کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرش سیاهی که «شهردار یاسوج» پهن می‌کند و افزایش رضایت عمومی از «مقدم»؛

آقای شهردار دمت گرم

17 تير 1398 ساعت 0:42

یکی از شهروندان یاسوجی با اشاره به اقدامات شهرداری یاسوج در خصوص اجرای پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر، می‌گوید: حقیقتاً دم شهردار یاسوج گرم که خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را بهسازی، ساماندهی‌ و آسفالت کرده است.


یکی از موضوعاتی که شهروندان یاسوجی همیشه نسبت به آن گلایه داشتند، وضعیت بد آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر یاسوج بود و گاهی هم برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها آنقدر پر از چاله و چوله بودند که صدای اعتراض مردم بلند می‌شد. اما با وجود شرایط تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی جامعه، شهرداری یاسوج پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر را بر اساس اولویت‌ها کلید زد.
مصطفی موسوی‌ یکی از شهروندان یاسوجی در گفت‌وگو با کبنا می‌گوید: حقیقتاً دم شهردار یاسوج گرم که خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را بهسازی، ساماندهی‌ و آسفالت کرده است.
وی افزود: اگر چه ما از وضعیت تحریم‌ها و شرایط اقتصادی خبر داریم، اما با همین وجود باید به مجموعه شهرداری یاسوج دست مریزاد گفت.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل دفتر فنی استاندار همچنین در بازدید از پروژه آسفالت‌های شهر یاسوج از اقدامات شهرداری یاسوج قدردانی و کیفیت‌ آسفالت‌ها را تایید کردند.
همچنین یکی از ساکنین منطقه تختی یاسوج گفت: ما قدر دان خدمات شهرداری یاسوج هستیم و امیدوارم که این خدمات شتاب بیشتری بگیرد.
فردی به نام افشاری نیز می‌گفت: مجموعه شهرداری یاسوج تلاش زیادی برای رفاه مردم انجام می‌دهند و همه باید برای نگهداری از شهر تلاش و مشارکت کنیم.
 

تصاویر زیر مربوط به روکش آسفالت خیابان‌های عدل و تختی است.
 


 

 


کد مطلب: 410876

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410876/2/آقای-شهردار-دمت-گرم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1