تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۱۱۶۴۱
شهردار دوگنبدان خبر داد

توزیع 6000 تن قیر در دوگنبدان

۰
کبنا ؛مسعود ظفری در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز آسفالت معابر و خیابان‌ها در شهر دوگنبدان اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرمی که برای آسفالت معابر شهر وجود دارد، با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سعی بر این است که بیش‌ازپیش در جهت آسفالت معابر و ارتقای کیفیت آن اقدام کنیم.
 ظفری ضمن تشکر از زحمات نماینده گچساران و باشت در مجلس بیان داشت: با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی آقای تاجگردون مقدار 6000 تن قیر جهت آسفالت معابر شهر دوگنبدان اختصاص‌یافته است.
ظفری با اعلام این خبر افزود: با توزیع این مقدار قیر عملیات اجرایی آسفالت با 63800 متر طول و عرض میانگین 14 متر با مساحت 893200 مترمربع از معابر اصلی و کوچه‌های سطح شهر بهسازی و آسفالت خواهد شد.
 ظفری در ادامه آسفالت مناسب خیابان‌ها و معابر شهر را یکی از خواسته‌های به‌حق شهروندان از شهرداری عنوان کرد و گفت: کمترین حقوق شهروندی برخورداری از خدمات شهری مناسب از قبیل خیابان‌های استاندارد با ایمنی مناسب است که مسئولین در راستای تحقق این امر به‌صورت شبانه‌روز در حال تلاش هستند.
 وی با تأکید بر اینکه آسفالت معابر شهر دوگنبدان با بالاترین کیفیت انجام خواهد شد اظهار داشت: مدیریت شهری دوگنبدان در اجرای آسفالت کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد و با همراهی و تعامل مردم شاهد اجرای مناسب و درست اجرای آسفالت باکیفیت بالا در سطح شهر خواهیم بود.
 شهردار دوگنبدان با تأکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برای مدیریت شهری برخوردار است، اظهار امیدواری کرد اقدام مدیریت شهری دوگنبدان در بهسازی و آسفالت معابر رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.
 ظفری همچنین توسعه و ترمیم فضای سبز، احداث پارک‌های محله، آسفالت، پیگیری مشکلات آتش‌نشانی، پیگیری و رفع مشکلات کشتارگاه را ازجمله مواردی برشمرد که در دستور کار قرارگرفته بی‌شک با پیگیری و تشکیل جلسات در سطح شهرستان و استان از طرف نماینده پرتلاش و پیگیر شهرمان و همچنین شورای اسلامی شهر هرکدام به‌نوعی عزم به خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان عزیز دارند که در حال پیگیری و انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علینژاد
Iran, Islamic Republic of
کیفیت تنها چیزی که توسط شهرداری رعایت نمیشه..فلکه نماز رو دیدیم چ کیفیتی داشت.
Romania
یه خیابون به دلیلی که مصلا توش واقع شده از قصد چند ساله که آسفالت نمیشه. مسوولین تا کی خدا؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1