم. نمی‌شود که سوپرمن و یا آرنولد بیایم و بگذاریم. همین است، بیشتر از این نمی توان انتظار داشت.
طایفه گرایی یک واقعیتی است که اتفاق می افتد و مقاومت در برابر آن بسیار سخت است. ولی من خودم می گویم که 70 تا 80 درصد باوی، بویراحمد، طایفه های دیگر از ترک و لر به من رای می دهند. الان طایفه واقعا مهم نیست و خیلی کار کردن روی این موضوع هم سخت است و باید همه با هم کار کنیم.
شورای شهر از خودش اثر بجا بگذارد
در مورد شهرداری و شورای شهر، همه جا کمک کرده ایم. من وقتی خیابان های شهر را می گردم و می بینم خیلی خراب هست نگران می شوم، من که نمی توانم اگر شهرداری و شورا مشکلی با هم داشته باشند دخالت کنم، مردم این وسط چکاره هستند؟ جوری کار انجام دهند که اسمشان بماند. توصیه می کنم از خودشان برای دوره خودشان اثر بجا بگذارند. اثری بماند که مردم بگویند شورای سوم این کار را کرد، شورای چهارم این کار را کرد و غیره. 
در بحث اشتغال نیز برنامه هایی که در بخش آب، کشاورزی ایجاد کردیم برنامه های خوبی بودند، خوب جلو رفتیم، با صنعت نفت 13 پروژه را مصوب کردیم که 4 تا از پروژه ها مربوط به گچساران می شد. 3/5 میلیارد دلار را مصوب کردیم و قرار بود ابلاغ شود. 3/5 میلیارد دلار مبلغ خیلی بالایی است اما نشد. الان مهمترین پروزه های کشور بالاترینش توتال بود که متوقف شد، لاستیک سازی و طرح های کوچک اینچنینی که چیزی نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارکنان نگین گچساران
Iran, Islamic Republic of
ماشالادرحرف زدن کم نمیاره ولی درعمل کردن زیرصفر
Iran, Islamic Republic of
حالادیگه تعریف رییسی میده یادمان نرفته چهارسال پیش چیمیگفت درباره این سیدپاک
نارگ میسی
Iran, Islamic Republic of
هفتاددرصدکه هیچ هفت درصد هم رای نخواهی آورد
نارگ میسی
Iran, Islamic Republic of
هفتاددرصدکه هیچ هفت درصد هم رای نخواهی آورد
امیر
Iran, Islamic Republic of
بنده پشیمان هستم به روحانی رای دادم. تقصیر جمنا نبود شماها چنان تبلیغات و هجمه سنگین گردید که اگر رئیسی بیاید در بین کوچه و پس کوچه ها بین مردم نرده خواهد کشید دلار ۵۰۰۰تومان خواهد شد؟!اما عملا همه ما همان جهنمی را که با روحانی وعده دادید به عینه دیدیم دلار در مقطعی از مرز ۱۷۰۰۰تومان گذشت و چنان تورم و گرانی سنگین و کمر شکنی در تمام حوزه ها بر مردم وارد شد که نگو.
باشت
Iran, Islamic Republic of
شنونده باید عاقل باشه.وگول وعده های دروغین رو نخوره.ان شاءالله که این بار مردم توی دهن اصحاب کلید بزنن
حسینی
هر چند خودم هم به شما و روحانی رای دادم ولی لطفا کسی از رهبری مایه نزاره تمامی جناح ها اگر به رهبری گوش میگرفتید حال و روز کشور این نبود. جمهوری اسلامی رای بدیم.و باز روز از نو روزی از نو و تکرار قصه زندگی
Iran, Islamic Republic of
همین بغل دستیت برات آبادش میکنه
حق
Iran, Islamic Republic of
سلام سیاست شما ترک خورده است،مگر خدا رحم کند،صحبتها باعمل همخوانی ندارد.
گچسا ان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ضعف برخی مدیران شما مشهود و ثابت شده ست
و مدیر بودن آنها ظلم به شما و شهر و مردمی ست که به شما اعتماد کردند
کدومشان کاربرد دارند؟
از اداره برق گرفته که ده ساله رییسه تا بقیه ی ادارات
لطفا حق مردم رو نادیده نگیرید.
با وجود شما باید مدیران لایق وجود داشته باشن که چرخ پیشرفت شهرستان رو دو چندان بچرخانند
باشت
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خانم ....که گذاشتید رییس یک مرکز دانشگاهی خودش رو میتونه اداره کنه؟
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
شما دو پهلو حرف می زنید
شما آن روزها رئیسی را می کوفتی الان رئیس قوه قضائیه شده .....و پرونده ها را بررسی کند
شما چند سال پیش که از طرف شورای نگهبان در جلسات پنهانی خیلی شورای نگهبان و جنتی و حتی را ......
الان چطور شده
سیاست این نیست نظام چشم و گوشش بر عملکرد همه باز است
شما با این کم کاری هایتان بدبینی در بین مردم ایجاد کردید آیا این اقدامات عمدی نبودن؟
نظام ما متکی به حمایت جوانان سلحشور و انقلابی است
با این .ضعیف به این آسانی...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده شما در جلسات خصوصی هیچ دفاعی نمی کنی اما بالای تریبون که می روی دل وزبانت را یکی کن تا عامه مردم تورا بشناسند
مجتبی شیخ ممو
Iran, Islamic Republic of
ولله قسم من وامثال من کاری باجمنانداشتیم که به روحانی رایدادیم.فقط حمایتهاوتعریفات شماازروحانی ونیز ترساندن مردم ازاینکه اگررییسی آمدچنین میشودوچنان میشود هم سیاست شمابرای پیروزی روحانی بود.کمترازیک سال ازپیروزی روحانی نگذشته بودکه روزگارمان تیره وتارشد.حالاکه دولت ازچشم ملت افتاده حامیان دیروزش جاخالی میدهند.خداوندامراببخش که به حرفهای تاجگردون اعتمادکردم.
Iran, Islamic Republic of
جناب تمام گفته هایت ضد نقیض است. اگر حلقه سیاسی نبود شمایی نبودید اگر راست می گویی بگو من اصول گرا هستم.هرچند به اصلاحطلبان بهایی ندادیی.
ن ن
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم در انتخاب شورا به اقای .ی رای میدهند چه انتظاری میتوانند ار تاجگردون داشته باشند که در شورا دخالت کند ککاش شبهایی که .نتخایاتی میداد با او برخورد میشد نباید بخاطر چند وعده شام شهرمان را میفروختیم
بابکان
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف فقط حرف.تاکی میخوای باحرف زدن کارهات راپیش ببری؟حالامنتقددولت شدی؟این چندسال کجابودی؟فقط به فکر منافع شخصی خودت هستی ولی این دوره به مطلب نمیرسی چون شیری به میدان آمده که حریفش نمیشی.تاجگردون مردگفتاروزینلزاده مردکردار.به قول شاعر دوصدگفتارچونیم کردارنیست
Iran, Islamic Republic of
مدیرا ن درسطح کشور مشکل دارند شما زوم کردید روی چهار بچه خودمان .شماها هم روزی بودید وهمین ضعف را هم داشتید.مگه این کاندیدهایی که دنبالش هستید چه تخصصی دارند که اوضاع را بهتر کنند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون.... حنای شما دیگه رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون فرمودیدک با حاضریم با روحانی به جهنم برویم اما با رئیسی به بهشت نمی رویم..
البته پیش بینی تان هم درست شد.. چنان جهنمی با آقای روحانی بپا کرده اید که همه ملت را سوزانده اید..
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرتاجگردون اول ریاست بیمارستان شهید رجایی بعد رییس شبکه بهداشت ودرمان هست جناب دکتر تاکید تحمل؟ ؟؟!!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1