کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«فرماندار کهگیلویه» در دیدار با مدیران مطرح کرد

درمان محرومیت«کهگیلویه» تلاش مضاعف مدیران است/ضرورت تکریم ارباب رجوع/کاهش آسیب های اجتماعی در گرو توجه به فرهنگ

16 مرداد 1398 ساعت 0:13

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه به هرکجای کهگیلویه قدم بگذارید محرومیت مشهود است تصریح کرد:نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد،یعنی باید برای توسعه و پیشرفت کار کرد که لازمه این کار مدیران توانمند و با برنامه است چون معتقدم ۵۰ درصد کار توانایی مدیران است.


برخی مدیران با فرماندار جدید کهگیلویه دیدار کردند.
فرماندار کهگیلویه در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به دانش و تخصص لازم در برنامه‌ریزی حوزه سلامت خواستار ارتقاء امنیت و سلامت غذایی شهرستان شد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه مدیریت پیشگیرانه در حوزه سلامت مقدم بر مدیریت درمانی است،تصریح کرد:اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت از هزینه‌های درمانی می‌کاهد و این خود باعث تقویت نظام سلامت است.
رئیس شورای سلامت شهرستان کهگیلویه با اشاره به مصادیق رضایتمندی مردمی از حوزه بهداشت و درمان گفت:در این حوزه انتظارات از کادر اداری و درمانی به صورتی است که برخورد آنان با مراجعان باید التیام‌بخش باشد.
اتابک با تأکید بر اعمال اقتدار مدیریت مجموعه در راستای تکریم مراجعان اضافه کرد: نیرو‌های بهداشتی و درمانی از جمله نیرو‌های خدمتگزاری هستند که تلاش بیشتر آن‌ها باعث احساس رفاه و آسایش بیشتر در جامعه است.
محمد طاهر طیب زادگان،مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی و همچنین بیان وضعیت پروژه های عمرانی بخش سلامت شهرستان تصریح کرد: عزم مسئولین حوزه سلامت در استان و شهرستان در راستای ارتقای کمی و کیفی شاخص های مختلف بهداشتی و درمانی بیش از پیش خواهد بود و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
فرماندار کهگیلویه همچنین در دیدار با مدیر،معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دهدشت،اظهار کرذ:مقام علم و معلم در جامعه ارزشمند و مهم است و معتقدم اگر به آموزش و پرورش و فرهنگ توجه جدی شود مشکلات جامعه و آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.
علیرضا اتابک عنوان کرد:آموزش و پرورش پروژه عمرانی نیست که عقب افتادن از ان قابل جبران باشد عقب افتادن و ایستایی در نظام تعلیم و تربیت عقب ماندگی نسل هاست.  
اتابک افزود:اگر آموزش و پرورش کارکرد درستی داشته باشد می تواند با تربیت دانش آموز و شهروند سالم به جامعه،سلامت آن جامعه را تا سالها بیمه کند و این نقش ،نقش ارزشمندی است که باید در آموزش وپرورش جدی گرفته شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت:شورای آموزش و پرورش شهرستان نقش مهمی در تصویب مصوبات در جهت حل مشکلات این نهاد دارد و باید تلاش کنیم با برگزاری جلسات منظم با حضور همه اعضا مصوباتی را که تصویب می کنیم به نحو احسن و اکمل اجرایی شوند.
وی با بیان اینکه به هرکجای کهگیلویه قدم بگذارید محرومیت مشهود است تصریح کرد:نیاز به تلاش و کار مضاعف دارد،یعنی باید برای توسعه و پیشرفت کار کرد که لازمه این کار مدیران توانمند و با برنامه است چون معتقدم ۵۰ درصد کار توانایی مدیران است.
فرماندار کهگیلویه در پایان گفت:قطعا در کنار آموزش وپرورش شهرستان خواهم بود.
مدیر اموزش و پرورش دهدشت نیز گفت:در سال گذشته آموزش وپرورش دهدشت در اکثر شاخص ها پیشرفت ها و موفقیت های قابل قبولی داشته که برگزاری موفق و بدون حاشیه کنکور کارشناسی و کاردانی به کارشناسی،برگزاری موفق امتحانات پایانی و  کسب رتبه اول شورای آموزش وپرورش شهرستان در بین تمام شوراهای استان از جمله این موفقیت هاست.

 


کد مطلب: 411730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411730/2/درمان-محرومیت-کهگیلویه-تلاش-مضاعف-مدیران-ضرورت-تکریم-ارباب-رجوع-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-گرو-توجه-فرهنگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1