کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برپایی میزخدمت با حضور ادارات مختلف استانی برای نخستین بار در دیشموک

31 تير 1398 ساعت 0:18

به همت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اولین میز خدمت مسئولین ادارات مختلف استان در شهر دیشموک برگزار گردید.


 به همت سپاه فتح استان اولین میز خدمت مسئولین ادارات مختلف استان در شهر دیشموک برگزار گردید.

محقق زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری با تدبیر سردار فرماندهی سپاه فتح استان و پیگیری های ایشان 15 مدیر شهرستانی و 3 مدیرکل استانی از نزدیک مشکلاتن مردم دیشموک را بررسی کردند.
وی افزود: بسیاری از مشکلات مردم حل و نظرات مختلف جهت حل مشکلات مردم شریف شهر دیشموک و حومه جمع آوری گردید که در کنار میز خدمت خدمات عمده ای در زمینه های پزشکی برای مردم ارائه گردید.

تورج رزمجو معاون عمرانی فرماندار کهگیلویه گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین سپاه و وزارت کشور انجام گردید مقرر شد که میزکار و خدمت در شهر دیشموک فعال شود و گروه جهادی پزشکی و گروه اداری مسئولین اداری در مسجد صاحب الزمان(عج) حضور یافتند.

وی افزود: مشکلات منطقه دیشموک توسط مدیران بررسی و مشکلاتی که در شهر دیشموک حل می شود آن ها را حل و در صورتی که قابل حل نباشند پس از دسته بندی توسط برادران بسیجی و پاسدراران سپاه و فرمانداری به مرکز استان ارجاع داده خواهد شد.

رزمجو این حرکت را حرکتی خدا پسندانه دانست و اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم همه استان و مناطق کمتر توسعه یافته باشیم.
کریمی مدیرکل امور روستایی استانداری گفت: هدف از این کار آمدن مسئولین به روستاهای بخش دیشموک بوده تا با نیازسنجی خود اولویت کاری مان مشخص گردد.
وی افزود: دهیاری ما با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که با رصد مشکلات درصدد حل آنان هستیم.
مدیر برق شهرستان کهگیلویه گفت: جهت تکریم ارباب رجوع به منطقه دیشموک سفر و با برپایی میز خدمت و شناسایی مشکلات آن ها را به صورت میدانی حل می کنیم.
علیداد حافظی عضو شورای شهر دیشموک گفت:  چنین کاری بسیار پسندیده است و باعث می شود که کمک مناسبی برای خدمت رسانی به مردم با ارتباط مستقیم با مسئولین استانی و شهرستانی ایفا کنند

وی افزود: توقع داریم که کارشناسان،مدیران و مدیران کل فقط مشکلات مردم را شناسایی نکنند و در صدد رفع آنان همت مضاعف داشته باشند.
تندپور مسئول بسیج ادارات استان گفت: میز خدمت جهادی کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم می باشد که مسولین به طور مستقیم و چهره به چهره با مردم در ارتباط و مشکلات و درد  دلهای آنان را از نزدیک بشوند.
وی افزود:  روحیه امید  به خدمت و اعتماد سازی بین مردم و مسؤلان با چنین کارهایی صورت می گیرد و هرجایی که مسولین ما در اجرای مسولیت خود از نیروهای جهادی و انقلابی و بسیجی استفاده نموده اند موفق بودند که در بحرانهای مختلف به اثبات رسیده و تجربه نیز نشان می دهد که جدا از جناح بندی‌های سیاسی هر جایی که خدمت به مردم باشد باید حضور پیدا کنیم.
مسئول بسیج ادارات استان در خصوص نهادهای شرکت کننده میز خدمت دیشموک گفت: آقای کریمی مدیر کل امور روستایی استانداری ، آقای مبشری مدیرکل کمبته امداد امام خمینی(ره)،سرهنگ برومند زاده معاون اجرایی سپاه فتح استان و رزمجو معاون برنامه و بودجه فرمانداری دهدشت در این برنامه حضور داشتند.
وی افزود: ادارات  برق و گاز شهرستان و استان، کمیته امداد شهرستان، آب و فاضلاب، حمل و نقل جاده ای، شبکه بهداشت، بنیاد مسکن ، بهزیستی ، راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه، سپاه ناحیه کهگیلویه و بخشدار دیشموک و ... در این میز خدمت حضور داشتند.


کد مطلب: 411240

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411240/2/برپایی-میزخدمت-حضور-ادارات-مختلف-استانی-نخستین-بار-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1