تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۱۱۲۳۳
در نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی شهرستان‌های بویراحمد و دنا مطرح شد

توضیحات کامل «هدایت‌خواه» در باره فرایند انتخاب «فرخیانی» و شرط و شروطی که روشنفکر نپذیرفت / ماجرای دیدار فرخیانی با روشنفکر

۷۸
۳
کبنا ؛نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا عصر امروز (یکشنبه 30 تیرماه) در نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بابیان اینکه خیلی مطلب دارم که بگویم و مجبور هستم بخشی از صحبت‌ها را خلاصه ارائه دهم، گفت: امروز نابسامانی‌هایی در داخل جامعه ما هست و با آن دست به گریبان هستیم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی که حتی شما هم مشکلات را با گوشت، پوست و استخوان‌تان احساس و درک کردید.
هدایت‌خواه در ادامه افزود: در این شش و هفت سال با توجه به مجموعه شرایطی که در کشور پیش‌آمده  به خاطر حضور نیروهای ولایتمدار در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، بین‌المللی و منطقه‌ای پیشرفت‌های بسیار خوب و چشمگیری داشته‌ایم.
وی در ادامه بیان داشت: در عر صه داخلی شاهد بروز فقر، فساد و تبعیض در جامعه هستیم فقر و فساد به صورت موریانه از درون اعتماد و دل‌بستگی مردم را به نظام و انقلاب می‌خورد. امروز در این دولت و مجموعه کارگزاران شاهد بعضی از ناهنجاری‌ها در عرصه اجتماعی و فرهنگی هستیم، آسیب‌های اجتماعی، عدم نظارت و وقوع فساد به‌شدت رو به گسترش است. در طول تاریخ پس از انقلاب به‌اندازه این ۶ سال در بدنه اقتصادی و اداری کشور و در بخش‌های مختلف تبعیض نداشته‌ایم، متأسفانه یکی از نمونه‌های تبعیض در حقوق‌های نجومی و خیلی از امتیازات دیگری است که روزانه مشاهده می‌کنیم.
هدایت‌خواه در ادامه با اشاره به استخدام‌های فله‌ای در ادارات اظهار داشت: مردم باید از استخدام‌ها، جذب نیروها و تسهیلات با سود کم به صورت عادلانه بهره‌مند شوند و این حقوق قانونی مردم است. متأسفانه این تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی در این دولت به‌شدت افزایش پیداکرده است.
وی بیان داشت: نتیجه عدم تجمع ما به عنوان نیروهای جریان انقلابی و ولایت‌مدار باعث شده که جریان‌های دیگر که چندان دلبستگی به ارزش‌های انقلاب و اسلام ندارند، قدرت بگیرند و به دنبال منافع، مطامع شخصی و گروهی، قومی، قبیله و طایفه خودشان باشند و البته متأسفانه زمینه‌ساز این شده که بسیاری از مردم که بار اصلی این فقر، فساد و تبعیض را می‌کشند نسبت به نظام بی‌اعتماد و ناراضی شوند. از طرفی هم با تبلیغات دشمن، روحیه ناامیدی و یاس، ظهور و بروز پیدا می‌کند و ما کسانی را اهل حق و اصحابه حق می‌دانیم که در رکاب ولی، گوش به‌فرمان ولی و عرصه‌هایی که ولی فرمان می‌دهد حاضر و  آماده فداکاری و جان‌فشانی باشند.
به گزارش کبنا، ستار هدایت‌خواه در ادامه صحبت‌های خود به علت حضورش در انتخابات دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت:
دوره گذشته شورای مشورتی به آمدن بنده در انتخابات اصرار داشتند، هدف حفظ انسجام این مجموعه بود که اعتقاد داشتند اگر به غیر از بنده (ستار هدایت‌خواه) به عنوان کاندیدای اصولگرایان معرفی شود تفرق ایجاد می‌شود و این جریان چند شقه خواهد شد؛ دکتر حداد عادل، آقا تهرانی و داوود احمدی‌نژاد به کهگیلویه و بویراحمد آوردند و اصرار به کاندیداتوری بنده بود. علیرغم اینکه وظیفه بنده حضور در عرصه دیگری برای خدمت به نظام و انقلاب است.
اعلام کرده‌ام که استخاره می‌کنم اگر خوب یا بد آمد در هر صورت باید کاندیدای شوید استخاره «خوب» آمد و خوبی حضورم در انتخابات بود و بر مردم اتمام حجت شد؛ روز قیامت اگر از مردم بپرسند که چرا به فلانی رأی دادی که شرایط استخدام‌های فله‌ای، تبعیض، زد و بند، معامله‌گری و کوتاهی در انجام وظیفه ایجاد کرده است دیگر فردی بهانه‌ای ندارد که بگویند فرد دیگری نبود و ما رأی ندادیم و هم انسجام مجموعه حفظ شد؛ هم ادای تکلیف کردم و هم باری از دوش بنده برداشته شد.
در دوره مجلس دهم برخی با سازوکار اصولگرایان همراهی نکردند و «خلقی پور» به عنوان گزینه اصولگرایان انتخاب شد اما باز هم برخی دوستان همراهی نکردند و ایشان بدون اطلاع، کناره‌گیری خود را اعلام کرد و نهایتاً باوجوداینکه بنده قصد کاندیداتوری نداشتم و اعلام کردم که کاندیدا نمی‌شود اما باید «تابع تصمیم جمع باشیم تابع تصمیم جریان باشیم.» برخی جمله «تابع تصمیم جمع باشیم تابع تصمیم جریان باشیم.» را کامل بیان نمی‌کنند و صداقت در کارشان نیست.
همواره می‌گفتم که قصد کاندیداتوری ندارم اما این جریان اصولگرایان باید تصمیم بگیرد، برای اینکه کاندیدا نشوم از یاسوج رفتم و آقایان «خلقی پور»، «حسینی» و «پناهی» دنبال بنده به گچساران آمدند و اصرار بر کاندیداتوری بنده شدند و گفتند که 7 نفر از جریان اصولگرایان برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده‌اند و خود این یعنی تفرق و تشتت.
10 شرط برای کاندیداتوری گذاشتم؛ شرط اولم انسجام این مجموعه بود به شرطی می‌آیم که همه‌ی کسانی که همه افرادی به عنوان اصولگرایان کاندیدا شده‌اند هماهنگ شوند و حمایت کنند.
شرط دوم هم این بود از همین الآن به فکر دوره بعدی انتخابات باشید.
بعدازاینکه 10 شرط را قبول کردند ساعت 14 از گچساران به سمت یاسوج حرکت کردیم و ساعت 16 در فرمانداری بویراحمد برای انتخابات ثبت‌نام کردم، همه اصولگرایان شروط را قبول کردند به جز «مهدی روشنفکر». ظاهراً هرچه تلاش کردند ایشان قبول نکرد و در جلسه اصولگرایان حضور پیدا نکرد.
افرادی که برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده بودند با توجه به ضرورتی که برای انسجام وجود داشت آقایان «جانی پور»، «فدایی»، «فرهادی»، «امامی» استعفا دادند.
تمام تلاش اصولگرایان این بود که انسجامی حاصل شود متأسفانه این شرط را تحقق ندادند.
در تمام این دوره‌ها علی‌رغم میل باطنی خودم و تشخیصم که امروزه اطاعت از فرمان ولی حضور در عرصه فرهنگی و فعالیت فرهنگی است. اما بنا به تصمیم جمع و اصرار دوستان من آمدم و شرط گذاشتم که دور بعد به فکر کاندیدای دیگری باشید.
ستار هدایت‌خواه در ادامه به ساز و کار انتخاب کاندیدای نهایی جریان اصولگرایی و شرط و شروطی که آقای روشنفکر نپذیرفت اشاره کرد.
اکثریت به این نتیجه رسیدند که مصلحت این است که اگر «مهدی روشنفکر» کاندیدای این جریان باشد همه از او حمایت کنیم، اگر «هدایت‌خواه» کاندیدا باشد همه بپذیرند با اینکه بنده 12 سال قبل هم هیچ‌وقت قصد کاندیداتوری نداشتم و از 4 سال قبل گفته بودم که کاندیدا نخواهم شد اما برای اینکه صادقانه با «مهدی روشنفکر» رفتار کرده باشیم و فریب در کارهایمان نباشد نیت کرده‌ام بین خودم و خداوند و گفته‌م اگر در این سازوکار بر روی بنده توافق شد من می‌پذیرم. «روشنفکر» پیشنهاد داد که اگر اصولگرایان گفتند نه «روشنفکر» و نه «هدایت‌خواه» روی فرد سوم توافق شود؛ اما باز هم «روشنفکر» شرط و شروط‌های دیگری گذاشت و هرچه اصول‌گرایان اصرار کردند نپذیرفت و اعلام کاندیداتوری کرد.
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب برگزار شد و در این نشست 4 احتمال وجود داشت: یک؛ آقای «مهدی روشنفکر» شروط را نپذیرد، دوم: «روشنفکر» کاندیدا شود، سوم: «هدایت‌خواه» کاندیدا شود و چهارم؛ نه «روشنفکر» نه «هدایت‌خواه» و نفر سوم به عنوان کاندیدا معرفی‌ شود.
شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اعلام کردند اصولگرایان باید بین «هدایت‌خواه»، «خلقی‌پور»، «سید مسعود حسینی» و «پناهی» یک نفر را به عنوان کاندیدا مشخص کنند، «خلقی‌پور»، «حسینی» و «پناهی» نپذیرفتند گزینه بعدی «مسعودی» و «امیدی‌پور» هم نپذیرفتند. تصمیم گرفتیم یک گزینه‌ای معرفی‌ شود که خود «روشنفکر» و حامیانش رغبت داشته باشند و قبول کنند.
آقای «کریم فرخیانی» جز گزینه‌های ما نبود اما «سید مسعود حسینی» او را معرفی کردند؛ و متأسفانه بنده ایشان را به عنوان معرفی گزینه اصولگرایان فراموش کردم. «فرخیانی» را تنها سال 90 وقتی‌که کاندیدا شده بودند ملاقات کردم و بعدازآن هیچ ارتباطی نه حضوری و نه تلفنی نداشتم.
«فرخیانی» تماس‌های مکرری با بنده داشتند اما پاسخگوی ایشان نبودم؛ به «سید مسعود حسینی» گلایه کردند که نمی‌توانم با «هدایت‌خواه» ارتباط برقرار کنم.
اردیبهشت‌ماه از کربلا برگشتم و نهایتاً گفتم «فرخیانی» می‌تواند گزینه مناسب حتی برای «روشنفکر» هم باشد بدین ترتیب که از بستگان ایشان هستند و بهتر می‌توانند باهم توافق کنند.
به آقای «فرخیانی» گفتیم به عنوان کاندیدای اصولگرایان با آقای «روشنفکر» گفت‌وگو کنید؛ در گفت‌وگویی که باهمدیگر داشتند آقای «روشنفکر» گفتند همین‌که شما مورد تایید«هدایت‌خواه»، «حسینی» و «خلقی پور» هستید پس قبول دارم و توافق کردند موافق حضور «فرخیانی» شدند.
همه خوشحال بودیم و همان شب جلسه‌ای برای این موضوع داشتیم اما دوستان گفتند «اخوی «روشنفکر» تماس گرفته و گفته آن مسئله منتفی است و دیگر دنبالش نکنید.» و نپذیرفتند.
این اتفاقات کمتر از 2 ماه گذشته اتفاق افتاد.
هدایت خواه در بخش پایانی صحبت‌های خود، در ادامه گفت: آقای فرخیانی یک انسان عاقل و تحصیلات خوب و مرتبطی با نمایندگی مجلس دارند و اتفاقاً حضور یک حقوقدان که سال‌ها هم تجربه کاری دارد، در مجلس می‌توان مثمر ثمرتر باشد در وضع قوانینی که به نفع مردم باشد. قبلاً ایشان به دلیل شرایط کاری خیلی نمی‌توانستند، کاری انجام بدهند ولی الان در کنار مردم هستند و ما هم وی را همراهی می‌کنیم و این مسیر پیشرفت را دنبال می‌کنیم. و نمی‌خواهیم که با دوستان خودمان که در جریان اصولگرایی هستند، رقابت کنیم بلکه ما با جریان اصلاحات که خیلی از مشکلات جامعه ناشی از آنها هستند، رقابت می‌کنیم.
دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای فرخیانی کارش را شروع می‌کند و ما هم فعالیت‌های او را رصد می‌کنیم و باید ببینم ایشان چه پیشرفت‌های به دست می‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه همه میدونن اقای روشنفکردورقبل به شماگفتن اگه شمانمیایدتامن بیام وشماگفتین نمیادبعدزدین زیرحرفتون واومدین چراروشنفکربه خاطرشمایی که زدین حرفتون بایدکنارمیکشیدالان چرابایدکناربکشه چون زیربارحرفای زورشمانمیره وقتی رای مال خودش چرابایدزیربارنیرنگ های شمابره
سلیم
Sweden
ایا شما دردولت احمدی نژاد که نماینده بودید یکبار ازانهمه نا به سامانی وانحصار طلبی وخاص خواری ورانت ویورسیه انتقاد کردید.؟
نتیجه اینکه شما همه ان نابهسامانیها را درست وبه جا دانسته اید.
تا چه میزان به جمهوریت ومیزان بودن رای مردم معتقدید؟
میدانید .اعتقاد نداشت.وانکار هم نمیکند.البته درخصوص جنگ اظهار تاسف فرموده اند ،ولی آشکار اعلام فرموده که اعتقادی به رای مردم. ندارد،موضع حضرتعالی دراین خصوص چیست.
علی احمد ی
Iran, Islamic Republic of
برای اقای هدایت خواه با.این همه مطالب ضد نقیض بر علیه روشنفکر. من که از.نزدیک ناظر وقایع بودم این.طور نبوده. ادوستان هدایت خواه امتیاز‌های ویژه می خواستند که روشنفکر نمی پذیرفت.
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو میدونم میخاهین فرخیانی را نابود کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
هم حدی داره .
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه سلام بر فرخیانی
سلامت
United States
تورا به پیغمبر و امام رضا ول کن روشن فکر شرایط خیلی خوبی داره نگذارید دوباره خوار و ذلیل بشطم
Iran, Islamic Republic of
باسلام.این طورکه آقای هدایت خواه می فرمایندنیست ونبوده وآقای هدایت خواه استخاره گرفته بوده که نمیادچرااومد؟به آقای روشنفکر گفته بودکه من ورودنمیکنم وشماثبت نام کنید.
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام و سپاس
دکتر فرخیانی هر چند به نظر می آمد مردم خسته شده باشند و به علت کم بودن وقت خیلی سریع به نکاتی اشاره کنند اما صحبت های ایشان فوق العاده و شیوا و روان بودند که نشان دهنده ی تسلط ایشان و تحصیلات ارزشمند ایشان در زمینه ی حقوق میباشد
من که به انتخاب شایسته ی دوستان امیدوار و خرسندم به امید موفقیت
مانی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر همچین اش دهنسوزی هم نیستن و نبودن فقط بیانات آقای هدایت خواه جهت اطلاع کسانی بوده که میگفتن آقای هدایت خواه قصد کناره گیری نداره الان هم دکتر فرخیانی فرد شایسته ای هست که ان شاءالله پیروزی نزدیک است
من که از صحبت های ایشان لذت بردم نطق ایشان نشان از جلسات و نشست های ایشان در سطح کلان کشور میباشد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون دکتر روشنفکر دل آقای هدایخواه رو سوزنده بود هدایت خواه خواست ابی روی دل سوختش بریزه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چون دکتر روشنفکر دل آقای هدایخواه رو سوزنده بود هدایت خواه خواست ابی روی دل سوختش بریزه
دانشگاه پیام نور
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایا این افراد حضور داشتند؟ اگه نه علتش چیه و الان پشت سر چه کاندیدی هستند اینها دور قبل با هدایتخواه بودند و به اراء ۴۰ هزار نفری دکتر روشنفکر اضافه شدند ...پس مرز ۶۵ هزار تا الان شکسته شده ....بنا به بررسی‌های خبرنگار مهر دنا در آئین معرفی کریم فرخیانی در حسینیه امام علی(ع) بزرگان جریان اصولگرایی از جمله دکتر ایروان مسعودی اصل، حاج سید مسعود حسینی، دکتر شیرعلی خرامین، کرامت الله فدایی، دکتر کرم جانی‌پور، حاج محمدرحیم دهرابپور، سید شکرالله امامی، دکتر کیان دهرابپور، کوروش امیدی‌پور، شیخ عبدی‌پور، پرویز حقیقت، حاج فایز چراغسحر، ایمان سبحانی، فرهاد اعزامی، عبدالکریم پاراد، موحدزاده، خسرو حسینی، مختار اندرخور، محمد دانشی‌نسب، رحمان معینی‌نژاد، دکتر بدیسار، قدرت دانش، داریوش برادران، کوروش درخشان زاده، حسنعلی دردمند، جمشید عزت خواه، علی آراوند، سپهدار عسکر زاده، حمزه آذربو، هادی روحانی، علی جان صداقت، کوروش درخشان زاده، دامیار، الهی، هدایت الله امیری، حقی سپیدار، گودرز بهادر، عنایت یزدانپناه، محمدتقی افروز، عدل اسلامی، مهدی بناوند، رضا شکیب‌خواه، ابراهیم نیکدل، علی قلی کامیابی، موسی مدبرپور، سیاوش بهمنی، بهشتی‌رو, شیخ پناهی . سیدمحمد موسوی چاهن.حاج ایاز ثابت پور, سرهنگ اردشیر مقدم, رستم دهقان, فرود ربانی, هادی روحانی, عبدی پیشگو, بهره دار.هومن روشن.حمزه اذربو و جمعی زیاد دیگری از اصولگرایان حضور نداشتند...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به این افراد اضافه کنید فیروز انصاری، دلشاد؛ فرخ پور، داریوش جهانبخش، بهروز جهانبخش، اسلام جهانبخش، اسلام و حشمت اله جاودان خرد، علی رحیمی، مصطفی بسطامی، هادی سینایی، غریبی، جهانگیر هدایتی، یزدان پناه، روح اله رحیمیان خواه، سپهدار آروند؛ مرتضی فروغی و ....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما که شخصیت و وزنه هایی مثل دکتر مسعودی و دکتر موحدزاده.حاج چراغسحر.امیدی پور.پاراد.دانشی.حاج حسینی یزدانپناه دکتر خرامین اسلامی آذر بو حاج صداقت دکتر جانی پور بهادر الهی دامیار و آراوند اردشیری مقدم اندر خور شکیب خواه افروز کامیابی دانشی نسب حقیقت موسوی ثابت پور امیری دهقان را در کنار افراد و تک رای آوردی توصیه میکنم یه ذره مطالعه ودقت درباره افراد کنی خودت به این نتیجه میرسی کبنا جان حتما این کامنت را درج کنید لطفا ن مثل بقیه کامنت ها حذف
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی بیکاری و بدون علم نظر می دی
بهار
اقای روشنفکر ما انتخابات شوراها را از یاد نمیبریم که از لوداب تا پاتاوه تا یاسوج نتونستید مدیریت کنید و همه جا ابرومونو بردید .اقای روشنفکر شما فرماندار دهدشت بودید و دهدشتی محسوب میشوید وبزرگ شده ی دهدشت هستید .اقای روشنفکر اطراف شما را گرگ هایی احاطه کرده که اشتهای خرس دارند در چپاول و ویرانگری بیت المال.اقای روشنفکر شما معاون اموزش متوسطه ی اداره کل که بودید سهم نماینده ی کهگیلویه بودید و ما نمی توانیم فردی از کهگیلویه را نماینده ی خود انتخاب کنیم ...وسلام
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
شما کی هستین که دکتر روشنفکر شروط شمارو بپذیره...اگر هم ادوار گذشته رای آوردی و نماینده شدی هم با حمایت ایل تامرادی بود،آقای هدایتخواه شما دلسوز مردم سفلی نیستی.،امروز هم در لابلای سخنانت اشاره کردی ب استخدام فله ای در ادارات اگر شما واقعا دلسوز جوانان و قشر تحصیل کرده ی منطقه بودی هیچ وقت این نفاق رو بین مردم بویراحمد سفلی نمی اندختی واقعا ب عنوان ی جوان پشیمانم که دو دوره از شما حمایت کردم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
شرط شما برای روشنفکر کناره گیری ایشون بود.کاش روش سوفسطایی رو کنار میذاشتین .
Iran, Islamic Republic of
استخدام های فله ای هرکجا باشد تضییع حقوق مردم وخیانت به انقلاب است اما ما انتظار داریم که واقعیات گفته شود دردوران شما آیا این استخدام های فله ای نبوده است چرا حق را نمیگیید .ما از رئیس قوه قضاییه میخواهیم که ازدرون خود قوه قضاییه شروع کند وجلوی استخدام های بدون آزمون بعضی از کارکنان رابگیرد تا مطمئن شویم که شعارش واقعیت دترد بستگان آن ها به بهانه خدمت گذاری جذب میسوند وبعد میسوند کارشناس .اگر با رانت مبارزه شود مردم هم ازشما رااضی هستند ولی اگر با عده ای خاص باشد همان بی عدلتی که دردولت کنونی وجود دترد
Iran, Islamic Republic of
رای نمی آورد وروشنفکر بیشتر از او رای می آورد .گزینه اصلاح طلبان وزارعی پیروز انتخابات هستند حتی اگر از بک اصولگرا حمایت کنند .درصورت عدم اصلاحات درصحنه ونبودن زارع باید روشنفکر حمایت شود
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بنده خود شاهد مذاکرات با روشنفکر بودم ایشان خواهان اتحاد بودند و این شما و چند نفر خواص بودین که میخواستین حرف خود رو به کرسی بنشونین ،حتی جمعی از اساتید تلاش کردن اما شما فقط هدفتون زمین زدن روشنفکر هست .
اینو بدونین که مکر خدا بالا ترین مکر هاست
مردم
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتین رو شنفکر براحتی میدونو خالی کنه درود بر روشنفکر مرد سیاس و انقلابی ‌،کاش شروطی که می گین رو مطرح میکردین
شرط شما جز این نبود که هر چه شما گفتین ایشان تعهد بدن بپذیرن بعد در نهایت بگین نظر جمع حذف شماست .ظاهرا میخواستین .(شورای حکمیت)رو پیاده کنین اما غافل از اینکه روشنفکر با اطرافتان فاصله دارد. و علت انتخابش توسط مردم زجر کشیده همین هوشیاری و توانمندی است که در دفاع از حق مردم داراست.
Iran, Islamic Republic of
میشه بگین چه شرطی
Iran, Islamic Republic of
پیامبر در جمع اصحاب نشسته بودند و فرمودند که وقتی می خواهید در مورد کسی قضاوت کنید و نظری بدهید یا کسی را برگزینید به نماز زیاد، طولانی بودن سجده و رکوع و به ناله های شبانه و نمازهای شب و زیادی حج او قضاوت نکنید، گفتند به چه دقت کنیم، فرمودند: «انْظُرُوا اِلی صِدْقِ الحَدیثِ وَ اَداءِ الَامانَۀِ؛ دقت کنید به راستگویی و امانتداری او » بنابراین معلوم می شود آنچه در اندیشه و راه رسم پیامبر به خصوص برای مسوولان، شاخص اصلی است، راستگویی و امانتداری است. اگر مسوولی راستگو باشد، اصلا خلاف در کار او پیدا نمی شود و اگر امانتدار باشد کار را به بهترین نحو انجام می دهد، اگر توانایی انجام کاری را نداشته باشد، اصلا نمی پذیرد، رشوه را نمی پذیرید و اگر در تنگنایی قرار گرفت به خلاف کشیده نمی شود.شما قبل از جلسه با روشنفکر کاندیداتون مشخص بود بترسید از قیامت وفقط منتظر بودین که روشنفکر زیر بار تزویر برن ودر غیر اینصورت فوری تعریفش کنین.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم فهیم
فکر کردین مردم اینقدر شعور ندارن که زمام خودشونو بدن دست عده ای منفعت طلب که تا منفعتشون به خطر افتاد افتادن به جون مردم و شروع کردن به ناآرامی
Iran, Islamic Republic of
بمیرم براتون اینقد منزوی شدین که مجبور شدین به تکاپو بیفتین
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
هرچند بیانات دکترهدایت خواه به اتفاقات بین اصولگرایان پرداخته واین مسیله یک تاکتیک انتخاباتی واتفاق درون تیمی است ،اما آنچه از فقر وفساد وتبعیض یادکرده حقیقتا دردولت تدبیر وامید به اوج رسیده واین بیانات دکتر موردتاییدهمه جریانات وطیف های سیاسی است،وانچه مانع اجماع فرخیانی وروشنفکرشده باعث حضورهدایت خواه درانتخابات مجلس یازدهم خواهد شد
علي
Iran, Islamic Republic of
تو ديگه كي هستي كه داراي براي مردم تعين تكليف ميكني خوت ومسعود حسيني بناي استخدام هاي فاه اي راشروع كرديد در ضمن خواهشا ديگه جاي كسي صحبت نفرما آقاي مهر سوخته
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فرخياني حتي بين ايل تبارش جايگاهي نداره كه برسد به نمايندگي مجلس درضمن فرخياني ا/د جواب نميدادم / ..................
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
سید باقر از اصولگرایان جدا شد و نماینده شد/ زارعی از اصولگرایان شد و نماینده شد/ حال نوبت دکتر روشنفکر است، یا مهدی تا مهدی
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اقی هدایتخواه مگه بورسیه های دکتری بدون آزمون و با معدل های 12 در دانشگاه یاسوج در زمان جنابعالی و مدیریت یار محبوبت ارژنگ یادت رفته؟
زیان یک بورسیه دکتری با بنیه ضعیف برای مملکت زیان آورتر است یا یک نیروی خدماتی که بدون آزمون جذب شده؟
حتما کار خودتان را در رساتای تکلیف الهی ذکر می کنید و کار دیگران را خیانت به اهل بیت!
نه برادر من در این دولت هر کاری کردند از شماها یاد گرفتند و راه شماها را در بعضی از موارد دنبال کردند
حالا که شما از این استخدام ها بی نصیب هستی قرار نیست این همه سیاه نمایی کنی
کارمند قدیمی دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
در زمان زارع چندتا عضو هیات علمی شدند بدون شایستگی؟؟؟
روسای دانشگاه یاسوج در زمان زارع (رمضانی و رحیمی)، مگه در زمان ریاست مرحوم دکتر عسکریان که از هم طایفه ای های آنها بود، بورسیه نشدند و رفتند دکتری خوندند و هیات علمی شدند؟؟؟
آیا اینها بورسیه غیر قانونی و طایفه ای نبودند؟
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکرررررررررررررررررررررر
ولایت
Iran, Islamic Republic of
خود گویی خود خندی خود مرد هنرمندی.. تمام شد /
رضا
Iran, Islamic Republic of
هدف هدایتخواه این است که فرخیانی را برای تضعیف روشنفکر مطح و بعدا با نترین و برنامه های پشت صحنه خود را مطرح کند
لطفا با آبروی مرم بازی نشود
Iran, Islamic Republic of
هدف هدایتخواه این است که فرخیانی را برای تضعیف روشنفکر مطرح و بعدا با نیرنگ و برنامه های پشت صحنه فرخیانی را کنار و خود را مطرح کند
لطفا با آبروی مردم بازی نکنید
همه مردم به آگاهی رسیده اند
جواد
Iran, Islamic Republic of
تقریبا یک ماه دیگر فرخیانی را کنار می زنند اینها همه بازی و برنامه پشت صحنه است
هدایتخواه نهایتا خودش ثبت نام می کند
تاریخ نشان داده است
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نپذیرفت مابقی کاندیداها که سابقه بهتر و مقبولویت و مشروعیت بسیار بیشتر دارند چرا اسمی ازشون نبردید و معرفی نکردید.افرادی چون دکتر خرامین، حاج دهراب پور و.....
انصار
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه شما چرا اصولگرایان را در چند نفر خلاصه میکنید که در جلسات محفلی می نشینید تصمیم میگیرید اشتباهتون همینه مگه یادت رفته در انتخابات گذشته گفتی نمیام ولی در دقایق اخر گفتی که تکلیف شد که بیام چه کسانی این تکلیف را کردند اگر این کار نمیکردی به طور قطع مهدی روشنفکر برنده انتخابات بود شما فقط دارید با این کارهاتون جریان را به نفع مخالفان مصادره میکنید
Iran, Islamic Republic of
فرخیانی آدم خوبی است
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بنده اصلاً سیاسی نیستم ولی طرفدار ورزشم
با این مطالبی که من در چند مدت گذشته خواندم درسته که آقای روشنفکر دور گذشته خیلی رای آورد و اونم در قبال این بود که هیچکدام از فامیلهایش و یا به عبارتی چهره شاخصی از بویراحمد سفلی حضور نداشت و به همین دلیل آقای روشنفکر رای خوبی آورد ولی این دوره حتما رای گذشته را نخواهد آورد و کمتر خواهد شد بنا به دلایلی
1- مخالفت آقای روشنفکر با نظرات اصولگرایان
2- اعلام حضور چند نفر چهره شاخص از بویراحمد سفلی مثال آقای درخشنده و فرخیانی که از بویراحمد سفلی هستند و دلایل زیاد دیگه مطمئناً اگر روشنفکر با جبهه اصولگرایان کوتاه بیاد موفقیت اصولگرایان در این دوره خیلی زیاد هست
از همه سیاسیون و آقایان روشنفکر و فرخیانی و دیگر اصولگرایان عذر میخوام که چنین نظری دادم
محمد
Iran, Islamic Republic of
ادم فرخیانی /
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ورود فرخیانی به عرصه انتخابات تکرار سناریوی برنده شدن زارعی در انتخابات آتی . طراحان این سناریو نیروهای پشت پرده زارعی هستند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شخصی از اصول گرایان که وکیل هم هست نیروی نفوذی زارعی در بین اصول گرایان می باشد که همه را فریب داده انتخاب فرخیانی با هماهنگی زارعی اون شخ0ص با زارعی انجام گرفته
اصولگرای باوی
Iran, Islamic Republic of
باسلام.به عنوان یک اصولگرا که دورگذشته ازاقای روشنفکر حمایت کردم وایندور هم از ایشان حمایت خواهم کرد باید این نکته رامتذکر شوم که متاسفانه فردی مثل اقای دکتر خرامین دراین بین مظلوم واقع شده اند.حالا که روشنفکر رامعرفی نکردند میتوانستند اقای دکتر خرامین راکه نیرویی متعهد ،دلسوز وشناخته شده است رابه عنوان کاندید اصولگرایان انتخاب کنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
اقبال کجتان شما به جای این کار اگر واقعا اصول گرا بوداید و نه انحصار طلب و منعت طلب همان آقای روشنفکر که جان فدای انفلاب به معنای واقعی بود را حمایت می گردید البته انقلابیون اصلی در کنار آقای روشنفکر قرار گرفته اند قدوم همه اینها مبارک باد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای دلسوزان انقلاب اگر می خواهید اینده پشیمان نشوید مصلحت نظام است که این بار همه با هم بگوییم یا مهدی روشنفکر چه ایشان ببرد وچه نبرند پشیمان نخواهید شد
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بویر احمد با روشنفکر پیمان یاری بسته ایم
امیر لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر هدایتخواه لطفا به چند سوال پاسخ دهید تا یک اقناع حداقلی جهت پذیرش کریم خان فرخیانی به وجود آید:
1-گفته اید که فقط یک بار ایشان را درسال 90 دیده آید آیا مبنای شناخت شما از ایشان فقط همان یک بار دیدن است گه اگر اینچنین است باید از مردم بویراحمد ودنا حتی بابت حضور هشت ساله تان در مجلس حلالیت بطلبید.
2_گفته اید چون آقای سید مسعود حسینی ایشان را معرفی کرده اند شما هم تمکین کرده آید. آیا همه جریان اصولگرا را ختم به آقای حسینی می بینید. اگر اینچنین است چرا خود ایشان وارد اين عرصه نمی شوند تا اول توسط مردم محک جدی بخورند و بعد تصمیم ساز جریان شوند.
3_در نطق شما آمده است که آقای فرخیانی به آقای حسینی گفته اند که هدایت خواه جواب مرا نمی دهد که اين یا نشان از غرور شما دارد یا هم اینکه فرخیانی را دارای این پتانسیل و توانمندی نميدانید و اکنون از سر اجبار تن به معرفی داده اید ودر هر دو صورت امری مذموم و نکوهیده است.
4_چرا از شروط چند گانه ای که به روشنفکر تحمیل کردید بی پرده با مردم سخن نمی کنید تا سیه روی شود هر که دراو غش باشد.
5_ چرا آقایان امامی فرهادی جانی پور و فدایی که دور قبل و هنگام حضور شما و جهت موفقیت جریان اصولگرا عرصه را برای شما مهیا و خود کنار رفتند در جلسه اخیرتان غایبان بزرگ هستند و بدون حضور آنان خروجی را اعلام کرده اید .
مگر نه این است که جریان اصولگرایی نه بلکه طیف هدایتخواه دچار انحصار و تک رایی شده و هر آنچه وهر آنکه را سر راه منافع خود ببیند درو کرده با خود به قهقرا می برد.
6_ کدام معیار و شاخص را در گزینه نهایی خود به یقین دیده اید که با پارامترهای جریان اصولگرا متناسب است و سنخیت دارد.
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایت خواه عجب رویی دارند!!!!!!!!!!
همه ی مشکلات از اصلاح طلبان ست ؟ یا ا زشما که کشور را طی هشت سال به ورطه سقوط رساندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انصاف داشته باش اخوی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دنا
Romania
چن ماه تا ثبت نام بیشتر نمونده ی استخاره دیکه بزن شاید گشایشی شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
مطمنئن باشید برای بار سوم قافیه را باختید انحصار طلبی بیش از حد و عدم توانایی وحب و بغضی که داشتید به خود اجازه ندادید که در کنار روشنفکر باشید و حمایت کنید این بار هم خواهید باخت
پناهی
Iran, Islamic Republic of
کبنا فقط چیزی که به نفع شماست می زنی دیروز چندین مطلب زدم ثبتش نکردین تو هم مثل .. پلیدیت مشخص می شه
علی
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گهی دانه دانه
نکته
Iran, Islamic Republic of
من فقط غرور و تکبر در سخنان هدایت خواه دیدم
س
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظر می رسد منفعت گران و سودجویان باعث عدم اتحاد شده اند و الا با یه تحقیق سرانگشتی می شود دریافت که روشنفکر چه جایگاهی در بین احاد مردم دارد
حیف که خودخواهی و منیت افراد به ظاهر انقلابی مانع پیروزی اصولگرایی می شوند
ان شاء عاقبت بخیر بشوید
ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
خوب بود این حدیث رو سر لوحه خود قرار میدادیم
امام علی (ع) : هر شخصی که با کلامی یا عملی بر ضرر مومنی کاری کند تا به آن مومن آسیب و صدمه ای برسد با این کارش از اسلام بیرون گشته و بر کفر داخل شده. میزان الحکمه جلد 4 صفحۀ 529
ارمین
Iran, Islamic Republic of
غرور دینی و کج فهمی و مهر باطل به دیگران
این ظاهرگرا وسطحی نگر هستند، که به ظاهر اهمیت می‌دهند ولی از باطن توهی و از مقاصد اصلی باز مانده‌اند. در برابر دیگران سختگیر و مواضع ‌بی‌رحمانه‌ای اتخاذ می‌نمایند، و با تمام قدرت در سعی در حذف مخالفین خود می‌نمایند، و با بدگمانی و کج فهمی اعتقادات سایر مسلمین را تفسیر به رأی می‌کنند. این در حالی است که مبانی دینی و اسلام هیچ‌گاه این چنین رویه‌ی نامیمونی را تأیید ننموده است. و هیچ گاه به مسلمانان اجازه نمی‌دهد که با دلایل واهی مهر بطلان بر آرای و عقائد دیگران نهند. کما اینکه خداوند متعال در این خصوص می‌فرماید:«وَلاتَقُولُوا لِمَنْ أَلْقى‏ إِلَیْكُمُ السَّلامَ لَسْتَ مُؤْمِناً تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَیاةِ الدُّنْیا؛ [نساء/94]بخاطر اینكه سرمایه ناپایدار دنیا (و غنایمى) به دست آورید، به كسى كه اظهار صلح و اسلام مى‏ كند نگویید: «مسلمان نیستى».
نمی دونم شما پایبند به چه اصولی هستین که روشنفکر رو فاقد اون اصول میدونید
بویراحمد
United States
خدمت آقای هدایت خواه عرض کنم که دیگه مردم بویراحمد خوب تو و ترفند های تو را می شناسند
نیت تو این است که یا من یا هیچ کس
دو دوره مردم جوابت را پای صندوقهای رای دادن و اون دو دوری که پیروز انتخابات شدی با رای همان طایفه ای به مجلس رفتی که الان کمر به تفرقه بین آنها بستی و اگر کسی مثل زارع نماینده بویراحمد شد و هشت سال بوبراحمد را به فلاکت نشوند مقصرش تو و نزدیکان توست به دلیل اینگه مردم می خواستن شما نباشی
این شورایی که تو ازش دم می زنی کی گفته می تونه برای بویراحمد تصمیم بگیره
این افرادی که میگی قرار بود انتخاب بسوند روی هم به اندازه نصف روشنفکر رای ندارن
پس خواهشا به احترام همون مردمی که تو را سردمدار بویراحمد کردن کوتاه بیا و دنبال تفرقه انگیزی نباش تو دیگه جایگاهی در بویراحمد نداری
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص هست ک هدف این چندنفراصولگرا چیست.فقط فقط تضعیف یکی ازکاندیداها و تفرقه و سرانجام اومدن خودهدایتخواه هست.وگرنه اگر قرار بود از ظرفیت ایلی استفاده شود از تامرادی گزینه های کاملا قدرتری مثل خرامین یا چراغ سحر با بیش از سی سال مدیریت استانی و فرااستانی و روابط گسترده استفاده میشد
علی
Iran, Islamic Republic of
دروود بر فرخیانی با سواد و صادق.. معلومه انتخاب فرخیانی خیلی روشنفکر رو سوزونده که اینجور تیم رسانه ایش دارن کامنت مینویسن
علی
Iran, Islamic Republic of
این هاهمش نقشه است برای تضعیف روشنفکروگرنه همه میدونن تواین جلسه خیلی ازاصولگراهای باسابقه حضورنداشتن این جلسه طرفدارهای هد ایت خواه بودن نه اصولگراها که بیشتراصولگراهاخودمتمایل به روشنفکرن متاسفانه هدایت خواه فقط میخوادازفرخیانی برعلیه روشنفکرسواستفاده کنه اخرشم خودش استخاره بگیره بیادمیدون
دنا
Iran, Islamic Republic of
چرا هدایتخواه مثل اقای زارع به فاتحه خوانی نمیره تا رای بیاره
Iran, Islamic Republic of
همين ك روشنفكر زير بار حرفاي جنابعالي نرفته يعني بزرگ منشي و قدرت و شجاعت ايشان
مگه. ك هرچي گقتي بگه چشم؟؟؟
فرخياني اگه فرخياني باشه بايد جواب تو رو بده:يعني چه ك فرخياني زنگ ميزد و من جوابگوي ايشان نبودم،ي آدم.
اينكه روشنفكر دور قبل و اين دور زير بار زور نرفته يعني ايشون همون شخصي هستند ك مردم ميخوان و شجاعت داره
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
بهترین فرصت برای ایل تامرادی ایجاد شده بنا براین تامرادی ها باید ازاین فرصت به خوبی استفاده کنندزیرا با انتخاب آقای فرخیانی که جریان اصولگرا وی را حمایت می کنند اگر آقای روشنفکر هم از ایشان حمایت کنند برنده قطعی انتخابات خواهند شد وهمه ایل و تبار تامرادیها از آن بهره مند خواهند شد اما اگر آقای روشنفکر اصرار بر لجاجت کنند همان تراژدی دوره قبل تکرار خواهد شد پس به هوش باشید و دیگر تکرار اشتباه نکنید.
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوارشما درست میفرمایی بهترین فرصت هست برای شهر ودیار وایل تامرادی،آیاصلاح هست مردی که 8سال باتمام توان توانست اتحادی بین بویراحمدواحدبه وجود بیاورد خیلی راحت کناربرود،لجاجت چیه؟روشنفکر دربدترین شرایط ممکن 40هزار رای آوردحالا که الان دور برنده شدن اوهست این حرفای ناپخته را میزنین،بعدجناب فرخیانی برادر ماست برادر نباید بپذیرد که امثال منوشماضربه بخوریم پس خودش بادرایت کامل به نفع برادرش کناربرود تا به چهره سوخته در تاریخ مبدل نشودچون اکثر اصول گراها به طرف روشنفکر اومدن .
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
گاهی واقعا دلیل این همه تعصب بیجا قابل درک نیست.چرا نباید ایل بزرگ تامرادی با وجود این همه افراد شایسته کاندید دیگری غیر از جناب روشنفکر داشته باشه؟
مگه نه اینکه همه ی ما به دنبال کمی عدالت و آرامش سال هاست داریم بین افراد ناشایست و نالایق به اجبار یکی رو به امید اجرای عدالت انتخاب میکنیم؟ اما چرا امروز که فرد شایسته و باسطح سواد بالایی نظیر جناب آقای دکتر فرخیانی پا به عرصه گذاشتن گذر از وادی عدالت فراموش شده و تعصب و یکجانبه گرایی جای اون رو گرفته؟
بدون تعارف تا وقتیکه بهانه کردن جناب آقای هدایت خواه و این تعصبات بیجا و کوچه بازاری رو در پیش بگیریم ایل ما به جایی نخواهد رسید.
به نوبه خودم امیدوارم جناب اقای دکتر فرخیانی در راهی که در پیش گرفته اند موفق و سربلند باشن چرا که ایل بزرگ تامرادی صرفا شایسته حضور افراد تحصیل کرده ای مثل ایشان هستند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت جناب آقای دکتر فرخیانی و سربلندی برای ایل بزرگ تامرادی
جوادی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر فرخیانی جدای از تعصبات قوم و قبیله ای فردی تحصیل کرده و انسانی شریف و عدالت مدار هستن.این را میشود از سابقه کاری و تحصیلی ایشان فهمید.شما مردم شریف استان بویژه معتمدین ، روشنفكران، دانشگاهیان و تحصیل کردگان ، فرهنگیان و نخبگان و بزرگان و همینطور جریانهای سیاسی امیدوارم که آستین بالا زده ، پرچم روشنگری بر افراشته و با مقابله جدی ، نسبت به برچیده شدن بساط قوم و طایفه گرایی درآستانه یازدهمین دوره انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی ،كمر همت بسته و با تاسی به فرمایشات ائمه هدی (ع) و تمسك به آیه شریف « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا » استان را از این مهلکه ی سخت نجات داده و در جهت شایسته سالاری گام اساسی برداشته تا ضمن بسترسازی توسعه ی همه جانبه و متوازن ، شرمنده مردم عزیز بویژه جوانان و همینطور آینده گان نیز نباشیم .
به امید موفقیت جناب دکتر فرخیانی و آرزوی توفیق برای ایشان
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کریم فرخیانی به عنوان نماینده یک جریان فکری (علی رغم داشتن پشتوانه قومیتی)، می‌تواند به مانند یک ترمز قوی و نقطه عطفی در بازگشت حرکت قهقهرایی جامعه عمل نماید و بار دیگر جریان انتخاباتی این دو شهرستان را از قومیت گرایی صرف به سطح فکری و سیاسی ارتقاء دهد.درود بر دکتر فرخیانی
مدبر
Iran, Islamic Republic of
ما الان دقیقا در مرکز بحران قرار داریم مگر دورهای قبل چه گلی بسر این مردم زدند و بازهم پافشاری میکنند که دوباره کرسی مجلسو بدست بیارنن که در نتیجه جیب چند نفر خاص پر پول میشه و اکثریت مردم روز بروز ضعیفتر مشوند اخه یکی نیست به نماینده شهرمون بگه گه مرد خوب شما رو چه به مجلس و سیاست؟!!! شما ببیاید کارهای پیمانکاریتونو انجام بدید دست از سر این مردم که اکثریت به شام شبشون محتاجن وردار، این مردم به یک نمایندهبه اصطلاح عامیانه شش دانگ تمام و از همه لحاظ نیاز دارد که به چند خصیصه مهم اشاره میکنم سواد وعلم در زمینه سیاست و حقوق ملت، فن بیان و شجاعانه صخنرانی ونطق کردن، از جنس خود مردم بودن و مهمتر از همه شناسنامه و هویت ان کاندید از لحاظ پاکی صداقت و بدور از هرگونه فساد مالی و رانت خواری و... بر عموم روشن باشد،، به امید روزی که مسئولین بدون غرض و مسایل قومیتی بفکر این شهر و مردمش باشند. به امید حق و پیروزی دکتر فرخیانی
قاسمی
Iran, Islamic Republic of
در تایید سخنان نویسنده باید به چند نکته اشاره شود
1- دکتر فرخیانی بر اساس رشته و زمینه کاری ایشان که قضاوت و وکالت ان هم طراز اول میباشد به خوبی و بنحو احسن بخوبی خواهند توانست از حق مردم دفاع کرده و به خوبی از عهده سیاسیون زرنگ و هفت خط به خوبی بر خواهند امد
2- برای روشن سازی اذهان کسانی که درمان درد ما را در انتساب به طوایف و قبایل میدانند باید گفت دکتر فرخیانی از پایگاه اجتماعی و حمایتی به علت نسبت های قومی و قبیله ای با همه ایل و طوایف استان برخوردارند هرچند ایشان ایشان انسانی وارسته هستند که درد را ریشه یابی میکنند
3-ایشان فردی شجاع و نترس و روراست میباشند که حتی در قضاوت به بی طرفی کامل مشهور بودند و بهیچوجه حتی به اقوام درجه یک خود تعارفی در احقاق حق نداشتند و عدالت و دوری از قومگرایی مهم ترین درمان این استان است....
چراغ سحر
Iran, Islamic Republic of
درود و عرض ادب، همه میدانیم که نمایندگی مجلس جایگاهی است برای دفاع از حقوق انسانی و سیاسی و قانونی شهروندان، و این حق میسر نمی شود مگر آنکه کسی که قرار است در آن کرسی و جایگاه قرار گیرد، دارای حداقل دو شاخص اساسی باشد، یکی آنکه پیشینه ی زندگی فردی و اجتماعی اش گویای خدمت به ارزشهای اجتماعی و منافع عمومی باشد و دوم آنکه از دانش و شم سیاسی و فکری لازم برخوردار باشد اما همه ی شهروندان غیور واقفند که تا امروز هیچ کاندیدی نتوانسته حق این شهر و مردمش را انگونه که شایسته مردم است بگیرد و ادای دین بجا بیاورد. ولی با حضور چنین شخصیتی مردمی با سوابق و پیشینه مشخص و شم سیاسی و فکری مثال زدنی، بیان عالی وخصوصیات کم نظیر شخصیتی همچون جناب دکتر حاج کریم فرخیانی به آینده ای روشن و سراسر پیشرفت برای این شهر و مردم شریف این دیار ایمان راسخ داریم. به امید حق و پیروزی دکتر فرخیانی
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیر محترم سایت کبنا نیوز و همه خوانندگان.اولا تحلیل فوق تحلیلی منطقی در جریان اصولگرایان و در واقع یک پوست اندازی سیاسی در جریان مذکور میباشد.دوما:واقعا با چندین برخورد با اقای دکتر فرخیانی اینو متوجه شدم که ایشان دیدگاهش ،دیدگاهی ملی و فرا ملی هستن مطلقا مخالف دیدگاهای قومی و قبیله ای میباشن.سوما :فردی به مسلطی ایشان در امر قانون و قانون گذاری واقعا ندیدام و حتی میتوان اذعاننمود که ایشان یکی از نخبگان ملی در این حوزه میباشن.چهارما:به حق میتوان گفت حضور ایشان در عرصه انتخابات فرصتی طلائی جهت استفاده بهینه از دانش ایشان در امر قانون گذاریست چرا که ما نیازمند حضور افرادی نخبه و متخصص با فکر واندیشه ای نو برای پیشرفت استان هستیم.به امید موفقیت دکتر فرخیانی
ایمانی صفت
Iran, Islamic Republic of
چند نکته در مورد اینکه چرا انتخاب دکتر فرخیانی درست است باید عرض کنم:
1- دکتر فرخیانی شاید نسبت به دکتر هدایت خواه کمتر شناخته شده باشد اما از لحاظ پشتیبانی دستگاه های دولتی اعم از قوه قضاییه - سپاه - نیروی انتظامی-شهرداری و غیره به مراتب جایگاه خیلی خیلی بالاتری دارند که نباید نادیده گرفته شود.
2- شاید اسم دکتر روشنفکر برای ایل ما باعث به وجود امدن تعصب قومی بشه اما نباید این نکته که ایشون حمایت هیچ کدوم از اعضای اصولگرایان رو نداره را نادیده گرفت، که چرایی ان به سطح کاریزما و سواد سیاسی ایشان برمیگردد.
3- اگه هم بحث پشتیبانی جریان اصولگرایی و هم بحث قومیت و هم سواد و کاریزمای سیاسی را بخواهیم به عنوان مهمترین دلایل انتخاب کاندید و نماینده در نظر بگیریم قطعا همه میبینیم که دکتر فرخیانی گزینه مناسب تری نسبت به دکتر روشنفکر و دکتر هدایت خواه هستن.
در مجموع: حضور دکتر روشنفکر در دوره قبل و موفقیت در کسب اراء فقط به دلیل تعصب قومی بوده و هیچگونه دلیل سیاسی و منطقی نداشته است. (هر چند منکر شخصیت انسانی والای ایشون نیستیم و نخواهیم بود) ایشون هیچگونه فعالیت سیاسی درخور ذکری نداشته و هیچگونه پشتیبانی سیاسی و حزبی هم ندارند.
دکتر فرخیانی از لحاظ سواد علمی، سیاسی، کاریزما و پشتیبانی تشکلاتی اگر جایگاهی بالاتر و بهتر از دکتر هدایت خواه نداشته باشند کمتر از ایشون نیستند و از لحاظ ظرفیت ایلی و قومی هم نسبت به دکتر روشنفکر چنین قضیه ای حاکم است. پس میتوانیم بگوییم دکتر فرخیانی همزمان هم ظرفیت های دکتر هدایت خواه را دارند و هم ظرفیت های دکتر روشنفکر را.
Iran, Islamic Republic of
وقتی شورا بودن چه کار شاقی کردن فقط هر کی میرسید و عملکرد ایشون رو می دید میگفت. وقتی فرمانداری بود چیکار کرد جمع کنید خودتونو تامرادی رو بردید مگه تامرادی قحط الرجال اومده چن نفر نشستند هی مینویسن ..شما هم نفعتون تو اینه خودتون هم به حرفاتون ایمان ندارین هدایتخواه هم نخواد و ندونه فرخیانی بهترینه تو این گزینه ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با شنیدن خبر انتخاب بجا و شایسته دکتر فرخیانی به کاندیداتوری این دوره ی مجلس بسیار خوشحال شدم من قبلا برای مسائلی در قوه قضائیه به ایشون مراجعه کرده بودم و به جد تا بحال شخصیتی به بزرگواری و تواضع و باسوادی ایشان در زمینه سیاسی و حقوقی ندیدم.امیدوارم سلامت و تندرست باشن و اگر کمی مردم استان بیشتر دقت کنند بی شک نماینده و مدافع بینظیری برای احقاق حقشان ظهور پیدا کرده که می توانند بهترین منفعت را ازین فرصت بی بدیل نمایند.درود بر دکتر فرخیانی و مردم فهیم استانم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1