تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۱۱۵۰۲
در مراسم معارفه فرماندار جدید کهگیلویه مطرح شد

مدیریت نامهربانی‌ها و بلایی که حوزه سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر سر «نیکبخت» آورد / تصاویر

۱
کبنا ؛مراسم معارفه و تکریم فرمانداران جدید و سابق شهرستان کهگیلویه صبح امروز با حضور مدیرکل سیاسی استانداری و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، صبح امروز (سه شنبه 9 مرداد ماه 98) با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و سید علی پرواز مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران و بخشداران شهرستان کهگیلویه و جمعی از چهره‌های سیاسی مراسم معارفه فرماندار جدید کهگیلویه برگزار شد. جعفر نیکبخت فرماندار سابق کهگیلویه در مراسم تودیع خود ناگفتنی‌ها را گفت و اظهار کرد: مدیریت بنده را باید مدیریت نامهربانی‌ها نامید و هنوز هم ادامه دارد و
از لحظه ورود بنده به کهگیلویه نامهربانی‌ها شروع شد و از همین فرمانداری همکاران با ما نامهربانی کردند و هنوز هم ادامه دارد ما در حال مدیریت نامهربانی همکاران بودیم که نامهربانی حوزه استانداری و حوزه سیاسی شروع شد تا جایی که درگیری لفظی هم داشتیم. این نامهربانی از استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ویژه حوزه سیاسی شروع شد و نامهربانی تا جایی ادامه پیدا کرد که درگیری لفظی هم داشتیم. وقت قانونی ارسال اطلاعات هر فرماندار ۴ ماه است ولی فرم اطلاعات بنده تا ۶ ماه ارسال نشد و در نهایت با پا درمیانی نماینده محترم ارسال شد و حدوداً سه چهار ماهی ارتباط من با حوزه سیاسی استاندار قطع بود وفقط در جلسات برای هم سری تکان می‌دادیم. که نهایتاً با پادرمیانی نماینده محترم ارسال شد. حدوداً 3 تا 4 ماه ارتباطمان با حوزه سیاسی قطع بود و در جلسه همدیگر را که می‌دیدیم برای احوال پرسی سری تکان می‌دادیم. رفتارمان [با آقای پرواز] مثل رفتار رزمندگانی بود که در جبهه آتش بس بود اما چپ چپ همدیگر را نگاه می‌کردند. این نامهربانی تا خیلی وقت ادامه پیدا کرد. و نامهربانی نماینده محترم هم اضافه شد و بنده این دوران را مدیریت نامهربانی‌ها نامگذاری کردیم و می دانید وقتی که فضا ناآرام باشد انگیزه کاری از بین می‌رود و حاشیه‌ها بر متن سوار می‌شود. و نامهربانی ادامه داشت تا اینکه بهمن 97 تصمیم به استعفا گرفتم و برادران عزیزی که در جریان هستند، آقای سرهنگ محقق زاده و دو تن دیگر از دوستان که من خدمتشان عرض کردم با این نامهربانی‌ها مردم ضرر می‌کنند. من قطعاً استعفا خواهم کرد ولی به لطف خداوند بارش رحمت الهی شروع شد و سیل آمد و وقت را مناسب ندیدیم که تنش دیگری به شهرستان اضافه کنیم و ماندگار شدیم و بعد از آن تعطیلات نوروزی و سفرهای نوروزی پیش آمد و تصمیم به ماندن کردیم تا اینکه سفری که با حضور جمعی از مسئولان با بالگرد به رودریش داشتیم و مردم در آنجا تقاضای احداث جاده داشتند که مطالبه آنها به حق بود و قول همکاری دادیم و برگشتیم به اتفاق جمعی از مدیران که آقای مهندس حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی و جمیاری مدیرکل زندان‌ها هم بودند، بالاخره موضوعات مطرح شده در سفر را جمع بندی کردیم و با همکاری بخشدار و نماینده مردم شهرستان‌های چهار گانه که بلدوزر از شرکت نفت گرفت، و بعد از اینکه خیالمان از این بابت راحت شد، تصمیم گرفتیم که مجدداً استعفا بدهیم و تا اینکه 28 فروردین ماه استعفا دادم و آن را تقدیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد کردیم و نهایتاً صلاح به رسانه‌ای شدن نشد و نمی‌دانم پشت پرده چه گذشت، این اتفاق نیفتاد تا اینکه جناب آقای احمدی رفتند که یادشان به خیر و ان شاء الله هر جا که هستند، به سلامت باشند. دکتری کلانتری تشریف آوردند و سفری تا سرگچ دیشموک با هم رفتیم و برگشتیم و به نوعی اصرار داشتند که بنده بمان و کمکشان کنم، اما به ایشان گفتم که آقای مهندس فیلی می‌دانند که من مدت‌ها به دنبال رفتن بودم و نهایتآ اقای کلانتری ما را حمایت کردند و وزارت کشور هم رفتم و کارهای انجام گرفت و گفتند که باید منتقل بشوم از وزارت بهداشت به وزارت کشور که بنده یک معلم هستم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و باید تدریس کنم و مقاله‌ای بنویسم. آقای احمدی از روز اول به ما قول دادند که هفته‌ای یک روز آنجا باشم و حدود یک سال نرفتم و در نهایتاً این شد که آقای اتابک به اینجا امدند.
نیکبخت فرماندار سابق کهگیلویه به کارکنان فرمانداری کهگیلویه گفت: آن‌هایی که با من همکاری کردند و چه آنهایی که همکاری نکردند، تقاضای بنده این است که با آقای اتابک همکاری کنند چرا که آقای اتابک از جنس خودتان هستند و وزارت کشوری است. دوم اینکه آقای اتابک به هر حال بومی است و سوم اینکه آقای اتابک سابقه درخشانی در بخشداران دارد و امیدوارم همه عزیزان همکاری کافی با ایشان را داشته باشند.
وی در ادامه گفت: بعد از مدتی که استعفا کردم، استعفای بنده رسانه‌ای شد و همین جا باید از مردم شریف کهگیلویه و اصحاب رسانه که مرا حمایت کردند تشکر کنم.
 نیکبخت در ادامه به تشریح عملکرد خود پرداخت و گفت: بعضی از دوستان معتقد بودند که خروجی بازدیدها خیلی مثمر ثمر نبود اما ما معتقد بودیم که مشکلات و دغدغه‌های مردم را احصاء کنیم و از توان شهرستان برای رفع آنها گام برداریم و بعضی از مسائل را در مرکز استان پیگیری کرده باشیم.
خواهش بنده به عنوان یک برادر کوچک از مردم شریف کهگیلویه این است که از معارضات اجتماعی کم کنند تا سرعت توسعه و پیشرفت بیشتر شود. همچنین بحث آسیب‌های اجتماعی از جمله بیکاری، طلاق، خودکشی و اعتیاد نیز به حداقل خودشان برسند.
فرماندار سابق کهگیلویه با بیان اینکه مشکل بیکاری را به تنهایی دولت نمی‌تواند برطرف کند، افزود: دولت به وظیفه سازمانی خود عمل می‌کند و باید از بخش خصوصی برای رفع این معضل استفاده شود و باید برای آسیب‌های اجتماعی اعتباراتی لازم است که باید مسئولان محترم این کار را دنبال کنند.
نیکبخت در پایان از کسانی که او را همراهی کردند و یا او را در مسئولیتش همکاری نکردند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: از آقای احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد و از آقای کلانتری همچنین از معاونین استاندار، دستگاه قضا، دادستان و رئیس دادگستری، مدیران کل محترم استان، همکارانم در فرمانداری و بخشداران و از معاون فرماندار و اعضای محترم شورای اداری و شورای تأمین، روحانیت معزز، ائمه محترم جمعه و جماعات، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی و مردم شریف نجیب کهگیلویه، اصحاب رسانه و اصناف و کسبه و مشاورین فرمانداری و سازمان‌های مردم نهاد، ریش سفیدان شهرستان و ... قدردانی می‌کنم و دست همه را می‌بوسم که بنده را همراهی کردند.
وی افزود: حسن این سفر کوتاه بنده به کهگیلویه این بود که بنده دوستان خوبی پیدا کردم که مایه افتخار و آرامش و دلگرمی بنده هستند. و برای همه دوستان آرزوی سربلندی و پیروزی دارم و ببخشید اگر کسی از قلم افتاد.
 
این خبر تکمیل می‌شود
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود مرد بزرگ خسته نباشید انشالله زنده و سلامت باشید. جناب دکتر نیکبخت عزیز
Iran, Islamic Republic of
چه ترکیب ؟؟؟؟؟؟؟؟
البته این برمیگرده به جناب اتابک!!!!!!!!!!!!!!!!!
که فعلا هرکسی.................شد یار او!!!!!!!!
اینده کهگیلویه روز به روز پر ابهام تر میشود!
بویراحمدی
Romania
خدا میدونه این کشتی متلاطم کی میخواهد روی آرامش را ببیند، هرچند انتخاب آقای دکتر نیکبخت داروساز بعنوان فرماندار شهرستان کهگیلویه از ابتدا اشتباه بود زیرا ایشان هیچگونه سابقه مدیریتی در زیر مجموعه وزارت کشور نداشت اما با این وجود اطلاع دارم که برای وی به .مختلف و برای جلوگیری از موفقیتش نه تنها همکاری بعمل نیامد بلکه کارشکنی هم روا داشته می شد، حالا این آقای اتابک که خود وزارت کشوری ست امیدوارم با حضور وی کشتی متلاطم فرمانداری شهرستان کهگیلویه به آرامش برسد.
موفق
Iran, Islamic Republic of
نیکبختها مدیرانی موفق هستند وخواهند بود ممکن است هوای گرمسیر اورا نساخته البته منظور فشار گرمسیری ها
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگر وزارت کشوری نبود اما موفق تر بود از کسانی که سابقه وزارت کشوری داشتند بهتر از پوزش که بود دیگه آقای نیک بخت هم با ادب با نزاکت متین وآدم صادق وروراست بود درود بر ایشان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما که در مورد کسی شناخت ندارید خواهشا اظهار نظر نکنید سعی کنید اطلاعاتتون رو افزاش بدهید بعد اگر بهتون فرصت نقد دادند نظرتونو بدین
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1