تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۴۱۱۶۸۸
در نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

اتابک: برخورد با مدیران کم‌کار فارغ از هر گونه جریان سیاسی / حساسیت بالا در مدیریت بحران کهگیلویه

۱
کبنا ؛در پی زلزله 5 و 2 دهم ریشتری شب گذشته که کهگیلویه وبویراحمد را لرزاند، پیش از ظهر  امروز (14 مرداد ماه 98) نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه به ریاست علیرضا اتابک و حضور مدیران شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزا رشد.
فرماندار جدید کهگیلویه در این نشست، اظهار کرد: هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.
علیرضا اتابک با بیان اینکه کمبود تجهیزات، کم کاری مدیران در مواقع بحران را توجیه نمی‌کند، افزود: از شاخصه‌های مدیر بحران قدرت تصمیم گیری آنی و اثر بخش است، وی استفاده حداکثری از ظرفیت موجود و ایجاد پل ارتباطی مدیر با فرادست وسایر دستگاه‌های همکار را از ضروریات مدیریت بحران خواند.
اتابک عنوان کرد: مدیریت بحران در جایی که امکانات و تجهیزات اندک است تلاش مضاعف می‌طلبد و ازاین روی مدیریت بحران کهگیلویه حساس خواند.
وی ادامه داد: مدیر بحران باید خود سعه صدر داشته باشد تا بتواند اوضاع نا آرام را مدیریت کند.
رئیس شورای مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه با تاکید بر اولویت بندی و برنامه ریزی موارد پیش و پس از بحران در شهرستان گفت: هر دستگاه عضو این شورا موظف است در دستگاه خود از بین همکاران تیم بحران تشکیل داده و اقدامات خود در این زمینه را به فرماندار گزارش دهد.
اتابک گفت: مدیری که دغدغه مردم را نداشته باشد و نتواند عملاً کاری انجام دهد از هر گرایش و پشتوانه سیاسی که باشد با او برخورد می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه کم کاری به بهانه نبود امکانات توجیه پذیر نیست، تصریح کرد: مدیران باید قدرت ایجاد ارتباطات و تعامل در سطح گسترده با بالادست و دستگاههای همکار را داشته باشند تا مواقع ضروری رفع مشکل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1