تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۱۱۲۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی / تصاویر

۱
کبنا ؛رئیس و مدیران اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار مهدی مظاهری تهرانی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از عملکرد این بانک ارائه داد و اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد علاوه بر وظایف سازمانی خود در بحث تسهیلات، اشتغالزایی و رونق تولید در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام داده است.
مظاهری تهرانی جشنواره‌های فرهنگی، مسابقه بزرگ قرآن بخوان و عیدی بگیر و برگزاری کلاس‌های عقیدتی و زیارت عاشورا در هر هفته را از برنامه‌های فرهنگی این بانک عنوان کرد.
در ادامه حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه به موضوع ربا پرداخت و اظهار کرد: توسعه فقرا در جامعه باعث تنزل و فقیر شدن اغنیا هم می‌شود.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه برخی بانک‌ها در گرفتن سود بیداد می‌کند، افزود: هر بانکی که بیشتر سود گرفته باشد، یقین داشته باشید که زودتر ویران خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات زیادی پرداخت می‌شود، اما چون که نظارت دقیقی بر روی این تسهیلات صورت نگرفت، این وام‌ها انحراف شدند و فرد زمین، ماشین و اموال خود را از دست داد و ویران شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عدم نظارت بانک‌ها و سهل انگاری ها این مشکلات را برای وام گیرندگان به وجود می‌آورد. اما گاهی هم نظارت علمی بانک‌ها در به سود نشاندن تسهیلات مردم نقش بسزایی دارد.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به برخی از طرح‌های بانک‌ در قالب پرداخت تسهیلات، افزود: ویران شدن مردم را در وام‌های مشارکتی دیدم.
وی در ادامه گفت: تا می‌توانید به مردم رحم کنید تا به زندگی برگردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرشاد فرجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر کارکنان زحمت کش بانک مهر اقتصاد
فقیر و بدبخت
Iran, Islamic Republic of
ایا این هم شد خبر دیدار که چه سودش چیه
دلخون
Iran, Islamic Republic of
کاش آیت الله ملک حسینی به رئیس محترم شعب بانک مهراقتصاد می گفتند که نحوه وام دادن بانک مهر اقتصاد چگونه است. اگر می دانست که سود بانکی تسهیلات مربوط به همین بانک است. کاش می گفت علاوه بر سود 18 درصد چند درصد تسهیلت مسدود می شود و چند درصد تسهیلات علاوه بر سود 18 درصد به عنوان کارمزد کسر می گردد. عملا یک وام معمولی بالای 30 درصد حساب میشه. ولی آخرش ما نفهمیدیم که این چه معنایی داره والله...
Denmark
بیایید ببنید همین چه بلایی سر ما آورده هم مال مارا بامزایده نصف قیمتی به باد دادن هم شوهرم از سیزده آبام تا الان در زندان بسر میبرد آیا ازاین بیشتر سراغ دارید ؟ کی جواب گوی ما وخسارت هایی که به ما وارد شده هست ؟ هیچکس به داد ما نمیرسد. سریع پیگیری کنید ببنی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را خدا بس کنید دیدار مدیر کل بانک مهر اقتصاد با ایت اله ملک حسینی یعنی که چی ای وای ای وای
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1