تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۱۳۴۲
بررسی علت تخریب‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد؛

فرصتی که «داوودی‌مهر» به همکارانش داد، برخی را عصبانی کرد / تصاویر

۳
کبنا ؛بعد از اینکه علی داوودی مهر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد دست به تغییراتی [ کلیک کنید] در بدنه مدیریتی این شرکت زد، مطالبی در تخریب او هماهنگ شد که در ادامه آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
اپیزود اول؛
جمهوری اسلامی فقط کار می‌خواهد و با مدیریت پشت میز نشینی نمی‌توان نیازهای جامعه را برطرف کرد. باید چرخ های جامعه به خوبی بچرخد تا پیشرفت و آبادانی حاصل شود. برنامه ریزی، کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و میدانی از ملزومات کار مدیریتی است.
شرکت آب منطقه‌ای یکی از شرکت‌های دولتی است که نقش مهمی در حفاظت از منابع آبی و توزیع آن دارد، استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های پر آب کشور می‌باشد که با وجود رودخانه‌ها، آبشارها و چشمه سارها وظیفه شرکت آب منطقه‌ای این استان سنگین‌تر می‌شود.
با نگاهی به عمده فعالیت‌های داوودی مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در 10 روز گذشته متوجه خواهید شد که چه حجم از آب‌های این استان به اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد سرازیر می‌شود.
اپیزود دوم؛
علی داوودی‌مهر مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به تهران سفر کرد و در روزهای (23 تیرماه تا 26 تیرماه) با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار با وزیر و معاونین وزارت نیرو دیدار کرد.
او همچنین با همراهی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت با مهندس مرادی مدیرعامل شرکت آب و نیرو کشور دیدار کرد و وضعیت سدهای چم شیر، آبریز و ... را مورد بررسی قرار دادند و گفت: «عملیات سد چم شیر رو به پایان است و بناست که هرچه سریعتر نسبت به اتمام ساخت بدنه و آغاز فرایند آبگیری و ذخیره سازی سیلاب‌های آتی اقدامات موثری انجام دهیم. میزان سهم تخصیص استان (شهرستان‌های گچساران و باشت) از حجم مخزن در بخش صنعت و کشاورزی ۱۲۵ میلیون متر مکعب می‌باشد که نحوه و محل نصب آبگیرهای برداشت این سهم در این جلسه مورد بحث و بررسی واقع شد. که با برداشت این میزان از آب مخزن، آب کشاورزی حدود ۸ هزار هکتار از اراضی دیم و مستعد کشاورزی شهرستان‌های یاد شده و همچنین آب صنعت خاصه صنایع بزرگی مثل نفت و ... به صورت پایدار تأمین می‌گردد که سه تراز از بدنه جهت نصب آبگیرها مورد توافق واقع شد.»
 داوودی مهر بعد از بازگشتش از تهران روز شنبه (29 تیرماه 98) به همراه حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منطقه زیلایی رفت که در حین سفر دست او می‌شکند، اما تا پایان سفر کنار سایر مدیران در زیلایی ماند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه (30 تیرماه 98) علی رغم شکستگی دستش در محل کارش حضور پیدا می‌کند. روزهای دوشنبه و سه شنبه عمل جراحی داوودی مهر انجام می‌گیرد که با تاکید دکتر فوق تخصص ارتوپد مبنی بر استراحت مطلق به مدت یک هفته وی (چهارشنبه 2 تیرماه 98) در محل کار خود حضور پیدا کرد.
اپیزود سوم؛
داوودی مهر از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است و تمام مرحل کارشناسی را در وزارت نیرو گذراند و پله‌های ترقی را گام به گام برداشت - بعنوان ناظر دو مدیریت قراردادها، معاون طرح و توسعه در دو مقطع زمانی،  جانشین مدیر عامل در دو مقطع، عضو اصلی هیئت مدیره و بعد از سوابق طولانی به سمت  مدیر عامل استان از سوی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی منابع آب کشور منصوب و مشغول خدمت می‌باشد.
 قطعاً داوودی مهر برای پیشبرد اهداف شرکت و کارهای مردم و توسعه و آبادانی استان کهگیلویه و بویراحمد باید با تمام مسئولان استانی و کشوری و نمایندگان مجلس تعامل برقرار کند.
داوودی مهر بر اساس تشخیص کمیته و هیئت مدیره دست به تغییر چند نفر از مدیران و معاونین خود زد، بدون اینکه تنش، حواشی و یا مشکلی پیش بیاید. و با راه اندازی میز خدمت در این شرکت میزان پاسخگویی به ارباب رجوع نیز بالا رفت. و در واقع هیچ مراجعه کننده‌ای در راهروهای این شرکت بر خلاف نظر کینه توزان سرگردان نیست.
اپیزود پایانی؛
علی داوودی مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها تصمیم گرفت که بعضی از معاونین و مدیران خود را تغییر دهد و فرصت خدمت و ارتقاء را برای سایر همکارانش فراهم کند، اینکه حالا فردی پستش را از دست داده نباید کانون تخریب همکاران خود شود و کسانی را برای تخریب مدیران و همکارانش بسیج کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
جدا جای تاسفه این گزارش
مردم رو چی فرض کردید
کبنا ی عزیز اونی که خبر میخونه حداقل شعور رو داره نکنید این کارها رو
در عملکرد مثبت آقای مهندس داوودی هیچ شکی نیست
در پیشرفت و ترقی پله پله ی ایشون هیچ شکی نیست
اما این گزارش فقط آسیب و تخریب بود برای ایشون
لطفا زودتر ورش دارید
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
در این مورد که آقای مهندس داوودی مهر فردی بسیار کاردان و مسلط به مسایل حرفه و کار خود می باشد شکی نیست.اما این تغییرات بنظر میرسه بیشتر برای انتصاب مقیمی بود.چرا که بد جوری برای انتصاب مقیمی فشار میاوردن.امیدواریم این تغییرات منجر به بهبود عملکرد شرکت شود.
کارمندآب منطقه‌ای
Iran, Islamic Republic of
مدیر عامل توانمندآب منطقه‌ای که در دوران مدیریت ایشان کارهای ماندگاری صورت گرفته ومطمئنا هرکس ناراحتی ازتغییرپستش داره بایستی حق به بدنه سیستم دادکه الان خیلی کارها بهتروعملیاتی ترداره انجام میشه خسته نباشی خدمت مهندس داودی مهر عزیز
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب وظیفه اش را دارد انجام می دهد اینکه تبلیغ نداره
سور
Iran, Islamic Republic of
مطلب اپیزود پایانی رو یک بار با دقت بخونید.نگارنده هم خودش هم نمیدونه چی نوشته. احتمالا گیجی بعد از عمل دلیل این مطلب ضد و نقیض بوده
Romania
.ای کارها چیه داوودی مهر بره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه دستش شکسته چجوری خودکار دستش گرفته و مینویسه.
Iran, Islamic Republic of
دستش شکسته بود اقای محترم
مسعود داوودی
Iran, Islamic Republic of
قوم یهود هم مث شما تشریف داشتن. هزار دلیل سیشو ایاوردن ک خدانه هسه باز. یه چیز الکی ایگوتن. دوباره بت پرست ایابین 😂😂دمتون گرم
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردونو. توکی هستی که حرفه ای رامیکنی
انصاری
Iran, Islamic Republic of
وظیفه رسانه درج خبر هست و نه جبهه گیری علیه کس یا کسانی و طرفداری از شخص یا جبهه خاصی.قشنگ مشخصه شما جبهه گرفتین و دارین طرف آقای داوودی رو ب ناحق میگیرین.اگه از کارکنان شرکت آب نظرخواهی کنید میفهمید ک نود درصد نظرشون مخالف با راه و رفتار و مسیر ایشون هست.مدیری ک تاالان یکبار ب کارگران شرکت یکبار سلام نکرده و رفتار بدی بانگهبانان و نیروی خدمات داره و رفتارش باهرکس براساس طبقه اجتماعی اون فرده وشده باکسی برای بدرقه تا در خروجی اداره هم اومده باشه و برعکس بیشتر آدم رو برا عرض ادب هم قبول ب زیارت نمیکنه...رسانه شما رسانه خوبی هست و باجبهه گیری خرابش نکنید و حق رو بیان کنید.درحال حاضر چندین شکایت در بازرسی علیه چند رسانه داریم و در دست بررسیه.شده یک رسانه مخاطبی که نظر داده رو به صاحب خبر فروخته ک فلان ایمیل فلان نظر رو داده....ک قطعا باسواد رسانه ای ک شما دارین قطعا ازون گروه رسانه ها نیستین.موفق و موید
Iran, Islamic Republic of
داودی مهر بی لیاقت بود
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1