تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۴
کبنا گزارش می‌دهد

سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به کهگیلویه و بویراحمد / کلنگ‌زنی دو پروژه در گچساران و باشت / بازدید از پروژه‌های کهگیلویه و یاسوج

۱
کبنا ؛مهرالله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، امروز (سه شنبه 26 تیرماه 98) رخشانی‌مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد، و مورد استقبال عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قرار گرفت.
بازدید از پروژه‌های یاسوج، کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران از جمله برنامه‌های رخشانی‌مهر به استان کهگیلویه و بویراحمد است. کلنگ‌زنی پروژه‌های مجتمع فرهنگی هنری محله سادات گچساران و سالن فرهنگی تربیتی باشت، دیدار با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از دیگر برنامه‌های ئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان شد.
پروژه‌های نیمه تمام خسارتی است که بر دست دولت گذاشته شد
رخشانی‌مهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا با بیان اینکه هدف از سفر دو روزه اینجانب به استان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار داشت: تمام تلاشم بر این است که این پروژه‌ها با تزریق اعتبار در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسند و قریب به هشت هزار پروژه شامل 41 هزار کلاس درس با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در کشور در حال اجرا است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال جاری 12 هزار کلاس درس نیمه تمام تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده شود.
رخشانی‌مهر افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش زیادی از پروژه‌ها تا سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی اعتبار طرح‌های در حال اجرا را 55 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، کمک‌های مردمی و اعتبارات ملی عنوان کرد.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تعریف پروژه جدید در برنامه کاری خود نداریم، زیرا پروژه‌های که تا الان نیمه کاره رها شده‌اند. خساراتی است که بر دست دولت گذاشته شده و باید هرچه سریعتر این پروژه‌ها تعین و تکلیف شوند.
به گزارش کبنا، رخشانی‌مهر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر خود به دهدشت از پروژه‌های نیمه تمام؛ استخر شنای دانش اموزان شهر دهدشت، مدرسه 6 کلاسه ابتدایی مسکن مهر دهدشت و دبیرستان 6 کلاسه مشارکتی زنده یاد «روح الله بزرگواری» بازدید کرد. او در ادامه سفر خود به شهر چرام رفت و پروژه‌های دبیرستان 12 کلاسه شهید اکابری، مدرسه راهنمایی 6 کلاسه کوثر و هنرستان 9 کلاسه علامه طباطبایی را مورد بازدید و بررسی قرار داد.
مسئولان همچنین در خانه معلم شهر دهدشت در خصوص وضعیت و جمع بندی پروژه‌های مورد بازدید جلسه تشکیل دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1