کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از سری مسابقات فوتسال لیگ برتر استان

شهدای قشقایی1ماکان گچساران1/ تساوی پایان بخش جدال نفس گیر دو تیم همشهری+ گزارش تصویری کامل

25 تير 1398 ساعت 7:29

اولین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر با شگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی تیم شهدای قشقایی در گچساران برگزار شد


اولین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر با شگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی تیم شهدای قشقایی در گچساران برگزار شد.
در اولین روز این مسابقات دو تیم قدرتمند همشهری، شهدای قشقایی و ماکان گچساران به مصاف هم رفتند که جدال نفسگیر این دو تیم با تساوی 1- 1 پایان پذیرفت.
این مسابقه با حضور پرشور  هواداران دو تیم و همچنین با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران، مسئولان شهرستان، پیشکسوتان ورزشی و رئیس هیات فوتبال شهرستان و خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال استان در سالن پد خندق شرکت بهره برداری  نفت و گاز گچساران برگزار شد.
گفتنی است: " شهدای قشقایی " تیم نوپای، قدرتمند و با انگیزه فوتسال شهرستان گچساران می باشد که در صورت حمایت دلسوزانه بزرگان  ایل قشقایی و همچنین توجه ویژه مسئولین گچساران این تیم در آینده در سطح استان و کشور خواهد درخشید.
 


کد مطلب: 411074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411074/2/شهدای-قشقایی1ماکان-گچساران1-تساوی-پایان-بخش-جدال-نفس-گیر-دو-تیم-همشهری-گزارش-تصویری-کامل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1