تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۱۱۵۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

شائبه در میزان اعتبار مصرفی یک پروژه ورزشی در لنده/ حق جوانان لنده را برگردانید (+تصاویر)

۰
کبنا ؛عدم وجود رختکن در اماکن ورزشی لنده (سالن‌های والیبال، فوتسال و هیئت‌های رزمی آقایان و بانوان) باعث شد تا اداره ورزش و جوانان به فکر احداث چنین فضاهایی باشد.
پیرو گزارش ارسالی از طریق ورزشکاران و مطلعین، اداره کل ورزش و جوانان در راستای احداث رختکن در دو فضای ورزشی لنده از بنیاد علوی مجری طرح محرومیت‌زدایی این شهرستان تقاضای کمک می‌کند که نتیجتاً پیرو این درخواست از طریق بنیاد علوی مبلغ یک‌صد میلیون تومان کمک می‌شود تا در سالن‌های مذکور رختکن احداث شود.
بعد از گذشت چندین ماه تصاویری از طریق ورزشکاران لنده‌ای در اختیار این رسانه قرار داده شد که نشان می‌دهد اداره کل ورزش و جوانان استان اقدام به احداث فقط یک اتاقک 21 متری در محوطه مجموعه ورزشی شهید دستغیب کرده است.
بر اساس گزارشات داده‌شده مبلغ واریزشده به اداره کل ورزش و جوانان صرفاً برای فضاهای جانبی بوده است با این برآورد که یک رختکن بااعتبار ۴۰ میلیون در قسمت اماکن مورداستفاده تحت عنوان ورزش‌های رزمی و ۶۰ میلیون مابقی برای احداث رختکن سالن والیبال در نظر گرفته‌شده است.
حال شائبه‌ای که وجود دارد اینجاست آیا یک‌صد میلیون کمک شده به ورزش یک منطقه محروم باید به دلیل عدم نظارت به هدر برود؟
شهرستان محروم لنده خود نیازمند کمک است و ما از دستگاه‌های نظارتی انتظار داریم به این مسئله ورود و اجازه ندهند حق جوانان این منطقه محروم پایمال شود.
لازم به ذکر است، از اهداف احداث رختکن در مجموعه اماکن ورزشی لنده استفاده آقایان در سالن فوتسال، والیبال و هیئت‌ ورزش‌های رزمی خصوصاً بانوان در سالن‌های رزمی بوده است. بر همین اساس برآورد اعتبار یک‌صد میلیونی صورت گرفت و این هزینه به اداره کل ورزش داده شد.
به‌هرحال باید منتظر پاسخ اداره کل ورزش و جوانان استان در این رابطه باشیم که در این راستا این پایگاه خبری حق پاسخگویی اداره کل ورزش و جوانان را نزد خود محفوظ می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1