کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر اختصاصی کبنا از همایش اصولگرایان بویراحمد و دنا برای معرفی «کریم فرخیانی» / اظهار امیدواری حاضرین از سخنرانی «فرخیانی»

30 تير 1398 ساعت 22:13

عضو شورای مشورتی نیروهای جبهه مردمی انقلاب گفت: جریان انقلابی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در انتخابات‌های مختلف متحد بود و برای نمونه در سال‌های 79 و 96 موفق عمل کرد.


 نشست جبهه مردمی نیروهای انقلاب جهت تعیین کاندیدای این جبهه در راستای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل حسینیه امام علی شهر یاسوج برگزار شد.
در این آیین  که عصر امروز ( یکشنبه 30 تیرماه 98) برگزار شد، محمدعلی دانشی، خلیفه خلقی پور، مرادعلی پیوند، دکتر فیاض بخش، حبیب الله پیشوا، حبیب منش، حجت الاسلام غفاری و جمع  زیادی از افشار مختلف مردم، چهره‌های سیاسی اصولگرا، روحانیون، فرهنگیان و دانشگاهیان و خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.
خلیفه خلقی‌پور از چهره‌های شاخص اصولگرا از نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان پروسه‌ای که از انتخاب کاندیدای جریان مردمی انقلاب اظهار کرد: عده زیادی از نیروهای انقلاب در چهار دهه اخیر رنج و مرارت کشیدند.
وی با بیان اینکه در همه این دوره‌ها تنها 3 دوره نیروهای جریان مردمی انقلاب نماینده معرفی کردند اظهار کرد: اما 28 سال نیروهای مقابل در مصدر امور بودند.
خلقی‌پور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نیروهای انقلابی مرارت‌های زیادی در این دوران متحمل شدند تصریح کرد: اما با همه این سختی‌ها جریان مردمی نیروهای انقلاب هرگز پا پس نکشیدند و البته بیشترین موفقیت‌ها را داشتند.
وی با بیان نمونه‌هایی از این موفقیت‌ها به انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال 79 و رقابت میان نیروی دولت اصلاحات و احمد توکلی اشاره کرد و گفت: در همان دوره در کل کشور بیشترین رأی به احمد توکلی از همین شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود هر چند که از قبل نتیجه انتخابات معلوم بود.
خلقی‌پور همچنین به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سال 96 اشاره کرد که با همه هجمه‌هایی که وجود داشت 54 درصد از رأی مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به آیت‌الله رئیسی بود.
وی با بیان این که آینده نگری جریان نیروهای انقلابی باید در همه زمینه‌ها از جمله در انتخابات با هدف و استراتژی حرکت کنند، اظهار کرد: اول از همه باید جریانی فکر کنیم و دوم این که آینده‌نگری داشته باشیم و با این تفکر پیروزی‌ها از آن جریان انقلابی خواهد بود و آینده از آن جریان انقلابی است.
به گزارش کبنا، در این نشست با حضور اقشار مختلف مردمی کاندیدای جریان مردمی نیروهای انقلاب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا معرفی شد.
در این آیین و با حضور ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، «کریم فرخیانی» رسما به عنوان کاندیدای جریان مردمی انقلاب در این 2 شهرستان معرفی شد.
به گزارش کبنا، بعد از سخنرانی کریم فرخیانی کاندیدای نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا حاضرین اظهار امیدواری کردند که او در اولین گام خوب ظاهر شد.

 
 
 


کد مطلب: 411237

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411237/2/تصاویر-اختصاصی-کبنا-همایش-اصولگرایان-بویراحمد-دنا-معرفی-کریم-فرخیانی-اظهار-امیدواری-حاضرین-سخنرانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1