تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۱۰۸۸۸
کبنا گزارش می‌دهد

سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد / افتتاح مجتمع گردشگری «دال دنا»

۱
کبنا ؛
علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، امروز (دوشنبه 17 تیرماه 98) علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، معاونین استاندار و برخی مدیران قرار گرفت. مونسان بعد از ادای احترام به شهدا از چند پروژه گردشگری بازدید به عمل اورد.
مجتمع گردشگری «دال دنا» با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد
۳۵۰ میلیارد تومان پروژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از وجود ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه‌ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
علی‌اصغر مونسان استان کهگیلویه و بویراحمد را از قطب‌های گردشگری کشور دانست و اظهار داشت: ورود گردشگران به جنوب غربی کشور رو به افزایش است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به وجود 350 میلیارد تومان پروژه‌ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این پروژه‌ها از پنج تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مجتمع گردشگری «دال دنا» با حضور معاون رئیس‌جمهور افتتاح شد
مجتمع گردشگری «دال دنا» در شهر سی‌سخت با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح شد.
آیین افتتاح مجتمع اقامتی-تقریحی دال دنا در شهر سی‌سخت ظهر امروز با حضور با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: مجتمع اقامتی-رفاهی دال دنا با طراحی داخلی لوکس و مجهز به امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگرانی است که استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.
محمود باقری افزود: این مجتمع با هزینه 12 میلیارد تومان در شهرستان دنا احداث شده که از این میزان 1.5 میلیارد تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده سرمایه‌گذار بوده است.
وی با بیان اینکه این مجتمع به مساحت چهار هزار مترمربع در زمینی با زیربنای 4500 مترمربع احداث شده است، عنوان کرد: با بهره‌برداری این پروژه گردشگری برای 35 نفر شغل ایجاد شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های خوبی با حمایت دولت در حوزه گردشگری استان ایجاد شده که هتل دال دنا از مهم‌ترین این زیرساخت‌ها است.

بنا بر این گزارش، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز به منظور افتتاح مجتمع گردشگری دال دنا در شهر سی‌سخت و بازدید از چندین پروژه از جمله پروژه پارک آبی و هتل چهارستاره شهر یاسوج و پروژه موزه یاسوج به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صمد
Iran, Islamic Republic of
از تهران چی برامون آوردی وگرنه افتتاحیه رو هر کسی میتونه انجام بده
دستاوردت در این سفر به استان چی هست
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره .این ا. که در استان بعنوان یک مدیر چالش زا و منشا بی عدالتی و یکی از افرادی که یک نهاد بزرگ انقلابی همچون اداره. را خراب کرد وتمام اموال دولت را. براش اومده حالا روی قبر شهدا چکار میکنه .واقعا تاسف باره
Iran, Islamic Republic of
پروژه بخش خصوصی را اومدن واسه افتتاح ؟
ماشاءالله علی برکه الله
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز نعاون اقتصادی استانداری سر کاره!!!!
س. س
Iran, Islamic Republic of
مجتمع گردشگری دال دنا که خیلی وقتها پیش شروع به کار کرده
و آن هم یک مجتمع خصوصی هستش پس خودتونو مردم نکنید
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
نقش مهندس داربام چیه در این ارتباط؟
Iran, Islamic Republic of
جناب سرافراز از اون طرف بگو نقش ..چیه .دستگاه قضایی پروندش را رو خواهد کرد
ازاد
Iran, Islamic Republic of
سلام.اقا چرا خودتون گول میزنید؟چرا فریب این افتتاح و کلنگ زنی ها رو میخورین؟؟دال دنا خیلی وقته داره سرویس ارایه میده من پارسال رفتم یشبم بودیم اونجا.این رییس گردشگردی استان یه بودجه ملی بگیره ازش و فقط سطل زباله بزاره مثلا یدونه بزاره هم قبوله.و اینکه من مطمعنم رییس گردشگری استان تو عمرش یبارم پیاده نرفته وضعیت مناطق گردشگری ببینه.و شاید اگه دیده برا تفریح رفته دیده.و شما مسولیت کبنا شما ک بقول خودت اصحاب رسانه ای و حرف مردم میزنی.معاون هرکی که میخواد باشه بزارش زیر باد انتقاد ن خبر افتتاح سوری ازش پخش کن.یارو معاونه اگه راست میگه یه بودجه اختصاص بده برا طبیعت یاسوج که از قم تا خلیج فارس همین یه زیستگاه مونده که مطمعن باشید شاهد نابودیش خواهیم بود
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1