کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیض اله پاسره در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری استان:

تغییرات جدی در خدمات آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود

28 تير 1398 ساعت 11:24

مدیرعامل آب و فاضلاب استان به اهمیت سلامت آب اشاره و افزود: آب نداشتن بهتر از داشتن آب غیر بهداشتی است، سلامت آب برای ما یک اصل وقاعده جدی است، باید بیشترین دقت را در تأمین آب سالم وبا کیفیت برای مردم استان بعمل آورد.


«از تمامی توان و ظرفیت خودم و مجموعه برای بهبود و ارائه خدمت بهتر به مردم و هم استانی‌هایم در شهر و روستا استفاده خواهم کرد.» این بخش‌های از صحبت‌های فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا، فیض اله پاسره در جمع مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری استان از لزوم دقت نظر در خدمت رسانی به مردم گفت و اظهار داشت: آب یکی از نیازهای ضروری و مهم مردم و خدمتی لحظه‌ای است که باید به خوبی به سرانجام برسد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در برخی از مناطق شهر شاهد مشکلاتی به مراتب بیشتر از روستاها هستیم، از طرفی جنس مطالبات و توقعات مردم در شهرها هم تفاوت زیادی با روستاها دارد، بنابراین همانطور که آبرسانی در روستاها مهم است، آبرسانی مناسب در شهرها نیز باید با حساسیت بیشتری دنبال شود.
وی در خصوص برخی مطالبات مدیران آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: هر کس فکر و اندیشده خاص خود را دارد اما ملاک بنده توان و انگیزه افراد در خدمت به مردم است، از همه ظرفیت‌های خوب انسانی و امکانات در پیشبرد خدمات مناسب بهره خواهم گرفت.
پاسره از برنامه‌های جدی در برون سپاری خدمات و فعالیت‌ها گفت و افزود: تمامی فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی را شناسایی و با برنامه ریزی کارشناسی شده، واگذار می‌کنیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان ادامه داد: یکی از مشکلات و چالش‌های ما تعدد شکستگی‌ها است، این شکستگی‌ها فقط به فرسودگی مربوط نیست، در شهر یاسوج بعلت اختلاف ارتفاع شدید از بالاترین تا پایین‌ترین نقطه، فشار تا 20 بار در شبکه داریم و این در حالیست که نرم آن 6 بار است و این فشار در نهایت خود را در شکستگی نقطه‌های ضعیف‌تر در شبکه‌های توزیع نشان می‌دهد.
پاسره از ایجاد تغییرات جدی در سامانه پاسخگویی آب و فاضلاب گفت و افزود: سامانه 122 کار خوبی است اما این راه ارتباطی با مردم زمانی کارآ است که زیرساخت‌ها به خوبی فراهم باشد، اکیپ‌های تعمیرات باید اصلاح شود و درنهایت مشکلات مردم آنچنان اثربخش مرتفع شود که آنها را به خدمات شرکت امیدوار کند.
وی ضمن تاکید مجدد بر ضرورت خصوصی سازی خدمات گفت: نگهداری تاسیسات، مرتفع کردن شکستگی‌ها، قرائت آنلاین کنتور، ماشین آلات و موارد اینچنینی را با واگذاری به بخش‌های خصوصی، می‌توان با هزینه کمترو اثربخشی بیشتر انجام داد و باید عملیاتی شود.
دکتر فیض اله پاسره افزود: تصفیه خانه بزرگ شهر یاسوج را ساماندهی می‌کنیم، فرایندها را تکمیل می‌کنیم به نحوی که راندمان و کارایی بالا برود و جمعیت بیشتری را هم بتوانیم پوشش دهیم.
وی وجود برخی مسائل فرهنگی و اجتماعی را بی ارتباط با مشکلات آبرسانی ندانست و اظهار داشت که مشکلات آب شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را به فراخور توان و ظرفیت‌های شرکت دنبال می‌کنیم.
پاسره از یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری در آینده خبر داد و گفت: با تجمیع ظرفیت‌ها، منابع و امکانات هم در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود و هم خدمات به مردم تسریع و توسعه می‌یابد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان به اهمیت سلامت آب اشاره و افزود: آب نداشتن بهتر از داشتن آب غیر بهداشتی است، سلامت آب برای ما یک اصل وقاعده جدی است، باید بیشترین دقت را در تأمین آب سالم وبا کیفیت برای مردم استان بعمل آورد.
فیض اله پاسره گفت: از تمامی توان و ظرفیت خودم و مجموعه برای بهبود و ارائه خدمت بهتر به مردم و هم استانی‌هایم در شهر و روستا استفاده خواهم کرد و در این مسیر از حق و حیثیت خودم هم هزینه خواهم کرد.
 


کد مطلب: 411166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411166/2/تغییرات-جدی-خدمات-آب-فاضلاب-شهری-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1