کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان برگزار شد

اولین نشست شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی سال98 در گچساران/ امتیازات ویژه برای باسواد شدن افراد(+جزییات، تصاویر)

29 تير 1398 ساعت 7:38

در این نشست گزارشی از روند پیشرفت سواد آموزی شهرستان گچساران وتمهیدات لازم جهت شناسایی افراد بی سواد از طرف اعضای شورای سواد آموزی ارائه شد


اولین جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی سال 98  درشهرستان گچساران با حضور ایوب مقیمی رئیس آموزش و پرورش گچساران، مازیار مقیمی رئیس نهضت سواد آموزی شهرستان و دیگر اعضای شورای در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
 رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در حاشیه این نشست در گفتگو با کبنانیوزاظهار داشت: در این نشست گزارشی از روند پیشرفت سواد آموزی شهرستان گچساران وتمهیدات لازم جهت شناسایی افراد بی سواد از طرف اعضای شورای سواد آموزی ارائه شد.
ایوب مقیمی افزود: در این نشست مصوبات خوبی از جمله؛ به هر مددجویی که در سال 98 باسواد شود از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی مبلغ 500 هزار تومان هدیه داده خواهد شد و همچنین به افرادی که زیر پوشش کمیته امداد هستند در صورت باسواد شدن  به آنها وام خوداشتغالی از مبلغ10 تا 50 میلیون تومان تعلق می گیرد.
مقیمی در ادامه گفت: میانگین سنی سواد آموزی در جامعه عشایری و روستایی  از 10 تا 49 به میانگین سنی 10 تا 64 ارتقاء پیدا کرد.
 


کد مطلب: 411185

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411185/2/اولین-نشست-شورای-پشتیبانی-نهضت-سوادآموزی-سال98-گچساران-امتیازات-ویژه-باسواد-شدن-افراد-جزییات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1