تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۰۹۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

روایت تصویری بازدید «تاجگردون» از روستاها و پروژه‌های گچساران / برگزاری کمیته برنامه‌ر یزی گچساران و باشت

۱
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از برخی روستاها و پروژه‌های حوزه انتخابیه خود بازدید کرد.
به گزارش کبنا، در بازدید از روستای آب شیرین نوشت؛ «در گزارش‌هایی که به دستم رسیده بود گفته بودند آب شرب روستای آبشیرین مشکل دارد. هم طرح‌های در دست اجراء وً هم طرحهایی که انشالله به زودی شروع می‌شود بازدید کردیم و هم مشکل آب را بررسی کردیم. البته خوشبختانه بدلیل اجراء طرح بزرگ انتقال آب به این مجموعه خیلی بهتر از سالهای گذشته شده و حتماً بهتر هم خواهد شد ولی برخی مناطق روستا بدلیل پایین بودن فشار آب مردم با مشکل مواجهه هستند که به امید خدا این مشکل هم حل خواهد شد. اگر چه کارهای خوبی انجام شده و خواهد شد ولی باز هم توجه بیشتر می‌خواهد که امیدوارم مسئولین محترم توجه کنند.»
تاجگردون در ادامه از تونل جاده گچساران- چرام بازدید کرد و نوشت «امروز ظهر از تونل در حال احداث جاده گچساران چرام- گردنه دیل- بازدید داشتم. در شرایط بسیار سخت در حال کار هستند و علیرغم سختی جنس کوه ولی خوشبختانه پیشرفت کار نسبتاً مطلوب است و انشاء لله بهتر هم خواهد شد.»
 نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه آورده است: «یکی از روستاهای بزرگ که در این چند سال خیلی خوب کار شد و کوچه پس کوچه‌های زیبای آن هم آباد شد و روز به روز هم بهتر می‌شود روستای دیل است. امروز هوا خیلی گرم بود ولی لذت دیدن کارهای انجام شده موجب می‌شود گرما احساس نشود.»
 تاجگردون در ادامه گفت: «آبرسانی به مجموعه روستاههای نازمکان مورد بازدید قرار گرفت. خوشبختانه آخرین روستاهها هم در حال اصلاح شبکه داخلی هستند و انشالله این طرح بزرگ به زودی به بهره برداری می‌رسد.»
به گزارش کبنا، تاجگردون اضافه کرد: «جاده گچساران به آبشیرین که با کیفیت عالی در حال احداث است و امیدوارم با سرعت به بهره برداری برسد.»
وی نوشت: «امروز در گرمای بسیار بالا کشاورزان عزیز منطقه نازمکانها مشغول کشت برنج بودند. خوشبختانه هم بدلیل بارندگی‌های بسیار خوب آب کافی وجود دارد وًهم مردم عزیز مشارکت بالایی با امور آب برای لایروبی کانالها و مرمت آنان که برخی از نقاط آن در سیلاب‌های فروردین ماه تخریب شده بودند، دارند.»
 به گزارش کبنا، تاجگردون همچنین در صفحه شخصی خود نوشت؛ «جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران و پیگیری و توزیع اعتبارات شهرستان، ان شاء الله گزارش وضعیت اعتبارات شهرستان به مرور گفته خواهد شد.»
همچنین جلسه کمیته برنامه ریزی باشت با حضور تاجگردون برگزار شد و نوشت: «جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان باشت با موضوع توزیع اعتبارت عمرانی سال 98»
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ویالون
Iran, Islamic Republic of
باز سال آخر شد و اومدی تو بویر گرمسیری. شما عدالت رو تو استخدامی های گچساران انجام می دادی رفتن به دیل و شامبراکان و نازمکان پیشکشتون
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
کاش ما هم طی چهل سال گذشتع از عمر جمهوری اسلامی نماینده ای مثل ایشون در حوزه کازرون در استان فارس داشتیم تا من دستشو ببوسم نماینده ما در. کرد با سلفی گرفتن از موگرینی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1