کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

اختتامیه نهمین جشنواره رضوی در گچساران/ وقتی که هیچ مسئولی در سالن حضور نداشت/ بی تفاوتی مدیران به کتاب و کتابخوانی(+تصاویر)

15 مرداد 1398 ساعت 0:13

هدف از این جشنواره تقویت باورهای دینی و آشنایی با الگوی عملی ائمه اطهار(ع) می باشد


اختتامیه نهمین جشنواره رضوی در گچساران با حضور نریمان دبیر استانی جشنواره رضوی ، کورش حسنی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران، مسلم کرمی عضو شورای شهر دوگنبدان در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: در نهمین جشنواره رضوی بالغ بر 2700نفر شرکت کردند که در نهایت 24 نفر برگزیده شدند.
کورش حسنی افزود: هدف از این جشنواره تقویت باورهای دینی و آشنایی با الگوی عملی ائمه اطهار(ع) می باشد.
 
گفتنی است: کوکب حاتمی بانوی مبارز و انقلابی در دوره رژیم شاهنشاهی و عضو اسبق شورای شهر دوگنبدان ونویسنده 7 مجموعه شعر میهمان این برنامه بود و به شعرخوانی برای حاضرین پرداخت..
از دیگر برنامه های این مراسم، اجرای تئاتر و اهدای جوایز به برگزیدگان بود.
از حاشیه های  جشنواره عدم حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این جشنواره بود.
اما سوال اینجاست که چطور می شود با توجه به اهداف و اهمیت بالای این جشنواره هیچ کدام از مسئولان شهرستانی و همچنین مدیرکل کتابخانه های  عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حضور نداشتند؟.
 


کد مطلب: 411689

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411689/2/اختتامیه-نهمین-جشنواره-رضوی-گچساران-وقتی-هیچ-مسئولی-سالن-حضور-نداشت-بی-تفاوتی-مدیران-کتاب-کتابخوانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1