تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۲۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر اختصاصی کبنا از همایش اصولگرایان بویراحمد و دنا برای معرفی «کریم فرخیانی» / اظهار امیدواری حاضرین از سخنرانی «فرخیانی»

۴
کبنا ؛ نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت تعیین کاندیدای این جبهه در راستای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.
در این آیین  که عصر امروز ( یکشنبه 30 تیرماه 98) برگزار شد، محمدعلی دانشی، خلیفه خلقی پور، مرادعلی پیوند، دکتر فیاض بخش، حبیب الله پیشوا، حبیب منش، حجت الاسلام غفاری و جمع  زیادی از افشار مختلف مردم، چهره‌های سیاسی اصولگرا، روحانیون، فرهنگیان و دانشگاهیان و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.
خلیفه خلقی‌پور از چهره‌های شاخص اصولگرا از نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان پروسه‌ای که از انتخاب کاندیدای جریان مردمی انقلاب اظهار کرد: عده زیادی از نیروهای انقلاب در چهار دهه اخیر رنج و مرارت کشیدند.
وی با بیان اینکه در همه این دوره‌ها تنها 3 دوره نیروهای جریان مردمی انقلاب نماینده معرفی کردند اظهار کرد: اما 28 سال نیروهای مقابل در مصدر امور بودند.
خلقی‌پور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نیروهای انقلابی مرارت‌های زیادی در این دوران متحمل شدند تصریح کرد: اما با همه این سختی‌ها جریان مردمی نیروهای انقلاب هرگز پا پس نکشیدند و البته بیشترین موفقیت‌ها را داشتند.
وی با بیان نمونه‌هایی از این موفقیت‌ها به انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال 79 و رقابت میان نیروی دولت اصلاحات و احمد توکلی اشاره کرد و گفت: در همان دوره در کل کشور بیشترین رأی به احمد توکلی از همین شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود هر چند که از قبل نتیجه انتخابات معلوم بود.
خلقی‌پور همچنین به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سال 96 اشاره کرد که با همه هجمه‌هایی که وجود داشت 54 درصد از رأی مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به آیت‌الله رئیسی بود.
وی با بیان این که آینده نگری جریان نیروهای انقلابی باید در همه زمینه‌ها از جمله در انتخابات با هدف و استراتژی حرکت کنند، اظهار کرد: اول از همه باید جریانی فکر کنیم و دوم این که آینده‌نگری داشته باشیم و با این تفکر پیروزی‌ها از آن جریان انقلابی خواهد بود و آینده از آن جریان انقلابی است.
به گزارش کبنا، در این نشست با حضور اقشار مختلف مردمی کاندیدای جریان مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا معرفی شد.
در این آیین و با حضور ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، «کریم فرخیانی» رسما به عنوان کاندیدای جریان مردمی انقلاب در این 2 شهرستان معرفی شد.
به گزارش کبنا، بعد از سخنرانی کریم فرخیانی کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا حاضرین اظهار امیدواری کردند که او در اولین گام خوب ظاهر شد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دورویی و دو زبانی و دو عقیده بودن از مظاهر و مصادیق نفاق است. آنکه با خلق خدا یکرنگ نیست به همان اندازه گناهکار است که با خداوند. فریب خلق خدا از راه شریعت و استفاده ابزاری از دین جهت اقناع عوام از اعظم رذایل است. شکی نیست که نفاق علاوه بر داشتن آثار سوء اخروی و دنیوی، دارای آثار زیانبار اجتماعی نیز هست و در طول تاریخ اسلام، خسارت های بزرگی را متوجه جامعه اسلامی و مسلمانان کرده است. آن اندازه که اسلام از ابتدای تاسیس خود تا کنون، از منافقان به ظاهر مومن و مسلمان ضربه خورده، از کافر و یهود نخورده است. نمونه های آن در جریانات مختلف قابل رؤیت و بازخوانی است. بیعت شکنی اهل کوفه با امیرالمومنین و راه انداز جریان خوارج یا بیعت شکنی اهل کوفه در جریان امام حسین و شهادت ایشان و ... نمونه هایی از نفاق حاکم بر جامعه بوده است. هم اکنون این مسئله در جامعه ما نیز نمود زیادی پیدا کرده است. از طرفی روزی نیست که با صحنه ای از این فضیحت مواجه نشویم و از طرف دیگر آن قدر این رذیله در نظرمان کم اهمیت شده است که از عواقب آن نه بیمناک که خود را ایمن می پنداریم.

یکی از عوارض آن ترویج فساد در جامعه است. چون هر گاه مردم عمل صاحب نفاق را با گفتار وی یکی نمی بینند، از آنها الگو گرفته خود نیز به چنین بلیه ای دچار می شوند و جامعه ای که از نفاق پر شود به سمت ویرانی معنوی پیش می رود. فساد دیگر نفاق، عدم گسترش عدالت در جامعه است. چون تا زمانی که کسی عدالت را برای خود اجرا نکند، نخواهد توانست عدالت را در جامعه و برای دیگران پیاده کند. انسان برای اصلاح جامعه باید اول از اصلاح خود شروع کند، همچنین برای تاثیرگذاری اخلاقی، ابتدا باید اخلاق خود را نیکو بسازد. این قاعده طلایی را فراموش نکنیم که آنچه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند و آنچه برای خود نمی خواهی برای دیگران مخواه. نتیجه دیگر وجود نفاق، ایجاد یأس در مردم است. چون آن چیزی که می­تواند در جامعه روح تلاش را ایجاد کند، امید به آینده است. منافقان مردم را نسبت به وضع جامعه اسلامی بدبین و در نتیجه ناامید می کنند. پس این سخنان محکم ترین دلیلی است تا محققان در زمینه شناساندن عوامل و علل و عواقب نفاق در جامعه تلاش بیشتری کنند تا جایی که بتوان از پیشرفت روزبروز آن جلوگیری کرد. 
رهرو ولایت
Iran, Islamic Republic of
امیرالمۆمنین علی(علیه السلام) در «نهج ‌البلاغه» ویژگی ها و صفات بسیار دقیقی را برای اهل نفاق ذکر فرموده است که برای شناخت منافقان، به ویژه در عصر حاضر، بسیار لازم و ضروری است:

1. گمراهی: اولین صفتی که مولای متقیان علی(علیه السلام) برای اهل نفاق می‌شمارد گمراهی است. اینان هم خود گمراه هستند و هم دیگران را به وادی گمراهی می‌کشانند: «فَإِنَّهُمُ الضَّالُّونَ الْمُضِلُّونَ؛2 اینان گمراه و گمراه کننده‌اند.»

2. لغزش و خطاکاری: ویژگی دوم خطاکاری و به خطا اندازی است. اینان در مسیر حق هم خودشان دچار لغزش و خطا شده‌اند و هم دیگران را به لغزشگاه سوق می‌دهند: «وَ الزَّالُّونَ الْمُزِلُّونَ؛3منافقان لغزشکار و لغزاننده‌اند.»

تفاوت بین «ضالّون» و «زالّون» این است که اولی به کسانی اشاره دارد که آگاهانه در گمراهی گام می‌نهند و دومی اشاره به کسانی است که اشتباه و خطای فراوان دارند. آری! چون منافقان از نور علم و ایمان بی‌بهره‌اند، اشتباهات آنها نیز فراوان است.4

3. رنگ به رنگ شدن: منافق در زندگی و اعتقادات خویش دائم دچار تردید است و هیچ استواری و ثباتی ندارد و پایبند به هیچ مکتب و عقیده‌ای نیست و به اصطلاح «نان را به نرخ روز می‌خورد». به همین خاطر در معاشرت خود با دیگران، به اقتضای زمان، هر روز به رنگی در می‌آید تا منافع نامشروع خود را از این طریق تأمین کند.

و امیرالمۆمنین(علیه السلام) آنها را این گونه توصیف می‌نماید: «یَتَلَوَّنُونَ أَلْوَاناً وَ یَفْتَنُّونَ افْتِنَانا؛ً5 به رنگهای گوناگون در می‌آیند و فتنه‌های گوناگون به پا می‌کنند.»

منافق برای فرار و مخفی کردن عیوب خویش، با پرده دری و رسوا ساختن طرف مقابل، آبرویش را می‌ریزد و عیوب او را در جمع فاش می‌کند همچنان که حضرت امیر(علیه السلام) می‌فرماید: «وَ إِنْ عَذَلُوا کشَفُوا؛ و اگر به انتقاد پردازند، پرده دری می‌کنند»

4. آمادگی و کمین برای فریفتن: آنها تکیه‌گاه ثابتی ندارند و هر روز و در هر شرایطی وسیله و راه و روش خاصی که برای خودشان امکان‌پذیر و برای مخاطبین قابل قبول باشد، بر می‌گزینند: «وَ یَعْمِدُونَکمْ بِکلِّ عِمَادٍ وَ یَرْصُدُونَکمْ بِکلِّ مِرْصَادٍ؛6 منافقین از هر وسیله پیدا و پنهان برای ضربه زدن به شما استفاده می‌کنند و در هر کمین‌گاهی به کمین شما می‌نشینند.»

5. بیماردلی و ظاهرآرایی: طبق فرمایش امیرمۆمنان(علیه السلام) منافقین همواره ظاهری پاک و آراسته و در عین حال باطنی ناپاک و فاسد دارند: «قُلُوبُهُمْ دَوِیَّه وَ صِفَاحُهُمْ نَقِیَّه؛7 آنان در دل بیمار و در ظاهر آراسته‌اند».

6. حرکتهای پنهانی: یکی دیگر از صفات منافق حرکت در خفا و دور از چشم دیگران است. امیرمۆمنان(علیه السلام) می‌فرماید: «یَمْشُونَ الْخَفَاءَ وَ یَدِبُّونَ الضَّراءَ؛8 در پنهانی گام بر می‌دارد و همانند بیماری، در بدن نفوذ می‌نمایند.»

7. گفتارشان درمان، کردارشان درد بی‌درمان: امام علی(علیه السلام) می‌فرماید: «وَصْفُهُمْ دَوَاءٌ وَ قَوْلُهُمْ شِفَاءٌ وَ فِعْلُهُمُ الدَّاءُ الْعَیَاءُ؛9 توصیفشان درمان و سخنانشان شفابخش است؛ ولی عملشان درد درمان ناپذیر.»یا مهدی

8. تنگ نظری و ایجاد یأس: یکی دیگر از ویژگیهای منافقان این است که از شادی مۆمنان ناراحت و از ناراحتی آنان شاد می‌شوند، بر رفاه و آسایش آنها حسد می‌ورزند و تلاش می‌کنند تا با ایجاد یأس و بدبینی اراده‌های آنان را تضعیف کنند تا قدرت جهاد و مقاومت آنها را درهم شکنند. مولای متقیان علی(علیه السلام) منافقین را این گونه توصیف فرموده‌اند: «حَسَدَه الرَّخَاءِ وَ مُۆَکدُو الْبَلَاءِ وَ مُقْنِطُو الرَّجَاءِ؛10 نسبت به رفاه مردم حسادت می‌ورزند و روی سختی (به زحمت افتادن مردم) پافشاری نموده، امید مردم را نا امید می‌کنند.»
سینایی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر روشنفکر
سهرابی
Romania
آخ از بختی مردمی که برایشون تصمیم میگیره. که به غیر از خودش واون 10 یا 20 نفری که چندین ساله بر اصولگرایان بویراحمد حکومت میکنند را دوست نداره که حتی زنده باشند چه بخواهند خدمت به مردم کنند. تنها کسی هسته که آموزشگاه کنکور دانش اموزان متوسط را در استان داره ولی نمیگذاره در شهرستان دنا کسی آموزشگاه بزنه چون همه چیز را متعلق به خودش وانحصار خودش میداند بروید در دهدشت که با چرام یا سوق یا لنده چندین اموزشگاه هستش ولی کسی حقنداره در بویراخمددودنا آموزشگاه بزنه چون خودش مسئول اصلی هستش واجازه نمیده آیا این مرد دلش برای مردم بیکار وضعیف میسوزد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
چه جالب، سخنگو دکتر هدایت خواه هستند، آقای خلقی پور نطق میکنه، کاندید فرخیانی است صحبت های خلقی پور انعکاس داده میشه. قشنگ معلومه هدف چیه و تصمیمات بعدی چطور رقم خواهد خورد. آقای خلقی پور از درد و رنج و بدبختی اصولگرایان در این چند ساله گفتین، خوب است بدانید این دردها برای شما قشر مرفه نبود بلکه برای مردم بود و اصل و اساسش هم تصمیم گیری های اشتباه شخص شخیص شما بودین و هستین
ع۷
Russian Federation
برنده انتخاب ۹۸روشنفکره
بازرس
Iran, Islamic Republic of
من کیسه وش نیکنید
منافع طلب عالیجنان
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه خدایی رای داری که نماینده معرفی میکنی یک چندنفربخاطرنظروعقیدشخصی خودت جمع میکنی وخودت نماینده اصلولگراها معرفی میکنی واززبان مردم صحبت میکنی اولا شما قیم مردم نیستیددوم شما که رای نداری چطورنماینده معرفی میکنی برادرشما محبوبیتی دربین مردم نداری اگرفرخیانی خودش میامدبدون حضورجنابعالی شایدیک 1000تایی رای داشت اما چون شما معرفی کردیدمطمئن باش که این رای هم نداردبرادرانقلابی وولایی مگرجناب دکترروشنفکرازشماها نیست خانوده شهیدنیست مگرازشما ولایی ترنیست چرا خودتون ولایی میدونیدولی بقیه را ولایی نمیدونیدبرادرغرورشما باعث شکستان شددرهمان دورقبل فرمودیدهیچکس به من رای ندهدبرنده انتخابات هستم یادتون هست یا به کنایه ویا به طنزفرمدیدخدابهترمیدانداما دیدی خداوندچطورحقیقت را اشکارکردتو با زارعی دریک جهبه هستیدالان.ولی مطمین هستم دراین نبردنفس گیربردبا جناب دکترروشنفکرهست چون خداوندتبارک وتعالی پشتیبان وحمایت کننداوهست برویداستغفارکنیدتاهنوز هیچ خبری نشده برویددرکناردکترروشنفکرچون چه باشیدچه نباشیدانشالا به امیدخداوندبرنده انتخابات حاج مهدی روشنفکرمیباشدمردم همه را میشناسندوازاهداف وهدف همه بااطلاع هستندانشالا همه شمارا خداوندبه راه راست هدایت فرماید
ت
Iran, Islamic Republic of
شکست دوم که باعث وبانی ان همین چند عضو هیئت مدیره هستند قطعی است خدمتی هست به نماینده فعلی.البته شاید هم قایه موشک بازی باشد
م
Iran, Islamic Republic of
. وحسادت ودنیا گرایی موج می زند
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام به نظر آقایان/ مطمئن باشید دکتر روشنفکر کار را تمام می کند و آنوقت دیگر اجازه نمی دهیم دانشگاه دولتی، آموزش و پرورش، معاون استاندار و سایر مناصب دولتی به آنانی که ملت را آزردند واگذار شود/./ژ

یا مهدی تا مهدی
م
Iran, Islamic Republic of
مقیاس ایمان قران وعلی ع است نه ایمانهای امروزی
Iran, Islamic Republic of
هم آقای فرخیانی و هم روشنفکر خیلی بزرگوارند .اما حیف شد این م...
ع۷
Russian Federation
آیا این انتخاب کاندیدا نهایی است ?چرا شیخ صفدر حضور نداشت ?آیا هدایتخواه در دقیقه ۹۰احساس تکلیف نخواهد کرد ?بهرحال این اجماع خیلی خوبه انتخابات را از دوقطبی خارج خواهد کرد ولی شاید پدیده انتخابات آینده روشنفکر باشد
م
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان شانزده سال اخیر هدفشان یکی است تفرقه بین ایلی که از ان رای اورده اند
رای
Iran, Islamic Republic of
هرکس قبول بشه بفکرقوم وقبیله وجناح وخانواده وپست وپیمانکاری خودش هست بفکر مردم هستند اما قبل از رای گیری. تنها چند شعار کلی ومبهم می دهند بعدش تا چهار سال بعد.اینطور مملکت دچار مشکلات عدیده اقتصادی وبیکاری و.....شده است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
محمد
Iran, Islamic Republic of
کلا زن و مرد سیصد نفر حضور نداشتن.. بویراحمد سفلی هم حضور پیدا نکردن ...بزرگان اصول گرا هم نیومدن .
نمیدونم دل آقای پیشوا و فرخیانی و هدایتخواه به چه گرمه🤒 همین سیصد نفر رو هم آقای اکبری تبار داماد پیشوا تعدادی از رفتگران شهرداری رو مجبور کرده بود بیان تا جمعیتشون کم نباشه...
Iran, Islamic Republic of
چرا میخواید بشهرید ترکیدن اکیدا ممنوع مخصوصا از حسادت😁😁😁😃
وحید
Iran, Islamic Republic of
این از بی سوادی شماست که رفتگران زحمتکش شهرداری رو پایینتر از سایر مردم میدونید و طوری صحبت میکنید که انگار این قشر فقط به درد سیاهی لشکری میخورن .واقعا باید از خودتون خجالت بکشید .اگر سایر طرفداران روشنفکر هم مثل شما هستن ،امیدوارم حتی دستتون به کاغذ رای نخوره .چون با این طرز فکر و رفتارتون ،باعث اختلاف طبقاتی در جامعه میشید.
Iran, Islamic Republic of
دق و دلت داری میپکی
صیدالی
Iran, Islamic Republic of
مردم چقدر بدبختن ک این مراسم رو باور کردند..... برادران و خواهران ای مردم بویراحمد و دنا .

فرخیانی نقشه روشنفکر بود برای حذف هدایتخواه بواسطه پیشوا
روشنفکر خیلی زرنگ تر از اینهاست
Iran, Islamic Republic of
بترک و حسودی
Iran, Islamic Republic of
به شیخ سرکه فرخیانی اینکاره نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر دکتر فرخیانی
علیا دانشجو مارگون- اختر
Iran, Islamic Republic of
بسه هدای توکه سوگنند میخوری بالاه ولاه میکنی ولی میایی فرخیانی به قول دخترت انسداد اصول کرایان است چه شد
Iran, Islamic Republic of
مدتها بودذهنم درگیراین مسیله بود،اکثراطرفداران جریان هدایت خواه.
بااین حال چرادکتر ازآنها استقبال میکرد
امروز فهمیدم هرکه راباید ازهوادارانش شناخت⁉️
Iran, Islamic Republic of
شک نکن هزاروپنجاه تارای هم نمیاری
Iran, Islamic Republic of
اینم رقیب دست گرمی دکتربهرامیه
بوبراحمد
Iran, Islamic Republic of
کرو سیل ای مردم کنید همه یا لک ایزنشون یا وخوین .کو سی چقدر اخموین یه آیمی که سر لوش یه خنده ای بو ایشا نیبینیت.جل الخالق
Iran, Islamic Republic of
جون
Iran, Islamic Republic of
دم عکاس گرم یه بری همه جاین
امیریاشاه حسامی
Iran, Islamic Republic of
نفاق درطول تاریخ مانعی برسراتحاد ایلات وقبایل بوده است
ولی مطمینم آنکه باعمل خودودرتقابل به مثل خواهد سوخت خودهدایت خواه است وقطعا دراین بازی دورخواهد خورد،برادرمن دیگه مردم فریب حرفهای قشنگ. رانخواهند خرد،،به نظرم این دیگرنفس های آخر جریان هدایت خواه باشد انشاء الله
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
دوم اسفندماه 98 صدای پوز برنوها سررود شمالی و جنوبی را با ندای " یا مهدی تا مهدی " فرامی گیرد. مطمئن باشید کار تمام و بویراحمد آبستن حوادث خوشایند خواهد بود
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
دوم اسفندماه 98 صدای پوز برنوها سررود شمالی و جنوبی را با ندای " یا مهدی تا مهدی " فرامی گیرد. مطمئن باشید کار تمام و بویراحمد آبستن حوادث خوشایند خواهد بود
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
پایان عمر سیاسی هدایتخواه اعلام شده است چونکه ایشان نمی خواهد میدان به حلقه خود دهد. لذا ایشان این جریان را نابود کرد.
دکترای سیاسی از دانشگاه تهران
علی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کریم فرخیانی به عنوان نماینده یک جریان فکری (علی رغم داشتن پشتوانه قومیتی)، می‌تواند به مانند یک ترمز قوی و نقطه عطفی در بازگشت حرکت قهقهرایی جامعه عمل نماید و بار دیگر جریان انتخاباتی این دو شهرستان را از قومیت گرایی صرف به سطح فکری و سیاسی ارتقاء دهد.درود بر دکتر فرخیانی
کهلی کریمی
Iran, Islamic Republic of
در تایید سخنان نویسنده باید به چند نکته اشاره شود
1- دکتر فرخیانی بر اساس رشته و زمینه کاری ایشان که قضاوت و وکالت ان هم طراز اول میباشد به خوبی و بنحو احسن بخوبی خواهند توانست از حق مردم دفاع کرده و به خوبی از عهده سیاسیون زرنگ و هفت خط به خوبی بر خواهند امد
2- برای روشن سازی اذهان کسانی که درمان درد ما را در انتساب به طوایف و قبایل میدانند باید گفت دکتر فرخیانی از پایگاه اجتماعی و حمایتی به علت نسبت های قومی و قبیله ای با همه ایل و طوایف استان برخوردارند هرچند ایشان ایشان انسانی وارسته هستند که درد را ریشه یابی میکنند
3-ایشان فردی شجاع و نترس و روراست میباشند که حتی در قضاوت به بی طرفی کامل مشهور بودند و بهیچوجه حتی به اقوام درجه یک خود تعارفی در احقاق حق نداشتند و عدالت و دوری از قومگرایی مهم ترین درمان این استان است....
ایمانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فرخیانی مرد شایسته و اخلاق مدار و خدا مداری است و حتما از این مرد بزرگ بسیار خواهیم و خواهید شنید
و نقادان ایشان نقد رو از نسیه نمیشناسند یا جهالت محض به خرج میدهند
در ضمن شیوه های .و قرآن بر نیزه کردن هم کهنه و منسوخ شده
بحمدالله شعور و شور اکثریت بر اقلیت چیره خواهد شد
همه در اسفند ماه به خواست خداوند جناب دکتر فرخیانی را به عنوان وکیل خانه ی ملت و این مردم غیور خواهیم شناخت
و صدای زر و زور و تزویر در نطفه خاموش خواهد شد
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
هر کاندید برای انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم باید با هم سه شاخصه رو داشته باشه 1- توانمدی شخصی و سواد سیاسی 2- پشتیباتی تشکلاتی و حزبی که منبع قدرت هر نماینده هستش. 3- پایگاه مردمی
به نطر بنده در مجموع این سه شاخصه دکتر فرخیانی اصلحترین فرد میباشند.چرا؟
چون اولا ایشون دکترای حقوق جزا از دانشگاه شهید بهشتی رو دارن که بالاترین مدرک در حوضه علوم انسانی هست و کاملا مرتبط با سیاست و نمایندگی و دفاع از حقوق مردم داره و سابقه کاریشون نشانه توانمندی ایشون هست. چه در زمانی که وکیل بودند و چه در زمان قضاوت و معاونت قضایی دادگستری کل استان.
دوما ایشون تنها انتخاب اصولگرایان(بالاتر از روشنفکر و هدایت خواه) هست که نشون میده بهترین فرد در بین تشکلات حزبی هست و باز توانایی فردی ایشون رو میرسونه.
سوما ایشون از بزرگترین ایل استان هست و غیر از این به دلیل شخصیت بالای فردی و خانوادگی وابستگی و پایگاه اجتماعی بسیار خوبی در نزد سایر طوایف استان دارند.
و امیدوارم مردم با توجه به این شاخصه ها رای بدن و نه منفعت شخصی
درود بر دکتر فرخیانی
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
گاهی واقعا دلیل این همه تعصب بیجا قابل درک نیست.چرا نباید ایل بزرگ تامرادی با وجود این همه افراد شایسته کاندید دیگری غیر از جناب روشنفکر داشته باشه؟
مگه نه اینکه همه ی ما به دنبال کمی عدالت و آرامش سال هاست داریم بین افراد ناشایست و نالایق به اجبار یکی رو به امید اجرای عدالت انتخاب میکنیم؟ اما چرا امروز که فرد شایسته و باسطح سواد بالایی نظیر جناب آقای دکتر فرخیانی پا به عرصه گذاشتن گذر از وادی عدالت فراموش شده و تعصب و یکجانبه گرایی جای اون رو گرفته؟
بدون تعارف تا وقتیکه بهانه کردن جناب آقای هدایت خواه و این تعصبات بیجا و کوچه بازاری رو در پیش بگیریم ایل ما به جایی نخواهد رسید.
به نوبه خودم امیدوارم جناب اقای دکتر فرخیانی در راهی که در پیش گرفته اند موفق و سربلند باشن چرا که ایل بزرگ تامرادی صرفا شایسته حضور افراد تحصیل کرده ای مثل ایشان هستند
یاسر
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر انتخاب شایسته و بحق برادر بزرگوار ارزشمندم جناب دکتر فرخیانی را بعنوان کاندیدای اصولگرایان تبریک میگم واقعا با تمام وجودم خوشحال شدم انشاء الله و به یاری ایزد منان و انتخاب مردم باغیرت ایلات و طوایف استان به مجلس راه یابند 🙏👏👏
صالحی
Iran, Islamic Republic of
اقای فرخیانی یک شخص از جریان اصولگرایی هست که توسط شاخصین جریان بعنوان‌کاندیدا انتخاب شده است.در صحبتها وکامنتهای طرفداران اقای روشنفکر هیچ چیزی جز ایل طایفه .قوم برادر. نشنیدم.واصلا به اینکه انتخاب باید بر اساس شایستگی باشد وتفکر باید فرا طایفه ای وفرا ایلی باشد.اینکه اقای روشنفکر یک دور کانیدا شدن ورای نیاوردن حقی برای ایشان ایجاد نمیکند والبته ایشان بدهکار هم میشود چون اتحاد بیسا بقه ای بین ایل تامرادی در دور قبل بوجود امده بود ومردم ایل جانفشانی کردند اما اشتباهات حلقه مشاوره اقای روشنفکر وخود ایشان اینقدر غرق در ایل شدند که نتوانستند دوسه هزار رای بیرون از ایل جمع اوری کنند وجهت جمع اوری رای ایل که بصورت اتومات خودش بصندوق روشنفکر میرفت بیشتر از انچه لازم بود وقت گذاشتند وتازه با مدیریت نکردن جوانها وگاها همراهی با انها باعث در گیری با هواداران دیگر کاندید اها چه در سطح شهر یاسوج چه در حوزه هایی که ارا روشنفکر دارای تراکم بیشتری بود.باعث بدبینی مردم دیگر طوایف از ایل ریشه دار تامرادی شدند.مخصوصا هنگام ورود کاروانهای دیگر کاندیدا ها در حوزه های لوداب مارگون وپاتاوه عده ای که بیشتر جوانان احساسی از ۱۶ سال تا ۳۳ الی ۳۴ ساله با مسدود کردن مسیر تردد به انها بی حرمتی میکردند حتی به خود کاندیدا ها که بین انها اقای دکتر هدایت خواه نماینده دو دور مردم در مجلس واز چهره های فرهنگی مطرح کشور واقای حاج زارعی که مدیری با حدود ۲۶ سال سابقه مدیریت کلان استان ونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی احترامی شدید کردند.واین موارد که میتوانست شکل نگیرد ضربه بزرگی به جریان سیاسی تا مرادی ووجهه ایل سترگ وارد کرد. پس در نتیجه اقای روشنفکر پتانسیل جمع اوری شده ایل را به دلیل سهل انگاری خود ولیدران اصلی به باد داد..بطوریکه که در دور گذشته همه ایل امدند از هرجایی که سکونت داشتند کارگرانی را دیدم که در اصفهان شیراز بوشهر ساکن بودند بعضی مجرد بعضی با خانواده با شوق سربلندی ایل این همه راه را کرایه ماشین داده وهزینه کرده بودند با زن وبچه امده بودند در شهرستان کهگیلویه همه امدند رای دادند .اما کافی نبود رای ایل تمام کننده نبود .در اینجا بود که باید اقای روشنفکر ولیدرهایی که مدعی بودند نمایندگان ماقبل بویراحمد را به مجلس برده اند هنرنمایی میکردند واز ارایی غیر از ایل صحبت میکردند .اما افسوس دوستان هیچ پس اندازی نداشتند که هیچ با رفتار انحصار طلبانه فقط ایل و مدیریت نکردن جوانان پر انرژی وهیجانی باعث ایجاد انگیزه در دیگر طوایف شدند که نه خود رای بدهند ونه بگذارند کسی رای بدهد .
حال اقایان خود را مستحق تر می دانند.خیر اسیاب به نوبت شما ارد خود بگیر برو کم وزیادش پای خودت نوبت شما تمام شد .وبا کمک به شخص دیگری از ایل که توسط جریان انقلابی معرفی شده وداری تشکیلات سیاسی معتبر وبا سابقه می باشد دین خودرا به ایل ادا کرده وبرای ادوار بعدی انشالله بر تجربیات خویش بیفزا .اقای فرخان کاندید تشکیلات هست وداشتن پشتوانه ایلی هم یک امتیاز محسوب میشود .تا یکماه قبل از کاندیدا شدن استاد هدایت خواه هیچ کس اورا نمی شناخت .اما جریان اصولگرایی وتشکیلات انقلابی اورا انتخاب معرفی پیروز انتخابات وروانه بهارستان کرد.قائدتا فرخیانی راخت تر وارد مجلس میشود.
من الله التوفیق
م
Iran, Islamic Republic of
با شنیدن خبر انتخاب بجا و شایسته دکتر فرخیانی به کاندیداتوری این دوره ی مجلس بسیار خوشحال شدم من قبلا برای مسائلی در قوه قضائیه به ایشون مراجعه کرده بودم و به جد تا بحال شخصیتی به بزرگواری و تواضع و باسوادی ایشان در زمینه سیاسی و حقوقی ندیدم.امیدوارم سلامت و تندرست باشن و اگر کمی مردم استان بیشتر دقت کنند بی شک نماینده و مدافع بینظیری برای احقاق حقشان ظهور پیدا کرده که می توانند بهترین منفعت را ازین فرصت بی بدیل نمایند.درود بر دکتر فرخیانی و مردم فهیم استانم
سرچاتی
Iran, Islamic Republic of
ما از طائفه سرچاتی با توجه به شناختی که از شخصیت و تعهد و علم و اگاهی و سخنوری جناب دکتر فرخیانی داریم به طور اکثریت حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام می داریم. امیدواریم مردم فهیم استان عزیزمان با رای اکثریت ایشان را که میتوانند برای مشکلات ما احقاق حق کنند به مجلس بفرستند.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حاج کریم فرخیانی
و درود بر تمامی صاحب نطران اصولگرایان که بلاخره یه نیروی جووان و توانمد رو معرفی کردن که هم پایگاه اجتماعی بسیار قوی دارند و هم صرف نظر از قومیت و تشکلات ایشون به خودی خود از سازمان و ارگانی میایند که اشنایی کامل با سیاست و دفاع از حقوق مردم رو دارند. بدون شک بهترین و توانمندترین کاندید چند دوره اخیر میباشند. امیدوارم مردم خارج از بحث های قومی و منفعت شخصی، بهترین فرد رو انتخاب کنن تا بتونه استانمون رو صاحب یه نماینده قوی در مجلس بکنه.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید اگه فرخیانی بره تامرادی دوباره اقتدار دیرینه خود را بدست خواهد اورد بنازم به اقتدار فرخیانی سخنان اتشینش کاخ یاوه گویان را ویران کرد و نشان داد کاندید بلا منازع میدان انتخابه چون هم شجاعتشو داده هم کفایت و لیاقتش را مثل بعضی اهل نفاق و دورویی و منفعت طلبی نیست
ع۷
Russian Federation
آدم خنده ش میگیره برخی از حاضرین که کبنا عکسشونو زده قیافشون به اصولگرایی نمیخوره
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1