تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۱۰۹۶۴

اعطای تسهیلات بنیاد مسکن به منازل سیل زده روستای آجم

۰
کبنا ؛زارعی نماینده مردم شریف شهرستانهای بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، افشون مدیر کل دفتر فنی استانداری, دکتر جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان, مهندس رسولی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بویر احمد جمعی از مدیران کل استانی و شهرستان از روستای آجم بازدید کردند.
نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه در این بازدید از نزدیک درخواست و مشکلات مردم را بررسی نمودند ایشان هدف از سفر خود به روستای آجم را بررسی مشکلات مردم از نزدیک دانست و افزود وظیفه همه مسئولین خدمت بی منت به مردم ولایت مدار است.
زارعی در ادامه این بازدید در جمع مردم روستا آجم ضمن رضایتمندی از خدمات انجام گرفته توسط دستگاههای خدمات رسان خصوصاً بنیاد مسکن در تهیه و اجرای طرح هادی و همچنین مقاوم سازی واحدهای فرسوده در روستاها گفت: ارتباط گیری مردم با اعضای شوراها و دهیاران و همچنین مشارکت و همکاری با دستگاههای خدمات رسان می‌تواند در تسریع روند توسعه زیر ساخت های روستایی تأثیر گذار باشد.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمات انجام گرفت توسط بنیاد مسکن بر مشارکت مردم در حل مشکلات تاکید, و اظهار نمود: پیگیری و برنامه ریزی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران نقش مهمی در توسعه زیر ساخت ها و حل مشکلات در روستاها دارد.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم با هماهنگی مردم و مسئولین جهت رفع مشکل روستاهای هدف اتخاذ و مقرر گردید ساکنین روستای آجم که واحدهای مسکونی آنها در سیل فروردین ماه 98 خسارت دیده‌اند در صورت مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه پس از اخذ پروانه و تشکیل پرونده جهت بازسازی واحدهای خسارات دیده در صورت واجد شرایط بودن به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1