تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۷۳۰
«فرماندار کهگیلویه» در دیدار با مدیران مطرح کرد

درمان محرومیت«کهگیلویه» تلاش مضاعف مدیران است/ضرورت تکریم ارباب رجوع/کاهش آسیب های اجتماعی در گرو توجه به فرهنگ

۰
کبنا ؛
برخی مدیران با فرماندار جدید کهگیلویه دیدار کردند.
فرماندار کهگیلویه در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به دانش و تخصص لازم در برنامه‌ریزی حوزه سلامت خواستار ارتقاء امنیت و سلامت غذایی شهرستان شد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه مدیریت پیشگیرانه در حوزه سلامت مقدم بر مدیریت درمانی است،تصریح کرد:اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت از هزینه‌های درمانی می‌کاهد و این خود باعث تقویت نظام سلامت است.
رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با اشاره به مصادیق رضایتمندی مردمی از حوزه بهداشت و درمان گفت:در این حوزه انتظارات از کادر اداری و درمانی به صورتی است که برخورد آنان با مراجعان باید التیام‌بخش باشد.
اتابک با تأکید بر اعمال اقتدار مدیریت مجموعه در راستای تکریم مراجعان اضافه کرد: نیرو‌های بهداشتی و درمانی از جمله نیرو‌های خدمتگزاری هستند که تلاش بیشتر آن‌ها باعث احساس رفاه و آسایش بیشتر در جامعه است.
محمد طاهر طیب زادگان،مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی و همچنین بیان وضعیت پروژه های عمرانی بخش سلامت شهرستان تصریح کرد: عزم مسئولین حوزه سلامت در استان و شهرستان در راستای ارتقای کمی و کیفی شاخص های مختلف بهداشتی و درمانی بیش از پیش خواهد بود و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
فرماندار کهگیلویه همچنین در دیدار با مدیر،معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دهدشت،اظهار کرذ:مقام علم و معلم در جامعه ارزشمند و مهم است و معتقدم اگر به آموزش و پرورش و فرهنگ توجه جدی شود مشکلات جامعه و آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.
علیرضا اتابک عنوان کرد:آموزش و پرورش پروژه عمرانی نیست که عقب افتادن از ان قابل جبران باشد عقب افتادن و ایستایی در نظام تعلیم و تربیت عقب ماندگی نسل هاست.  
اتابک افزود:اگر آموزش و پرورش کارکرد درستی داشته باشد می تواند با تربیت دانش آموز و شهروند سالم به جامعه،سلامت آن جامعه را تا سالها بیمه کند و این نقش ،نقش ارزشمندی است که باید در آموزش وپرورش جدی گرفته شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:شورای آموزش و پرورش شهرستان نقش مهمی در تصویب مصوبات در جهت حل مشکلات این نهاد دارد و باید تلاش کنیم با برگزاری جلسات منظم با حضور همه اعضا مصوباتی را که تصویب می کنیم به نحو احسن و اکمل اجرایی شوند.
وی با بیان اینکه به هرکجای کهگیلویه قدم بگذارید محرومیت مشهود است تصریح کرد:نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد،یعنی باید برای توسعه و پیشرفت کار کرد که لازمه این کار مدیران توانمند و با برنامه است چون معتقدم ۵۰ درصد کار توانایی مدیران است.
فرماندار کهگیلویه در پایان گفت:قطعا در کنار آموزش وپرورش شهرستان خواهم بود.
مدیر اموزش و پرورش دهدشت نیز گفت:در سال گذشته آموزش وپرورش دهدشت در اکثر شاخص ها پیشرفت ها و موفقیت های قابل قبولی داشته که برگزاری موفق و بدون حاشیه کنکور کارشناسی و کاردانی به کارشناسی،برگزاری موفق امتحانات پایانی و  کسب رتبه اول شورای آموزش وپرورش شهرستان در بین تمام شوراهای استان از جمله این موفقیت هاست.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1