کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درادامه بازدید فرماندار کهگیلویه از روستاها صورت گرفت

روستای«کلات» و« لیرکک دشمن زیاری» گرفتار لوله های پوسیده آب/از مشکلات گازرسانی تا زندگی بر پرتگاه مهیب(+تصاویر)

5 مرداد 1398 ساعت 1:56

نماینده عالی دولت در کهگیلویه،مهمترین مطالبات مردم از جمله مشکلات گازرسانی،جاده ها،فرسودگی شبکه آب شرب و تیرهای برق،احداث دیوار محافظ روستا از پرتگاه چندین متری و...را پیگیری و موانع را بررسی کرد.


فرماندار کهگیلویه امروز 4 مردادماه از روستاهای کلات و لیرکک دشمن زیاری بازدید کرد.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه،مهمترین مطالبات مردم از جمله مشکلات گازرسانی،جاده ها،فرسودگی شبکه آب شرب و تیرهای برق،احداث دیوار محافظ روستا از پرتگاه چندین متری و...را پیگیری و موانع را بررسی کرد.
به گزارش کبنا،تعریض جاده اصلی به دهدشت،تعیین تکلیف مدرسه نیمه کاره رها شده از سال 90،احداث دیوار محافظ روستا از پرتگاه چندین متری،بازسازی جاده بین مزارع،اجرای پل ارتباطی و طرح هادی،رفع فرسودگی شبکه آب شرب،ساماندهی تیرهای برق، مرمت و بازسازی گلزار شهدا،بهسازی معابر روستا از جمله مهترین مطالبات ساکنان روستاها بود که ازسوی مردم و دهیار مطرح شد.
فرماندار کهگیلویه همچنین طی بازدید از کانال آبیاری روستای پیزک اظهار کرد:این کانال در سال ۹۷ مبلغ ۹۰ میلیون تومان اعتبار داشت و در سال جدید نیز اعتباراتی برای انجام این طرح پیش بینی شده است.
نیکبخت در جمع مردم، جهادکشاورزی و اداره راهداری را نسبت به بازسازی جاده بین مزارع واحداث پل ارتباطی موظف کرد.
وی اظهارکرد؛برای اجرای طرح هادی معارضاتی وجود دارد که درصورت رفع معارض طرح هادی اجرا وآسفالت معابر روستا صورت می گیرد.
نیکبخت بابیان اینکه مشکل جابجایی تیرهای برق توسط اداره برق حل می شود تصریح کرد؛ پیگیر رفع مشکل مدرسه نیمه کاره و رفع فرسودگی شبکه آب شرب نیز هستیم.
وی تاکید کرد:مدیران باید دربین مردم باشند و مطالبات مردم را پیگیری و خدمات دولت را نیز بیان کنند.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:برخی روستاها اقماری هستند که اعتبارات خود را دارند و برای حل برخی مشکلات روستاها هم از ظرفیت داخلی ادارات شهرستان بهره می بریم.
در این بازدید،معاون عمرانی فرماندار و برخی از مدیران شهرستانی فرماندار را همراهی کردند.


کد مطلب: 411387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411387/2/روستای-کلات-لیرکک-دشمن-زیاری-گرفتار-لوله-های-پوسیده-آب-مشکلات-گازرسانی-زندگی-پرتگاه-مهیب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1