کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان گچساران در مراسم تجلیل از خبرنگاران گچساران؛

مسئله اشتغال با شعار حل نمی شود/طرح ها در حال پیگیری هستند/نیازمند تزریق منابع هستیم

17 مرداد 1398 ساعت 16:09

فرماندار شهرستان گچساران گفت: طرح های اساسی در حال پیگیری هستند، اشتغال در یک و دو روز انجام نمی شود، با شعار دادن هم حل نمی شود، اینها کمی زمانبر است، مسئله ما در حال حاضر تزریق منابع است.


نشست خبری فرماندار شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد. 
فرماندار شهرستان گچساران ضمن تبریک روز خبرنگار در این نشست گفت: خوشحالم که در جمع خبرنگاران هستم، اعتقاد راسخی به رسانه ها دارم. در بحث اطلاع رسانی ها اگر اخبار کزینشی نباشد قطعا مخاطبان هم اقناع خواهند شد. 
علی خوانپایه ابراز کرد: رسانه ها باید اصل را بر بی طرفی بگذارند، این توقعی است که از اصحاب رسانه داریم. 
خوانپایه تصریح کرد: این انتظار را داریم اگر جایی مشکلی بود انتقال داده شود و از طرف دیگر هرجایی هم که فعالیت مثبتی انجام گرفت انتقال دهید. 
خوانپایه در رابطه با سوال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه «برنامه وضعیت اشتغال گچساران در یک بی برنامگی و سردرگمی به سر می برد، بسیاری از طرح های اشتغال زایی مطرح، با این حال به هیچ نتیجه ای نمی رسند، و به نظر می آید فشارهایی از بیرون برای به ثمرنرسیدن برخی طرح ها ایجاد می شود که این نیازمند مدیریت، پیگیری بیش از پیش فرماندار است» گفت: اشتغال و مسئله بیکاری معضلی است که در هر کشوری وجود دارد. این مسئله مختص شهرستان و استان ما هم نیست.
خوانپایه در پاسخ به اینکه وضعیت اشتغال این شهرستان ابراز کرد: فرهنگ اشتغال پایین است، چطور یک فردی از شهر یزد در اینجا زمین اجاره می کند و کارهای کشاورزی انجام می دهد، ولی برخی از افراد بومی و جوانان انتظار پشت میز نشینی دارند.
خوانپایه تصریح کرد: طرح های اساسی در حال پیگیری هستند، اشتغال در یک و دو روز انجام نمی شود، با شعار دادن هم حل نمی شود، اینها کمی زمانبر است، مزرعه خورشیدی پیگیری شده است و زمینش در همین یکی دو روزه مشخص شده است. کارخانه بیواتانول یا انرژی پاک را در دستور کار داریم، کلنگ زنی شده است و شروع به کار شده است.
نقشه راه اشتغال همین است، در حال حاضر نیازمند تزریق منابع هستیم. از دولت و سرمایه گذاران و عزیزانی که به این شهرستان امده اند این مشکل را عنوان کرده ایم.

 


کد مطلب: 411772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411772/2/مسئله-اشتغال-شعار-حل-نمی-شود-طرح-حال-پیگیری-هستند-نیازمند-تزریق-منابع-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1