تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۱۶۰
در نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی مطرح شد

اختصاص 230 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان چُرام

۱
کبنا ؛به گزارش کبنا از چرام نشست کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات پروژه‌های عمرانی سال 98- 99 شهرستان چُرام با حضور معاون و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان چُرام برگزار شد.
فرماندار شهرستان چُرام، با اشاره به اعتبارات اختصاص داده‌شده داده به طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: امسال 230 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور، به شهرستان چُرام تخصیص داده شد.
هادی فتاحی اصل افزود: تمامی طرح‌های بزرگ شهرستان چُرام، از محل اعتبارات ملی، تأمین اعتبار شده است که طرح‌هایی ازجمله راه‌سازی، آب‌رسانی و فاضلاب از مهم‌ترین طرح‌های ملی در شهرستان چُرام است.
فرماندار شهرستان چُرام بابیان اینکه، در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در توزیع اعتبارات، طرح‌هایی که بیش‌ترین منافع عمومی را برای مردم دارند در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرند گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چُرام 230 میلیارد ریال اعتبار، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و 3 درصد نفت و گاز و استفاده متوازن از امکانات کشور، در قالب ۲۸ فصل ۶۳ برنامه و بیش از 60 پروژه تقسیم شد.
وی با تأکید بر تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در شهرستان چُرام و بابیان اینکه، اولویت ما در توزیع اعتبارات، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به خصوص پروژه‌های با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و نیازهای اساسی و اورژانسی شهرستان در بخش‌های مختلف است گفت: این اعتبارات عمرانی در قالب ۲۸ برنامه بین بیش از 20 دستگاه اجرایی این شهرستان توزیع شد و در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان چُرام قرار می‌گیرد.
فرماندار شهرستان چُرام، بابیان اینکه 60 طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم‌اکنون در دست اجرا است گفت: حوزه‌های آب، کشاورزی، راه‌سازی و توسعه شهری و روستایی بیش‌ترین اعتبارات عمرانی را دریافت کردند.
وی بابیان اینکه بیش از 170 میلیارد ریال، سال گذشته از اعتبارات استانی و ۲ درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان چُرام اختصاص‌یافته بود گفت: محور اصلی چرام به دهدشت، ورودی چرام به گچساران، مجتمع ادارات، آب‌رسانی به روستاهای شهرستان چُرام، بخش کشاورزی و حوزه‌ی شهری از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان است.
 وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، با اشاره به اینکه، در اجرای طرح‌های عمرانی، به صورت جهادی عمل کرده و منتظر اعتبارات دولتی نباشید و در کنار تدبیر و درایت در برنامه‌ریزی‌های سازمانی با جذب بودجه، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهید، جذب حداکثری بودجه تخصیصی در همه بخش‌ها را ضروری برشمرد و افزود: شایسته نیست بخش قابل‌توجهی از بودجه ادارات و سازمان‌های دولتی جذب نشود.
فرماندار شهرستان چُرام، در پایان، با تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی و نظارت درست بر هزینه کرد بودجه‌ها و ضرورت توجه به اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در همه نهادها و سازمان‌ها گفت: هیچ دستگاهی حق اجرای طرح جدید با وجود طرح‌های نیمه‌تمام را ندارد.
فرماندار چُرام در بخش دیگری از سخنان خود، گردشگری و کشاورزی را از ظرفیت‌های مهم این شهرستان برشمرد و بر جذب سرمایه‌گذار در این دو حوزه برای پیشبرد اهداف بلندمدتِ اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه تأکید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1