تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۱۱۶۶۰
وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

زلزله شب گذشته هیچ خسارت جانی نداشت / 5 نفر سطحی مصدوم و سرپایی درمان شدند

۰
کبنا ؛زمین لرزه‌ای به قدرت 5 و 2 دهم در مقیاس ریشتر ساعت بیست و یک دقیقه بامداد چرام را لرزاند. به گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین کهگیلویه و بویراحمد رخ داد. بعد از این زلزله متأسفانه بازار شایعه در حال داغ شدن بود که با حضور به موقع رسانه‌ها و پاسخگویی سر وقت مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بساط شایعات جمع شد.
وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا به تشریح زلزله 2 / 5 ریشتری به مرکزیت شهرستان‌های چرام و گچساران پرداخت و گفت: شب گذشته ساعت 21 دقیقه بامداد زلزله‌ای به بزرگی 2 / 5 ریشتر در عمق 10 کیلومتری در فاصله 18 کیلومتری شهرستان چرام و 26 کیلومتری شهرستان گچساران و 31 کیلومتری کهگیلویه گزارش شد که 5 دقیقه بعد با دستور حسین کلانتری استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد دستوری مبنی بر بررسی کامل وضعیت شهرستان‌های کانون زلزله به این شهرستان‌های سفر کردم. که بلافاصله به سمت شهرستان گچساران رفتم و حدود ساعت 2 و نیم شب به شهرستان گچساران –بیمارستان شهید بهشتی – رسیدم.
محمدی تبار افزود: همچنین با دستور استاندار برای هر شهرستان زلزله زده فرمانداری‌های معین تعیین شد و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرستان‌های زلزله زده در حالت آماده باش کامل در آمدند.
وی با بیان اینکه بنده در مرخصی استعلاجی به سر می‌بردم، افزود: البته باید این را بگویم که از لحظه اول با فرمانداران چرام ‌- گچساران- کهگیلویه، مدیر بنیاد مسکن و هلال احمر ریز مسایل را چک و رصد می‌کردیم و خوشبختانه هیچ گونه خسارات جانی گزارش نشده بود و به جزء در شهرستان گچساران 5 نفر به صورت سطحی مصدوم شدند که آنها به دلیل ترس در حین فرار به درب و دیوار برخورد کردند، که به صورت سرپایی درمان شدند. و شخصاً به بیمارستان رفتم و چک کردم.
 محمدی تبار تصریح کرد: با هماهنگی که با سه فرماندار شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و گچساران داشتیم، تصمیم گرفته شد که مدیریت بحران هر شهرستان کل خسارت‌ها را برآورد کنند.
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه اکنون در شهر چرام هستم، گفت: خوشبختانه هیچ گونه خسارات جانی نبوده و در حد ترک خوردگی دیوار ساختمان‌ها گزارش شده که ان شاء الله آن هم برآورد خسارت می‌شود و به اطلاع مردم فهیم استان می‌رسد و  به جد هم پیگیر جبران خسارات هستیم. بنده وظیفه دارم به دلیل پیگیری‌های مستمر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صدا و سیما و معاون محترم عمرانی استاندار از آنها تشکر کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1