تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۱۱۳۶۷
کبنا گزارش می‌دهد

سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به زیلایی / نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد 11.3 درصد / آخرین خبر در باره پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان

۰
کبنا ؛حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، استاد دانشگاهی که چند سالی سکان مدیریت این سازمان را برعهده گرفته و یقیناً یکی از دلایل افزایش اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در ردیف‌های مختلف ثمره تلاش او و همکارانش در این سازمان است. برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیگیری و نظارت دقیق بر طرح‌ها و پروژه‌ها سبب شده تا در این شرایط بد اقتصادی اما چرخ طرح‌ها و پروژه‌ها از حرکت باز نماند.
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نرخ بیکاری استان در بهار 98 را 11.3 درصد اعلام کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد در بهار 97، 12.3 درصد بود که در بهار 98 به 11.3 درصد رسید.
به گفته نوروزی «طرح آمارگيري نيروي كار فصل، در ماه مياني هر فصل به منظور جمع آوري اطلاعات براي تعيين شاخص هاي نرخ مشاركت اقتصادي، نسبت اشتغال،نرخ بيكاري استان  انجام مي شود.»
وی گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از  1596 خانوار در فصل بهار،  نتايج به شرح زير است؛
 
مقايسه شاخص هاي بازار كار استان و كشور در بهار 97 و بهار 98
رديف نرخ مشاركت اقتصادي نسبت اشتغال نرخ بيكاري
بهار97 بهار 98 بهار97 بهار98 بهار97 بهار98
كشور 41.1 40.6 36.1 36.2 12.1 10.8
استان 38.3 35.6 33.6 31.6 12.3 11.3
 
 

 
نوروزی در پاسخ به سئوالی در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگان و مانده مرخصی و وجوه بازخریدی کارکنان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور بخشنامه‌ای به تمام دستگاه‌های اجرایی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسه‌های دولتی نهادهای انقلاب اسلامی بر پرداخت به‌موقع پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی تأکید کرد.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته، افزود: در این بخشنامه مقرر شده است که دستگاه‌ها، تمهیدات لازم برای فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود را برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان شریف و خدوم، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی کارکنان به عمل آورند.


 
حسن نوروزی رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعي از مديران ارشد دستگاه‌هاي اجرايي استان از دهستان زيلايي بازديد کرد و در جريان آخرين وضعيت خدمت رساني به اين مناطق قرار گرفت.
در این سفر صحبت‌های پيرامون گازرساني به روستاهاي منطقه زيلايي، بهبود وضع راه‌حها، تقويت اينترنت، تخصيص حق آبه از رودخانه خرسان، توانمند سازي زنان و ارائه تسهيلات انجام گرفت و جهت اجرا به مديران ابلاغ شد.






 
جلسه هم انديشي معاونین، کارکنان و مدیران سازمان مديريت و برنامه ريزي کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسن نوروزی برگزار شد. نوروزی در این جلسه ضمن قدرداني از زحمات كاركنان سازمان، بر بهبود و ارتقا كيفيت خدمات كاركنان به منظور افزايش بهره وري سازماني تاكيد کرد.






]

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس و اساتید دانشگاه یاسوج دیدار کرد در این دیدار بررسي و تصويب بودجه تخصيصي سال 1398 دانشگاه، حسابرسي صورت هاي مالي سال 1396  دانشگاه، تعيين حد نصاب معاملات و گزارش عملكرد برنامه راهبردي دانشگاه ياسوج از مهمترين موضوعات مطرح شده در جلسه بود.
نوروزی همچنین به ضرورت تطبيق سند راهبردي توسعه دانشگاه با اسناد پشتيبان برنامه ششم و برنامه راهبردي وزارت علوم، مديريت اعتبارات هزينه اي و تملك دارايي هاي سرمايه اي دانشگاه در سال 98 و ضرورت تدوين سناريو هاي مختلف (3  سناريو) براي بودجه دانشگاه در سال 98 تاكيد كرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس
Iran, Islamic Republic of
سفر استاندار و تعدادی از مدیران استان بوده
و ایشان نیز استاندار را همراهی کرده است
Iran, Islamic Republic of
با سلام فلسفه اینکه مسئولین هنگام افتتاح یا کلنگ زنی پروژهها دست روی دست وبعد آن را روی شکم می گذارند چیست
Iran, Islamic Republic of
وافعا با این امارهای
Iran, Islamic Republic of
جامعه که چاپلوسی معیار ان شود راهی بجای نمی برد بخاطر پست دور استاندار جاپلوسی مکینند معاونینن استاندار تابمانند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1