تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۱۱۶۰۷
کبنا بررسی کرد

آقای تاجگردون، پیراهنت را پیراهن عثمان نکنند

۰
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون برادر شهید است و سال‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خدماتی  انجام داده است، یک کاربر (maryam._.pur) در پیج اینستاگرام تاجگردون زیر پست بازدید معاون رئیس جمهور و نماینده مجلس کامنتی را گذاشته است و همین کامنت را به نام گروه حزب الله در فضای مجازی منتشر کردند، انتشار این بیانیهٔ به نام حزب الهی‌ها تا چه اندازه کار درستی بوده، دستگاه‌های امنیتی و شورای تأمین در این باره تصمیم می‌گیرند، چرا که در این بیانیهٔ نام تعدادی از شهدا و انقلابیون شهرستان گچساران برده می‌شود و بعد از مردم برای تجمع دعوت می‌کنند تا به بهانه مخالف بودن این نیروها با «تی شرت» پروژه تخریب نیروهای حزب الهی را کلید بزنند و با مظلوم نشان دادن نماینده مجلس به اهدافشان برسند.
شرایط فضای گچساران و باشت شرایط انتخابات است، و تحرکات انتخاباتی در این حوزه انتخابیه روز به روز پررنگ‌تر می‌شود، یک کامنت از فردی که هویت مشخصی ندارد و احتمالا صفحه این فرد «جعلی» است، بهانه‌ای شد تا باب برچسب زنی و رجزخوانی‌های مجازی باز شود. تحرکات اصولگرایان گچساران هرچند کند است و «اردلان زینل زاده» کاندیدای احتمالی با انتشار نامه‌ای نقبی به این عدم تحرک زد که یحتمل ایجاد کننده تحرکات دیگری می شود، جناح تاجگردون کار را با جدیت بیشتری شروع کرده‌اند، چینش نیروهای سال‌های اخیر، سخنرانی‌های و ورود و خروج مسئولان مملکتی ادامه دارد. اما معلوم نیست چه شده که برچسپ زنی‌ها زودتر از موعد شروع شده است، این بار یک تی شرت بهانه‌ای شد، دفعه بعد معلوم نیست شاید مثلاً مدل موی نماینده موضوعی برای برچسپ زنی شود.
یکی از طرح‌هایی که در مجلس (12 اسفند 97) تصویب شد این موضوع بود که نمایندگان سه دوره پیاپی می‌توانند نماینده باشند و نمایندگی در دوره چهارم ممنوع است. اصلی‌ترین دلیل تصویب طرح، «چرخش قدرت» و جلوگیری احتمالی از قرق سیاسی بود. نماینده‌هایی که سه دوره نمایندگی خود را تمام کرده باشند که تکلیفشان مشخص است، اگر باانصاف باشند برای مردم کار می‌کنند، اگر دچار سلایق و علایق شوند دور سوم تبدیل به فرصتی برای سوء استفاده‌های شخصی می‌شود.
فوتبال جام جهانی در دور حذفی، برای تیمی که در حال باخت است حکم مرگ و زندگی را دارد. آن موقعی که مربی در نیمه دوم هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، دستوری می‌دهد که همه بازیکنان می‌فهمند بازی برایشان تمام است یا باید حمله کنند یا بازی را باخته‌اند. آیا تیم اتاق فکری که به نماینده منتسب می شود آنقدر شرایط را سخت و حساس می بیند که دست به چنین حواشی فیک و جعلی ای می زند که فقط برخی از عامه مردم آن را بدون هیچ انتقادی می پذیرند؟ اما در این بین باید گفت خوب است مردم فهیم گچساران نسبت به مطالب و اخباری که می بینند یا می خوانند نگاهی پرسشگر داشته باشند و درباره جعلی بودن یک مطلب کمی جستجو کنند! سواد رسانه ای یکی از مفاهیمی است که در دنیایی که رسانه ها آن را احاطه کرده اند باید جدی تر گرفته شد.
«کامنتی» زیر پست پیج شخصی نماینده مجلس با عنوان «بیانیه گروه حزب الهی گچساران» نوشته شده است، در واقع این متن این تصور را ایجاد کرده که 1) عده‌ای می‌خواهند نماینده را با چنین حواشی‌ای تخریب کنند 2) این را می‌خواهد بگوید که «ببینید نیروهای حزب الهی چقدر حتی به مسائل بی اهمیتی مثل تی شرت پوشیدن گیر می‌دهند. لباسی که بین جوانان جذابیت خاصی دارد.
این‌ها در حالی است که اصلاً چنین گروهی در گچساران وجود ندارد، و همه مردم گچساران مردمی دین دار و با ایمان هستند، و همانطوری که هم گفته شد، تاجگردون از خانواده شهیدان و به گفته خود در محرم‌ترین جلسات نظام حضور دارد، لذا چرا نیروهای حزب الهی باید با او مخالفت نشان بدهند.
این مسائل حاشیه‌ای و ساختگی حمله به حزب الهی‌ها را بگذاریم در کنار اینکه در جلسه شورای اداری این ماه، رئیس دفتر نماینده چقدر با نماینده شورای نگهبان گرم گرفت. و این را بگذارید در کنار نطق آتشین نماینده درباره وضعیت وخیم معیشتی مردم و اینها را بگذارید، در کنار فعالیت اصولگرایان گچساران و باشت. آیا ترس از چرخش قدرت و باختن بازی ایجاد شده، شنیده‌ها و دیده‌ها حاکی از آن است که حواشی پردازی و جوهای روانی با یک یادداشت جدید ادامه خواهد داشت. امام جمعه گچساران نسبت به این موضوع حاشیه ای واکنش نشان داد و قطعا پیشکسوت‌های اصلاح طلب باید نسبت به چنین شیطنت‌های سیاسی واکنشی داشته باشند. آقایان خواجه زاده و کفایی و محمدپورها اهل قلم چنین قلم زدن‌هایی از روی انصاف است؟
علیمراد جعفری از چهره سیاسی اصولگرا هم در واکنش به لباس تی شرت نماینده و بیانیهٔ ساختگی، اظهار کرد: «باید بگویم این موضوع بسیار مشکوک به نظر می‌رسد و انتشار و پخش آن به بهانه پوشیدن تیشرت در فضای مجازی نشان‌گر تفکری انحرافی است. و در این بیانیه از انقلابیون و مردم درخواست شده و از سوی دیگر نیز از شهدا و مقام معنوی آنها سوءاستفاده و هزینه شده است.»
جعفری در ادامه گفت و گوی خود، بی‌کاری، فقر و تبعیض را از مشکلات اساسی مردم عنوان کرد و گفت که «بحث اصلی ما نداری است. بحث امروز ما یومن ببعض و یکفر ببعض است نه تیشرت یعنی بعضی به آیات قرآن و شرع ایمان دارند و به بعضی از آیات و فرمان خدا ایمان ندارند.»
این چهره سیاسی گچساران تاکید کرد: «هر شخص یا گروهی تولیدکننده و منتشرکننده این بیانیه بوده باید به وسیله نهادهای نظارتی در گچساران و باشت پیگیری و شناسایی شود تا مشخص شود این افراد چه کسانی هستند و چه اهدافی پشت‌پرده داشته‌اند. به نظر من پشت این بیانیه جریانی بسیار انحرافی است که با سوءاستفاده از نام و اعتبار شهدا و بزرگان انقلابی هدف‌شان جز تخریب و اهداف خاص چیز دیگری نبوده است.»
بعضي افراد براي غلبه برحريف به هر دستاويزي متمسك مي شوند و هر لغزش و اشتباه ناچيز از ناحيه رقيب را گناهي نابخشودني جلوه مي دهند. تلاش آنها صرفا غلبه و پيروزي بر حريف نيست بلكه ناظر به اين موضوع است كه مبارزاتشان را قبلا توجيه كنند و هر گونه توهم و اشابه ذهني را مرتفع نمايند تا اذهان و انظار ديگران را به سوي خود جلب كرده باشند.
لذا تاجگردون نباید اجازه دهد افرادی برای رسیدن به مقصودشان لباس او را دستاویز قرار بدهند و به نام او چهره نیروهای حزب الهی و شهیدان را تخریب کنند و پیراهنش را پیراهن عثمان نکنند. بدون شک وی باید واکنش در خوری نشان دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روستانشین گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده انحرافی را اصلا نمی گذاریم به حوزه انتخابیه مان ورود کند ما جان بر کف ولایت و اسلام هستیم. مرگ بر منافقیق اسلام
روستا نشین گچساران
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده انحرافی را اصلا نمی گذاریم به حوزه انتخابیه مان ورود کند ما جان بر کف ولایت و اسلام هستیم. مرگ بر منافقیق اسلام
روستانشین گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده انحرافی را اصلا نمی گذاریم به حوزه انتخابیه مان ورود کند ما جان بر کف ولایت و اسلام هستیم. مرگ بر منافقیق اسلام
روستا نشین گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده انحرافی را اصلا نمی گذاریم به حوزه انتخابیه مان ورود کند ما جان بر کف ولایت و اسلام هستیم. مرگ بر منافقیق اسلام
Iran, Islamic Republic of
کار کار خود تاجگردون و نوچه هایش بود.

از قضا تیرشان به سنگ خورد🤣😂
مصطفی زمانی زاده
Iran, Islamic Republic of
بی شک همگی به یاد دارن که اقای اخمدی نژاد تی شرت پوش در حال کشاوذزی در باغچه خانه خود از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نمایش داده شد و صدای کسی در نیامد و صدمه ای هم به اسلام و انفلا ب وارد نشد چرا معیار ها اینقد دو‌گانه است این روزا که به انتخابات نزدیک می شویم خیلی باید مواظب بود چون از کاه کوه ساخته میشود و وجدان و انصاف خیلی ها به خواب فرو میرود و رفتارها چنان زیر زره بین قرار میگیرد که حتی با پای راست به دستشویی رفتن هم ممکن است دردسر ساز شود و فاعل را واردار به پاسخگویی نماید.
دیل
Iran, Islamic Republic of
با این کارش فقط بیشتر رو میکنه که حاضره هر چیزی رو تخریب کنه تا خودش در قدرت باشه...
اون مکتب نشین و اموزش دیده که کاری جز این بلد نیست
.......
Iran, Islamic Republic of
رکابی هم بپوشن قبول میشن
Iran, Islamic Republic of
کاملا
عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون.شرکت نکنی سنگینتری
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم جندشه میشه از بعضی کامنتها کافر همه را به کیش خود پندارد آقای تاج گردون نماینده پر تلاش وافتخار زاگرس نشینان رزمنده هشت سال دفاع مقدس از خانواده معظم شهدا برادر سردار رشید اسلام شهید احمد رضا تاج گردون ایشان ایام نوجوانی خود را با توجه به اینکه دانش آموز بود هیچ اجباری هم نبود در جبهه ها گذراند چگر گوششان را تقدیم اسلام وانقلاب نمود الان عده ای ریاکار وسر از پا نشناخته توهین می کنند مگر نه می فرمایند خانواده شهدا چشم چراغ این ملتند پس چرا این همه اهانت به این خانواده بزرگوار اصالت دار شهید داده میشود هیچ کس انتقاد نمی کند پس نشانه دروغ ریا ومنفعت طلبی و اعتقاد به حرمت شهید وشهادت نداشتن است کسانی که این بی حرمتی ها را به خانواده شهدا می کنند اعتقادی به فلسفه شهید وشهادت ندارند منافقین کور دلی هستند که میخواهند از فضای غبار آلود سیاست زده مملکت به کام ونان ونام ونوایی برسند ولی کور خواندید ید الله فوق ایدیهم خیلی شاید با شیطنت ومغلطه به جای رسیدند ولی خدا دستشون را رو کرد و رویشان سیاه شد و روسیاهی به زغال ماند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1