تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۵۲۲
مدیرکل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت منابع آب کشور مطرح کرد

سد تنگ سرخ خدمتی بزرگ به مردم بویراحمد و دنا / تصاویر

۱
کبنا ؛با حضور مدیر کل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و عمان شرکت منابع آب کشور از سد تنگ سرخ یاسوج بازدید و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش  کبنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، در این بازدید مدیرکل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: سد تنگ سرخ خدمتی بزرگ از نظام اسلامی به مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا است که انشاله با بهره برداری از آن شاهد تحول همه جانبه در سطح این دو شهرستان خواهیم بود.
مهندس هاشمی با ارزشمند توصیف کردن اقدامات صورت گرفته در ساخت این سد، گفت: آن چیزی که این پروژه‌ها را متمایز می‌کند حضور تیم قوی و مسلط قرارگاه خاتم در تمام عرصه‌ها از جمله ساخت سد است که تمام جبهه‌ها را فعال کرده و باید از این توان و ظرفیت به خوبی استفاده شود.
وی تصریح کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته تاکنون اقدامات بسیار مفیدی در خصوص تملک اراضی در منطقه تنگ سرخ انجام شده که در مباحث مهندسی ارزشی یا بازنگری در کارگاهها رویکرد جدیدی اتفاق افتاد که یقیناً مردم شریف منطقه متوجه و حمایت کننده ان خواهند بود.
مهندس هاشمی اظهار داشت: انگیزه‌های فراوانی توسط شرکت آب منطقه‌ای برای تکمیل پروژه ملی سد تنگ سرخ وجود دارد که مردم می‌بایست در این راه، همگام با شرکت قدم بردارد تا مباحث مربوط به تملک اراضی در کمترین زمان ممکن حل شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد برکات احداث این پروژه باشیم.
وی حضور ادوات سنگین سد سازی قرارگاه در این منطقه را نشان از فعال بودن این طرح عنوان کرد و گفت: علی رغم محدودیت‌های مالی، اتفاقات ارزشمندی در ساخت فرازبند، تونل انحرافی و ... انجام شده که پیشرفت خوبی در این مقطع احساس می‌شود که مورد رضایت می‌باشد.
 مدیر کل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و عمان شرکت منابع آب کشور ادامه داد: حضور استاندار به عنوان مقام ارشد اجرایی استان و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و در نهایت همسو کردن مردم با فوائد و ارزش این طرح ملی که بیشتر اهداف آن، شرب است می‌تواند زمینه گردشگری در این موقعیت جغرافیایی را افزایش دهد و پیشنهاد می‌شود همزمان با اقدامات کارفرما از مساعدت مقامات سیاسی و عوامل استانی بیشترین بهره را در جذب سرمایه گذار بومی و غیر بومی استفاده شود.
گفتنی است در این بازدید جهانبخش احسانی معاون طرح توسعه، روح الله شمشیری مدیر فنی و نماینده مجری طرح و سیدجواد رامی سرپرست روابط عمومی شرکت حضور داشتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
مهندس خخخخخخخخخخخخخخخ
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1