تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۱۱۶۳۸

اختتامیه نهمین جشنواره رضوی در گچساران/استقبال 2700کتابخوان گچسارانی از جشنواره رضوی

۱
کبنا ؛روز یکشنبه ۱۳مردادماه اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کوروش حسنی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: جامعه اهل کتاب جامعه ای شاد و متمول است، و جامعه بدون کتاب جامعه ای ناشاد است، کتاب مولفه ای است که برتری فرهنگی هر جامعه را تعیین می کند.
حسنی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اردیبهشت ماه شروع شد، 2هزار و 700 نفر  در این طرح شرکت کردند و 24 نفر از شهرستان گچساران دارای رتبه شدند و در استان مقام اول را کسب کرده ایم.
حسنی بیان کرد: تا سال ۱۳۹۳در سطح شهرستان گچساران ۵ باب کتابخانه در اختیار داشتیم. از سال 93 تا الان تعداد کتابخانه ها به 13 باب رسیده است که 8 باب کتابخانه ها به همت نماینده شهرستان های گچساران و باشت آقای تاجگردون بنا نهاده شد و این نشان می دهد در حوزه کتابخوانی هیچ کوتاهی صرت نگرفته است و امیدواریم مسئولان و نماینده های ادوار دیگر نیز تلاش و شیوه فعالیت آقای تاجگردون در راستای ترویج نهادهای کتابخانه ها را سرمشق خود قرار دهند.
حسنی در ادامه گفت: ماحصل فرهنگ سراها و کتابخانه های شهرستان این است که در سال گذشته سطح کشوری دو طرح برتر را داشتیم، یکی در طرح کتاب روستا و عشایر از کتابخانه خیرآباد بین 2هزار طرح و دیگری در طرح باشگاه کودک و نوجوان بین 15هزار طرح رتبه برتر را کسب کردند.
نریمان دبیر استانی نهمین جشنواره رضوی گفت: با درک صحیح جایگاه کتاب سعی کردیم کتاب را وارد سبد مصرفی خانواده ها کنیم، ترویج کتابخوانی در این برهه از زمان با رشد رسانه ها و فضای مجازی همت و زحمت زیادی میخواهد. 
نریمان تصریح کرد: در این جشنواره که از اردیبهشت ماه شروع شد در سه بخش الکترونیک، پویش، مکتوب برگزار شد و استقبال خیلی خوبی در شهرستان گچساران صورت گرفت.
نریمان ابراز کرد:در این جشنواره 12 کتاب برای تمام رده های سنی درنظر گرفته شد.  
کوکب حاتمی بانوی مبارز و انقلابی در دوره رژیم شاهنشاهی و نویسنده 7 مجموعه شعر میهمان این برنامه بود و به شعرخوانی برای حاضرین پرداخت.
از دیگر برنامه های این مراسم، اجرای تئاتر و اهدای جوایز به برگزیدگان بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نماینده های ادواردیگر..خخخخ.بنده خدایه چیزی شنیده فقط.نماینده ادوارفقط دریک صورت می تونندسرمشق قراردهندکه برگردند.اگرهم برگردندکه تاجگردونی قاعدتانیست.حداقل می فرمودین بایدقرارمی دادند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1