کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در یاسوج / تصاویر

19 تير 1398 ساعت 18:25

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۰ تیر ماه دایر است گفت: علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.


 پنجمین نمایشگاه مبلمان و لوازم خانگی در مصلی شهر یاسوج با حضور جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.
بابک درست مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین نمایشگاه مبلمان، لوستر و لوزام خانگی در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع از دیروز در مصلی نمازجمعه شهر یاسوج آغاز به کار کرد.
بابک درست افزود: ۲۰۰ واحد تولیدی از مناطق مختلف کشور که عمدتاً از تولیدکنندگان معتبر هستند در این نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۰ تیر ماه دایر است گفت: علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کنند.
درست در ادامه به اهداف برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: ایجاد تعامل بین تولیدکننده و مصرف کننده، ایجاد اشتغال مستقیم و دسترسی آسان مردم به کالاها، جذب سرمایه گذار و ایجاد تنوع در عرضه کالا از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه دست واسطه در معاملات نمایشگاهی کوتاه شده است عرضه محصولات ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت اقلام مشابه در بازار است.
بابک درست با تاکید بر اینکه شهروندان محصول خریداری شده را به دقت بررسی و در صورت لزوم از آن تصویر برداری کنند اضافه کرد: خریداران باید برای پرداخت بیعانه به مدیریت نمایشگاه مراجعه کنند.
 


کد مطلب: 410933

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410933/2/آغاز-کار-پنجمین-نمایشگاه-مبلمان-لوازم-خانگی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1