تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۱۱۲۶۹
در دیدار مشاوران فرماندار کهگیلویه با مدیر فنی و حرفه ای مطرح شد

آموزش حلقه گمشده زندگی اجتماعی در کهگیلویه/ضرورت تشویق جوانان به کسب مهارت

۰
کبنا ؛مشاور سرمایه گذاری و کارآفرینی فرماندار کهگیلویه و مشاور فرماندار در امور جوانان با مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان به مناسبت هفته مهارت دیدار کردند.
دمساز،رئیس فنی و حرفه ای شهرستان فاصله زیاد مرکز فنی و حرفه ای از شهر و نبود سرویس رفت و برگشت برای کارآموزان و در نتیجه عدم استقبال مردم و جوانان علیرغم تبلیغات و رایگان بودن دوره ها را از جمله مشکلات این مرکز عنوان کرد.
فرشید عزیزی مشاور فرماندار کهگیلویه در امور اقتصادی نیز ضمن تبریک هفته مهارت و کارآفرینی سازمان فنی و حرفه ای را دالان اشتغال خواند و بیان کرد: آموزش حلقه گم شده زنجیره زندگی اجتماعی شهرستان جهت رشد و تعالی مهارت های شخصی و مهارت های اجتماعی فرد بخصوص مهارت های کارآفرینی میباشد.
عزیزی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با راه اندازی سازو کاری با همکاری دیگر مدیران  شهرستان ،جوانان و تحصیل کردگان را به کسب مهارت شغلی در این سازمان فنی و حرفه ای تشویق و ترغیب کرد.
عزیزی در حاشیه بازدید از امکانات و سالن های آموزشی مرکز شهرستان،امکانات آموزشی مهارت شغلی را گسترده دانست و مطرح کرد:لازم است در چنین شرایط اقتصادی شهرستان با تشویق جوانان به روی آوری به سازمان فنی و حرفه ای و کسب و کارهای کوچک پردرآمد به اقتصاد و رونق کسب و کار شهرستان کمک کرد.
وی افزود:می طلبد سازمان فنی و حرفه ای نیز با راه اندازی رشته هایی که تهیه مواد اولیه و استعداد آن در شهرستان راحت فراهم می شود اما بازاری فرا شهرستانی دارد مانند تولید کالاهای لوکس صنایع دستی و سنتی نیز موجب ترغیب جوانان به کسب مهارت شوند.
شهریار جمالی مشاور فرماندار در امور جوانان نیز اظهار کرد:در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کهگیلویه میلیاردها تجهیزات فنی وجود دارد که اکثرا بدون استفاده مانده است و خاک می خورد،در حالی که در کنار آن هزاران جوان بیکار در شهرمان منتظر اتفاقی خاص برای رهایی هستند!
جمالی عنوان کرد: مرکز فنی و حرفه ای کهگیلویه دارای کادری مجرب و امکانات سخت افزاری پیشرفته به صورت کاملا رایگان اماده ارائه خدمات آموزشی به جوانان می باشد.
وی گفت:در این گارگاه کمتر از 30 درصد مطالب تئوری و بیش از 70 درصد فن و حرفه به صورت عملی آموزش داده می شود.
به گزارش کبنا در پایان این دیدار،قرار شد سمیناری با حضور فرماندار،مدیران و کارافرینان نمونه که از دالان فنی حرفه ای گذشته اند برگزار و به بررسی نقاط قوت و ضعف،فرصت ها و تهدیدهای این مجموعه شغل آفرین پرداخته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرشيد عزيزى خخخخخخخ
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1