کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه جشن میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد؛

مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» رونمایی شد / تصاویر

13 تير 1398 ساعت 16:36

مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» با حضور جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.


مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» با حضور جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 13 تیرماه 98) به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» در کانون اصلاح و تربیت یاسوج و بند نسوان رونمایی شد.
بنا بر این گزارش، طی مراسمی که با حضور جمیاری مدیرکل امور زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، سخنگو رئیس کانون اصلاح و تربیت یاسوج، خانم رودشتیان، حجت الاسلام آزادمکان و تعدادی از مسئولین استانی و همچنین تعداد پنجاه نفر مددجویان بند نسوان و پسران حاضر در کانون اصلاح و تربیت یاسوج از اثر سیده اعظم کاظمی با عنوان مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» رونمایی شد.
کاظمی نویسنده این اثر هدف خود را اینگونه بیان می‌کند که اگر بانوان محصور در بند؛ شرایط حضور در کلاس‌های ادبی بیرون از بند را ندارند، ما تلاش می‌کنیم که این کلاس‌های ادبی را جهت بهینه سازی اوقات فراغت مددجویان در داخل زندان برگزار کنیم.
  جمیاری مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد قول مساعد داد که جهت برگزاری کلاس‌های ادبی در بند نسوان و فراهم کردن شرایطی برای چاپ مجموعه‌ای از اثرات مددجویان که شامل شعر و داستان خواهد بود که در نوع خود در کشور منحصر به فرد می‌باشد، تلاش می‌کند.
در این آئین به شرکت کنندگان در جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) مجموعه شعر «بدترین قمار زندگی» اهدا خواهد شد.

 


کد مطلب: 410787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410787/2/مجموعه-شعر-بدترین-قمار-زندگی-رونمایی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1