تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۱۶۲
در نشست شورای برنامه‌ریزی دنا مطرح شد

اختصاص ۲۲۸۱۷۴۰۰۰۰۰۰ ریال به دنا / زارعی: اعتبارات سال 98 بویراحمد بالغ بر 350 میلیارد تومان است / مردم را ناامید نکنید

۱۴
۰
کبنا ؛کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال 98 به ریاست علی پور فرماندار دنا و با حضور «زارعی» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، شهابی‌فر معاون و کارشناس بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیگر اعضا برگزار گردید.
علی پور سرپرست فرمانداری دنا گفت: سهم اعتبارات شهرستان ۲۲۸۱۷۴ میلیارد ریال است که این اعتبارات در ۲۴ فصل بیش از ۱۱۰ پروژه تعیین گردیده است.
علی پور در ادامه خاطرنشان کرد: از این منابع  تخصیصی مبلغ ۲۲۸۱۷۴ تملک داراییها ۴۳۰۳۶ میلیارد ریال دو سوم نفت قانون متوازن ۱۳۴۴۸۷ میلیارد ریال اعتبارات استانی ۵۰۶۵۱ در بحث خدمات شهری روستایی، راه و توسعه حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی، گردشگری، آب، دین و فرهنگ، نوسازی مدارس، بهسازی کالبد روستایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان توزیع گردید.
نماینده عالی دولت و رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا خطاب به مدیران و رؤسای ادارات شهرستان گفت: مسئولین در اجرای پروژه‌های خود جدیت را سر لوحه کارهای خود قرار داده وبا تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقع اعتبارات، اولویت کاری خودرا در اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرارداده شود.
نماینده عالی دولت در دنا گفت:‌ باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که یک ریال از بودجه شهرستان برگشت داده نشود و در این شرایط جنگ اقتصادی و عدم فروش نفت قرار داریم باید با همه توان در راستای اصل خدمتگزاری به مردم با وحدت و همدلی تلاش نماییم.
 
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این نشست با بیان اینکه از محل حوادث غیرمترقبه 50 میلیارد تومان به استان اختصاص یافت، اظهار کرد: عمده خسارات و تهدیدات سیل مربوط به شهرستان‌های بویراحمد و دنا است و قطعاً از این محل بیشترین اعتبارات به این دو حوزه اختصاص خواهد یافت.
زارعی در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی فرصت خدمت را در اختیار همه ماها قرار داده است، افزود: ما باید در خدمت مردم باشیم، لذا در شهرستان دنا توسعه همه جانبه باید مدنظر باشد.
وی گفت: نگاه امید بخشی به جامعه بسیار ضروری است و گاهی که بعضی از رسانه‌ها را می‌بینم فضای ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کنند که لازم است کارها و اقدامات خوب هم به گوش مردم برسد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه این نظام، نظام مظلوم است، گفت: بیان خدمات نظام اسلامی جزء کارهای معروف است که باید همه آن را انجام بدهند.
وی افزود: دشمن به طرق مختلف به دنبال این هستند که این نظام را ناکارآمد نشان دهد، بنابراین رسانه‌ها و مدیران باید در جامعه امید بخشی کنند و بگویند که این نظام چه خدماتی ارائه می‌دهد.
زارعی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته است، پس آیا نباید این پیشرفت‌ها را برای مردم بازگو کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا تاکید کرد: با وجود منابع مالی محدود کارهای بزرگی انجام گرفته و لذا مسئولان باید پای کار بیایند برای اجرا طرح‌های برنامه ریزی شده.
زارعی گفت: اعتبارات شهرستان بویراحمد در سال 98 بالغ بر 350 میلیارد تومان است. کسی شاید باور نکند که این اعداد چگونه به وجود آمده‌اند. بالاخره در کنار دولت و تلاش مدیران، بنده هم تلاش‌های را انجام داده‌ام.

این نماینده مجلس بیان کرد: کشوری که منابع تعریف شده آن نفت و مالیات است با محدودیت‌هایی مواجه است و اغلب این منابع باید برای حقوق‌بگیران و یارانه‌بگیران هزینه شود اما با تدبیر نظام منابعی برای عمران و توسعه تعریف می‌شود تا با وجود این شرایط کارهای بزرگی انجام بگیرد.
وی با بیان اینکه جهت‌گیری مسوولان به سمت توسعه است نه افزایش هزینه‌های جاری گفت: علی‌رغم شرایط نامتوازن منابع و هزینه، اقدامات لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های صورت گیرد.
زارعی از تخصیص ۳۰ درصدی اعتبارات توازن خبر داد و گفت: تا پایان سال تخصیص اعتبارات توازن به ۶۰ درصد افزایش خواهد داشت، ضمن اینکه اعتبارات نفت، استانی و اعتبارات بخش‌های ۲۷ درصد نیز تخصیص می‌یابد.
نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه سهم دنا از اعتبارات عمرانی سال ۹۸، ۸۶ میلیارد تومان است، گفت: اعتبارات عمرانی بویراحمد بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان است‌، باید خدا را شاکر باشیم که علی‌رغم همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها و خسارت‌های گوناگون این میزان اعتبارات توزیع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
زحمات نماینده محترم بویراحمد ودنا،ودولتمردان درجذب اعتبارات شهرستان دنا،درسال ۹۸واقعا قابل تحسین است
ومردم واقعا باید قدردان باشند واززحمات نماینده محترم وفرماندارمحترم دنا،قدردانی کنند
وسهم بخش پاتاوه به نسبت جمعیت ومشکلات عمرانی بایدبیشترباشد ودرحوزه طرح توسعه روستایی بیشترهزینه شودانشاء الله
Iran, Islamic Republic of
ما که اثری در زندگی نمی بینیم. حالا هی آمار بده
دنیا سرافراز
Iran, Islamic Republic of
جناب علی پور خداوند به شما توفیق دهد دنا جان تازه ای گرفته است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
علی پور سرپرست فرمانداری دنا گفت: سهم اعتبارات شهرستان ۲۲۸۱۷۴ میلیارد ریال است?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید منظور همون ۲۲۸میلیارد ریاله؟؟
نتودد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ما مرکز استان هستیم را چند برابر ظرفیت جمعیتی اونوقت دهدشت 230میلیارده ما 350
دنا
Iran, Islamic Republic of
ای کاش در پایان سال هم گزارش ریز می دادید که این پول کجا هزینه شده و چه بازدهی داشته فکر کنم بیشتر اون جای دیگه اختلاس می شه
Iran, Islamic Republic of
با اون فرماندارهای فامیلی و طایفه ای. کدوم اعتبارات؟؟ بیمارستانهای سی سخت و پاتاوه را که تاجگردون زحمتشو کشید. سد تنگ سرخ هم تاجگردون. پروژه سمیرم یاسوج هم که پروژه ملی و پادار هست و از سال 88 تا کنون اعتبارات پادار دارد. کدوم اعتبارات؟؟؟
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
باتقدیر وتشکر از نماینده محترم حوزه بویراحمدودنا وفرماندارمحترم ومردمی دناجهت اخذ اعتبارات میلیاردی ،،،امیداست باپیگیری بخشدارمحترم پاتاوه عنایت ویژه بودجه ای به این بخش پرجمعیت ومحروم برقرارگرددانشاء الله
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که دنا در شرف تغییرات خیلی خوبه حدا قوت
Iran, Islamic Republic of
جم کن بساطتو با این حرفها جناب زارع
سعید محمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام اعتبارات خوبی است هر چند بر اساس روال گذشته، رشد اعتبار داشته ایم ولی مشکل عمده طرح‌های عمرانی که منجر به تشدید تاخیر در مراحل اجرای طرح می‌شود، عدم تخصیص کامل اعتبارات مصوب است، یعنی همین اعتبارات کم و ناکافی هم به صورت کامل تخصیص نمی‌یابد. در استان ما بحث قومیت گرایی و سیاسی نیز مضاف بر این مسئله است و در پایان سال شنیده میشود که اعتبارات یک شهرستان 80 تا 100 درصد پرداخت شده ولی تخصیص اعتبارات بویر احمد ودنا 30 تا 40 درصد است. انتظاری که از نماینده محترم شهرستان داریم نظارت بر تخصیص اعتبارات است تا به درستی و بر اساس فاکتورهای لازم اعتبارات تخصیص داده شود.
پا تاوه
Iran, Islamic Republic of
قطعا شهرستان پر ظرفیت دنا با مدیریت جدید تغییراتی شگرف را خواهد دید. کما این که در همین مدت کوتاه.......
/
Iran, Islamic Republic of
98 یعنی روشنفکر
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
باپیگیری ورایزنی با نماینده محترم ب ودنا وفرماندارمحترم دنا قبل از برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی درمورد مشکلات طرح هادی روستای خونگاه ،،،قول مساعدت وهمکاری دادند که الحمدالله پیشنهادات درجلسه مطرح اعتبارات خوبی جهت سنگفرش معابر روستای گردشگری خونگاه پیشبینی وجذب شد،،،باتشکرمجدد از نماینده محترم وفرماندارمحترم دنا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1