تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۱۱۶۴۶
خداداد افشاریان رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد:

دختران کهگیلویه و بویراحمد با فرماندهی مهناز آشتیانی نائب قهرمان کشور شد / تصاویر

۰
کبنا ؛تیم فوتسال جوانان بانوان کهگیلویه و بویراحمد در ساری استان مازنداران درخشیدند.
به گزارش کبنا، هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درایت «خداداد افشاریان» به جایگاه واقعی خود برگشته و از سال‌های رخوت فاصله گرفته است، تیم هیئت فوتبال استان با فرماندهی مهناز آشتیانی در دومین دوره لیگ برتر فوتسال رده جوانان بانوان به ساری اعزام شدند که توانست نائب قهرمان این دوره از مسابقات شوند.
خداداد افشاریان رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد که فوتبال این استان جایگاه واقعی خود را در سطح کشور و میادین مختلف ملی و بین المللی پیدا کند، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات فوتسال جوانان بانوان لیگ برتر کشور در ساری با حضور 8 تیم برگزار شد. تیم استان ما مدافع عنوان قهرمانی بود اما به دلیل تغییر ترکیب سنی فوتبالیست‌های ما مجبور شدیم از نوجوانان برای جضور در تیم جوانان استفاده کنیم.
وی افزود: تیم فوتسال بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد توانستند با یک امتیاز کمتر از تیم میزبان به عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.
افشاریان گفت: در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور در ساری، شاگردان مهناز آشتیانی در تیم فوتسال بانوان کهگیلویه وبویراحمد موفق به کسب دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های سیرجان و آرمینه تهران شدند.
رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور تیم فوتسال هیات فوتبال استان مقابل تیم‌های هیات فوتبال سیرجان و آرمینه تهران موفق به پیروزی پرگل و ارزشمند شد.
وی ادامه داد: در سومین دیدار تیم فوتسال بانوان استان که مقابل تیم هیات فوتبال سیرجان برگزار شد، تیم فوتسال جوانان بانوان کهگیلویه بویراحمد موفق شد در یک بازی پر گل و یک طرفه و با نتیجه 12 به 1 تیم سیرجان را شکست دهد.
افشاریان گفت: گلهای تیم فوتسال بانوان استان در این دیدار توسط نیلوفر خندان (4 گل) ندا اقبال نیا (3 گل) هدیه امیری (2 گل) طوبی فلاحی (2 گل) و یک گل رؤیا اخگر به ثمر رسید.
وی بیان کرد: تیم فوتسال جوانان بانوان استان نیز در چهارمین دیدار عصر دیروز جمعه 11 مرداد ماه به مصاف تیم تهرانی آرمینه رفت و موفق به شکست این تیم خوب تهرانی شد.
رئیس هئیت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: گل‌های تیم فوتسال بانوان استان در این دیدار توسط نیلوفر خندان (4 گل) و مریم رمضانی و هدیه امیدی هر کدام یک گل وارد دروازه تیم آرمینه تهران شد.
وی افزود: شاکردان مهناز آشتیانی در تیم فوتسال جوانان بانوان استان روز شنبه 12 مرداد ماه در دیدار حساس که حکم فینال را دارد به مصاف تیم شهروند ساری میزبان این مسابقات رفت و در صورت تساوی برای دومین سال پیایی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور می‌شدند که شانس با یاران مهناز آشتیانی یار نبود.
تیم فوتسال بانوان استان در آخرین بازی این رقابت‌ها روز یکشنبه 13 مرداد ماه به مصاف تیم اصفهان رفتند که به دلیل عدم حضور این تیم، نتیجه 3 بر صفر به سود تیم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
به گزارش کبنا، همچنین در این مسابقات عنوان بهترین خط حمله به تیم هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد رسید و به دلیل یک بازی کمتر از ساری متأسفانه عنوان بهترین گلزن خانم نیز به ساری رسید.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان استعدادهای فوق العاده ای در فوتبال دارند، تصریح کرد: با وجود که تیم فوتسال بانوان استان بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت و با حضور نوجوانان پدیده این مسابقات شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

معینی
United States
درود به افشاریان و خانم اشتیانی و نیلوفر خندان
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شیر زنان
Iran, Islamic Republic of
والا غیراز ختون اسم ای استانه علم کنید وگرنه امیدی و ایما کرل نی
Iran, Islamic Republic of
ممنون
روشنگر
Iran, Islamic Republic of
تبریک به شما بانوان استان که نشان دادید بانوان لر همچنین کوه دنا در اوج مشکلات و بی امکاناتی و بی ملاحضگی مسئولین استانی سخت کوش و توانمندن
درود بر شما که اسم شیر زنان برازندتان هست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1