کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری یادواره 31 شهید دیشموک با رونمایی از کتاب فرشتگان خاکی / تصاویر

1 مرداد 1398 ساعت 1:20

یادواره 31 شهید والا مقام بخش دیشموک در حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار شد.


 یادواره 31 شهید والامقام بخش دیشموک در حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار گردید.



سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان گفت: یادواره 29 شهید بخش دیشموک و دو شهید گمنام به صورت پرشور با حضور مردم شهر دیشموک برگزار گردید.
وی افزود: برای اینکه راه شهدا را در بین جوانان زنده و برای آنان الگوسازی شود در همه محله ای که یک شهید وجود داشته باشد با همکاری بنیاد شهید یادواره و برنامه های مختلفی را اجرا می‌کنیم.


خرمدل گفت: فرق انقلاب ما با سایر حکومت ها وجود شهیدانی است که مثل سایر کشته های کشورهای دیگر نیست که سالی یک بار تجلیل شود بلکه در هر روزی از سال و در هر محله ای برای شهدا یادواره و مراسم تجلیل برگزار خواهیم کرد.


وی گفت: شهدای ما در دنیا بی نظیر هستند و با برگزاری این یادواره ها می‌خواهیم به فرزندان مان ثابت کنیم که شهدا چه کسانی بودند و برای اعتلای نظام، انقلاب و دین اسلام جانفشانی کردند و همه ما هم باید این راه را ادامه دهیم.


گفتنی است سردار حمید خرمدل در این سفر یک روزه به شهر دیشموک از یادمان شهدای گمنام، مصلی نماز جمعه بازدید و با امام جمعه شهر دیشموک دیدار داشته است.
همچنین در این یادواره کتاب فرشتگان خاکی به نویسندگی وحید برومند در رابطه با 4 شهید گرنقدر بخش دیشموک به عموم شرکت کنندگان معرفی و مردم ولایت مدار شهر دیشموک در فراق شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نوحه سرایی و سینه زنی پرداختند.



 



 


کد مطلب: 411276

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411276/2/برگزاری-یادواره-31-شهید-دیشموک-رونمایی-کتاب-فرشتگان-خاکی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1