تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۷۰۰
کبنا گزارش می دهد

همایش هم اندیشی و همدلی اقوام در گچساران/ تذکر آیت الله ملک حسینی به پخش موسیقی/ حضور کمرنگ قشقایی ها/آیا زنگ خطر برای تاجگردون به صدا در آمده است؟(+تصاویر)

۱
کبنا ؛همایش هم اندیشی و هم دلی اقوام  در گچساران با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی فرمانده سپاه فتح، فرمانداران شهرستان های گچساران و باشت، اعضای شورای تامین شهرستان ، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و معتمدین، بزرگان و ریش سفیدان اقوام شهرستان در سالن  فرهنگی و هنری آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
 به گزارش کبنا نیوز: فرماندار گچساران در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم به مدعوین، گفت:از اینکه دعوتمان را پذیرفتید، قدردانی می کنم و از همه افرادی که در برپایی این همایش زحمت کشیدند به نوبه خودم بازهم تشکر می کنم.
علی خوان پایه افزود: به عنوان بانی این برنامه خوشحالم و هدف این همایش بیان مسائل منطقه ای در این شهرستان است ،چرا که گچساران از تنوع طایفه ای و قومیتی برخوردار است و اقوام و طوایف این شهرستان همواره در کنار هم زندگی کرده اند و نیاز بیشتری به آرامش و امنیت خاطر دارند و مشترکات بسیاری با هم دارند.
خوان پایه تصریح کرد: دوما بحث دین اسلام که همه در این شهرستان مسلمان هستند و از لحاظ مذهبی همه هم شیعه هستند و این مشترکات در بین این اقوام در این شهرستان موجب شده تا از وحدت و همدلی برخوردار باشند و نیاز به همدلی بیشتر هم می طلبد.
وی گفت: سال های اخیر مشکلات اقتصادی به سبب تحریم های دشمنان بر مردم روز به روز افزایش یافته است و مردم ما نیاز به وحدت و انسجام بیشتری نیاز دارند.
خوان پایه تصریح کرد: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب در باب مشارکت و همدلی مردم بیشتر ضروری است و به منظور مشارکت مردم در امورات و تصمیم گیری ها قطعا دولت در این راستا تلاش هایی انجام داده است؛ امنیت ،آرامش و رفاه در جامعه در گرو همکاری دولت و ملت خواهد بود.
فرماندار گچساران اظهار کرد:دولت بایستی زمینه مشارکت مردم در جهت افزایش امنیت و رفاه اجتماعی فراهم کند که با مشارکت مردم این مهم بهتر انجام خواهد شد.
وی افزود:در این برهه زمانی تشخیص دادیم این همایش برگزار شود تا روز به روز همدلی بین مردم و دولت را شاهد باشیم.
 در ادامه نماینده  مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: امیدوارم همه بتوانیم با یک شعار مناسب برای ارتقای دین و کشورمان کوشا باشیم.
غلام رضا تاجگردون افزود: روز گذشته شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را داشتیم و ملت بزرگ ایران در این روز عزاداری های باشکوهی داشتند.
وی اظهار کرد: جلسه امروز جلسه وحدت اقوام است، دوستان در باب وحدت حرف هایی زدند و وحدت یعنی همان چنگ زدن به ریسمان الهی است، هرچه که توانمندی یک شخص است باید در جهت منفعت جامعه انجام شود، وحدت این نیست که همه با من باشند بلکه وحدت یعنی همه با او یعنی خداوند باشیم.
تاجگردون گفت: قومیت زیرساخت افراد و هویت افراد در جامعه است که فی الذاته مذموم نیست و جوامع با این شکل هویت پیدا می کند پس این زیرساخت برای شکل دهی جامعه همان هویت است.
وی اظهار کرد:اصل داشتن یک رویکرد ترکیبی برای نگهداشت به جامعه، دین، وطن و قوم است که برتری دین برهمگان واضح و روشن است؛ در یک موضوع منجر به اختلاف می شویم و آن هم قوم است،در این استان و  شهرستان به وفور اقوام مختلف وجود دارد براساس دین،زبان و فرهنگ که همه هم مشخص است.
وی افزود:ارزش ندارد به خاطر واژه قومیت دو موضوع مهم دیگر را کنار زد روزگاری در این شهر می گفتند ۷۲ملت ،اما همه در کنار هم روزگار را پیموده اند.
 
 
تاجگردون تصریح کرد:شاید نتوانسته ایم به آنچه که حقیقت بوده است برسیم که بعضا شاهد اختلاف هایی بوده ایم امروز به نقطه ای رسیده ایم که ۷۲ملت نباشد و نباید نگاه ۷۲ملت در این شهرستان داشته باشیم و باید به سمت چراغ وحدت و همدلی گام برداریم.
وی اظهار کرد:ما فقط مسئول این نیستیم که تنها اختلاف دو قوم را رفع بلا کنیم و هدف باید تمام جامعه باشد و وحدت اقوام تنها برای انتخابات نیست.
تاجگردون تصریح کرد:چرا به جای کلام خوب گفتن باید دست به تفنگ برد،مسائلی وجود دارد که ریشه های همدیگر را می زنیم و بعد هم نمی توانیم جمعش کنیم.
وی در پایان گفت: بهترین عنصر برای ما همدلی و همنشینی است اما امروز به عنوان برادر کوچکتان تمام تلاشمان را انجام دهیم و یک موضوع را مدنظرمان باشد که با وحدت به ریسمان الهی چنگ زنیم.
 
در ادامه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی گفت: تمامی هویت ها و شناسنامه انسان باید در یک شناسنامه و هویت هضم شود،به کرامت نهایی وقتی خواهید رسید که تمامی ویژگی های بنی آدم را کسب کنید.
وی افزود:در کلام مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی بروز می نماید ؛ خداوند انسان ها را با افکار متفاوت آفریده است و ایمان یعنی هضم این اندیشه ها در یک وحدت الهی، می شود همفکر نبود اما همدل و همزبان بود،هویت دیگر انسان هویت طایفه ای اوست ،هویت دیگر هویت ایلی و هویت دیگر هم قومی می شود که نه افتخار است و نه ننگ.
ملک حسینی اظهار کرد:مرزهای زمان،مکان و طایفه برای هر شخصی وجود دارد،اما انسان، انسان است به کرامت انسانی یعنی ایمان و تقوا که وجودشان افتخار دارد،افرادی که تقوا دارند داری کرامت هستند و اصالت و شرافت و کرامت از جمله سه ویژگی هستند که در حقیقت افتخار دارد و تنها در نقطه ای بودند افتخار نیست و افتخار در کرامت اخلاقی،در شرافت اخلاقی و در اصالت اخلاقی است.
وی تصریح کرد:امروز هم هویت های پُستی و منصبی بوجود آمده است در کنار مرزهای قومیتی و طایفه ای ،اما کرامت انسانی جایگاه ارزشمندی دارد که همان شایسته افتخار است که باید از عوامل همدلی و وحدت در یک جامعه حراست و صیانت کنیم چرا که کینه ها انسان ها را جهنمی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد:تعصبات قبیله ای و باندی یعنی آماده بودن برای پیدا شدن امثال رضا شاه و جامعه ای منحرف و فاسد و پذیرش انسان مستکبر؛ تعصبات بی جا باعث ضعف بنیه های اجتماعی خواهد شد.
وی گفت:اگر وزن کشی های اجتماعی و اگر تعصبات قومی بر ما حاکم شود وضعیت نابهنجاری را بوجود خواهد آورد و موجب پیدایش رذیلت ها خواهد بود انسان باید به سمت سعادت گام بردارد.
 در ادامه سردار حمید خرم دل  گفت: آنچه که موجب وحدت و انسجام ما شده است همان اسلامیت و ملیت ماست،اما امروز این عوامل وحدت ، انسجام و همدلی باید در جامعه پیاده شود ،اما این اتفاق باید کی و چگونه صورت بگیرد و چه کسانی مسئول این اتحاد و همدلی هستند؟
 
وی افزود: در استان باید چگونه از ظرفیت ها حداکثر استفاده بشود، آیا مسئولین ما در ادارات و مجموعه های مختلف؛ انتخاب مدیران براساس شایستگی هاست  و یا هم حزبی ها و طایفه گرایی ها؟ و تا این مسائل را حل نکنیم و به یک بلوغ فکری و سیاسی نرسیم وضعیت همین خواهد بود.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:باید به درجه ای از فهم سیاسی و اجتماعی برسیم که نگوییم که این فرد چون متعلق به این طایفه است ولو شاخص های مدیریتی هم نداشته باشد ،باید برای مدیریت انتخاب شود که قطعا موجب حقارت و کینه خواهد شد.
خرم دل تصریح کرد: وقتی که می خواهیم استخدامی در ادارات انجام دهیم آیا مسائل شایستگی فردی را رعایت می کنیم؟ این عوامل هستند که در واقع موجبات رنجش و کدورت مردم را فراهم می کنند،آیا خودمان عامل به این موضوعات هستیم.
وی افزود:آیا انتخاب افراد بایستی براساس شایستگی ها باشد یا قومی و قبیله ای؟ در این مدت حضورم در این استان این اختلافات و کدورت ها و ناراحتی ها را از این منظر می بینم وگرنه اتحاد رمز پیروزی ماست اما در درون خود دچار مشکل هستیم.
خرم دل تصریح کرد: این بحث های حزبی و طایف ای و قبیله ای به استان آسیب می زند و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد در کمتر جایی وجود دارد، اما بهره این استان از این همه ظرفیت چیست؟ خیلی ها از عوامل قبیله ای و طایفه ای گله مند هستندکه در نهایت تبدیل به کینه خواهد شد.
وی بیان کرد: متاسفانه شرایطی پیش آمده است که همدیگر را دیگر باور نداریم الان میز جلوی آقای تاجگردون پر از نامه است و ربطی هم به نماینده ندارد و مربوط به ادارات مختلف است ،چرا که باور و اعتمادمان از اداراتمان کم شده است چرا که به این باور رسیده ایم که دارد پارتی بازی صورت می گیرد،که این موارد از اشکالات ماست.
 
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:اینکه قبیله و طایفه و کشورمان را دوست داشته باشیم بسیار عالی است و آنچه که مذموم است برتری دادن یک قوم بر قوم دیگری است،آیا ما نمی توانیم از این ظرفیت قومی و قبیله ای در جهت مثبتش هم استفاده کنیم و نه تنها در نزاع ها و انتقام گیری ها.
 
خرم دل افزود: آیا از ظرفیت ریش سفیدی و معتمدی برای حل مسائل شهرمان و یا استان استفاده کرده ایم؟ متاسفانه در کشور ما هر 5نفر یک پرونده در دادگستری دارد و وضعیت استانمان از این وضعیت هم بیشتر است، چرا از این ظرفیت قومی و قبیله ای برای حل اینگونه مسائل استفاده نکنیم؟
وی اظهارکرد: این همایش کار بسیار ارزشمندی است علی رغم انتقاداتی که هم وجود داشته باشد و باید همه شهرستان ها هم انجام دهند و باید به این باور برسیم که همه بر روی یک کشتی سوار هستیم باید بدانیم مردم خیلی از مسائل و مشکلات را تحمل می کنند اما تبعیض و بی عدالتی را تحمل نمی کنند.
 
فرمانده سپاه فتح استان گفت : این موارد موجب کینه می شود و ناامیدی را به جامعه تزریق می کند و لذا این جلسات باید به نوعی هم شکلش عوض شود و همه بیایند و حرفشان را بزنند و هم ریش سفیدان و معتمدین حرفشان را بزنند و به یک فهم مشترک برسیم.
 
وی اظهارکرد:مدیران ما باید انتخاب زیرمجموعه خودشان را براساس شایستگی انجام دهند،این استان، استان باسوادی است و مردم هم با انگیزه هستند و نباید شأن این همایش با این اهمیت را به انتخابات تقلیل دهیم به هر حال انتخابات تمام خواهد شد و یکی هم مجلس خواهد رفت چه قبولش داشته باشیم و چه نداشته باشیم.
 خرم دل افزود: از فرماندار گچساران می خواهم که کار را عملیاتی تر انجام دهند و اول خودشان عامل به این مسئله باشند و تلاش و همت این باشد که تبعیض و بی عدالتی در ادارات جمع شود که قطعا 100درصد هم نمی شود و همه هم و غم استاندار این باشد که انتخاب مدیران،استخدام ،توزیع اعتبارات و وام ها براساس عدالت باشد.
فرمانده سپاه فتح گفت: این موارد ایجاد امید می کند و موجب همدلی و اعتماد می شود، اما نمی توانیم شعار همدلی و همزبانی بدهیم اما جور دیگری عمل کنیم مردم باسواد و فهیم هستند و می بینند،مسئولین همه و همه وظیفه داریم که در کنار مردم، مشکلات استان را حل کنیم.
وی تصریح کرد:با کلی گویی و جور دیگر عمل کردن نمی توانیم به این شاخص ها دست پیدا کنیم،تکرار این جلسات و بیان مسائل و مشکلات علی رغم اختلاف سلیقه می طلبد به صورت عملیاتی اقدام و رفع شود.
خرم دل گفت:به عنوان مجموعه سپاه در کنار همه هستیم، همه ظرفیت ما در خدمت مسئولین و مردم عزیز خواهد بود .
در ادامه  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این همایش گفت:حقیقتا این برنامه یک نشست مهم و ارزشمندی است و نکاتی خوبی در فرمایشات عزیزان ایراد شد در این جمع آحاد مردم هستند و به نوعی همه با هم هستند.
حسین کلانتری بیان کرد: اراده حق تعالی این است که انسان به مقام کرامت برسد و خداوند برای اینکه انسان به این مهم برسد با برنامه مسیر را ترسیم کرده است،با قرآن کریم ،بافرستادن انبیاء و اولیای الهی و تکلیفمان را باید با خدای خودمان نیز مشخص کنیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: در استانی هستیم که ظرفیت های بالایی دارد اما ملاک هر شخصی تقوا است و مسیر هم به خوبی روشن شده است و اصل موضوع همین است و این استان با این همه امکانات اگر این ظرفیت ها و نیروها همدل و همزبان باشندخیلی با موفقیت فاصله ندارد.
وی افزود: اکنون در موقعیت نبرد سخت اقتصادی  قرار داریم، بنده به تعبیر حضرت آقا که می فرمایند استاندار نماینده نظام جمهوری اسلامی است در اینجا عرض می کنم با همین امکانات و منابع و ظرفیت ها در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن به مراتب می توانیم اوضاعمان بهتر از این باشد.
کلانتری تصریح کرد:در همین گچساران و باشت و دیگر شهرستان ها منابعی خوبی وجود دارد و ظرفیت های گردشگری این استان در کشور واقعا کم نظیر است اما گاهی اوقات محدودیت های مصنوعی و خلاف حق مانع اجرای حق می شود که بزرگان باید کمک کنند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:بزرگان این همایش جایگاه برتری دارند و می توانند این همدلی و همزبانی را در جامعه ایجاد کنند، ما مسئولین باید متوجه باشیم و ریل را بد عوض نکنیم و گرنه مردم در همه عرصه ها پیشگام بوده اند.
وی گفت:در همین گچساران به جرات می گویم مجموعه ای از اقوام مختلف را در خودش به عنوان یک ویترین جاداده است باید مواظب باشیم که راه را بیراهه نرویم و فرصت ها را از دست ندهیم ،چرا که فرصت های خوبی داریم و همین گچساران ظرفیت های بالقوه ای دارد و قطعا از ظرفیت های نماینگان هم استفاده خواهیم کرد و دنبال توسعه همه جانبه استان و منطقه باید باشیم.
کلانتری تصریح کرد:شورای تامین شهرستان وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند و به این نتیجه رسیده اند که این جلسه ضرورت دارد در این شهرستان برگزار شود،اما حضور آیت الله ملک حسینی به این همایش عظمت بخشید.
وی افزود:انتخابات کاربزرگی است اما به موقع خودش و ما باید الان شدیدا در فصل کار باشیم،بنده هم به عنوان یک مسئول اینجا به همه می گویم که خدا را به شهادت می گیرم که در اجرای انتخابات در این استان ؛اگر تمام عالم امکان را سند شش دانگ هم بدهند اجازه نخواهیم داد حتی یک رای به نفع یا ضرر یک شخص یا جناح یا گروه یا باندی جابجا شود ؛چرا که رای ناموس است.
 کلانتری گفت:امام فرمودندکه "میزان رای ملت است" و ما پاسدار این رای مردم هستیم و تصمیم با رای مردم است وما بدنبال مشارکت حداکثری و حضور همه مردم هم درانتخابات هستیم ؛اما امانت دار رای مردم هم خواهیم بود و کاملا همه مجریان و دست اندکاران انتخابات در بی طرفی انتخابات انجام وظیفه خواهند کرد و مردم هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم مردم خواهیم بود.

 * اما به حاشیه های این همایش می پردازیم.
 
*همایش طبق معمول با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.
*آیت الله ملک حسینی در بدو ورود به سالن همایش به برگزار کنندگان تذکر داد موسیقی که در سالن همایش در حال پخش بود هر چه سریعتر متوقف کنند وی تا پخش موسیقی قطع نشد وارد سالن نشد.
*  همایش با تلاوت آیات وحی و سرود ملی آغاز شد.
* سخنران این همایش به ترتیب فرماندار گچساران،نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده تیپ48 فتح استان، استاندار
 *حبیب زارعی پور از ایل باوی، حسین کرمیان به نمایندگی از قشقایی‌ها و به عنوان کارآفرین، مالک اخلاصی از ایل بویراحمد گرمسیر و همچنین  به نمایندگی از همه طایفه‌ها و اقوام به پشت تریبون فراخوانده شدند و حول اتحاد و همدلی اقوام و طوایف سخنرانی کردند.
* در این همایش غلام‌رضا تاجگردون بعد از سخنرانی خود در باب وحدت قوم‌ها، اظهار کرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، انسان فرهیخته و بزرگواری هستند که همچون پدر بزرگوارشان مهر و محبت شان مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد را در برگرفته و بنده شخصاً از ایشان دعوت می‌کنم تا در جایگاه حضور پیدا کنند و این لوح ارزشمند را که مزین به نام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و از طرف آنان است را به پاس بزرگواری، رفتار پدرانه، روشنگرانه و روشنفکری، اندیشمند و اینکه همواره در مسیر ولایت بوده‌اید و هستید و خواهید بود، و دست ولایت بر سر مردم استان قرار دارد، را تقدیم شما کنم و از خداوند منان عزت را برای شما خواستارم.
 
*گاهی اوقات با مراجعه مردم برای دادن نامه به نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت همایش دچار بی نظمی و همچنین  ایجاد وقفه در همایش می شد.
*موردی که در این همایش کاملا مشهود بود حضور کمرنگ بزرگان ایل قشقایی بود این در حالی بود که جمع کثیری از بزرگان ، معتمدین، ریش سفیدان قشقایی به این همایش دعوت شده بودند اما استقبالی ازاین همایش از طرف بزرگان قشقایی صورت نگرفت.
 گفته می شود بکارگیری و اشتغال جوانان قشقایی یکی از مطالبات این قوم از تاجگردون می باشد و همچنین تبعیض و بی عدالتی در بکارگیری نیروها در شهرستان باعث نارضایتی شدید توده قشقایی شده، بطوریکه دیگر حرف لیدرها و معمتدین و بزرگان قشقایی در بین مردم این قوم خریدار ندارد یا بهتر بگویم اثر ندارد.
*توده قشقایی عنوان می کنند در دوره گذشته  ما قشقایی ها حمایت گسترده ای از تاجگردون بعمل آوردیم بطوریکه آرای 75 درصدی قشقایی به تاجگردون کاملا بی سابقه بود و آرای ما باعث شد تاجگردون مرد محبوب کشور و اکنون این عنوان را در مجلس یدک بکشد.
البته بعضی از لیدرهای قشقایی، تاجگردون هنوز خوشبین هستند و به توده قشقایی امیدواری می دهند که نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مدت باقی مانده در خصوص اشتغال جوانان قشقایی چاره اندیشی خواهد کرد.
* در این همایش حضور بختیاری ها، بهبهانی ها، اصفهانی ها، خوزستانی ها و همچنین بزرگان معتمدین و ریش سفیدان بویراحمد گرمسیر( دشت مور، لیشتر، عرب ها،خیرآباد، آرو، دیل، مارین، آبریگون) کهگیلویه ها( چرامی ها، طیبی ها و بهمئی ها ) کمرنگ بود.
عدم حضور معتمدین و بزرگان طایفه های بزرگ و اصیل قائد یوسفی ( کیسفی)، گشتاسبی ها، پورالحسینی ها، فتحی ها، کوهسرکی ها و گناوه ای ها (لری) و سادات امام زاده علی کاملا مشهود بود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

از فرزندان دوگنبدان و شکست خورده ی نگاه قومی تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
خنده داره وحدت اقوام اون هم زمانی که خود نماینده و .. فقط و فقط نگاه قومیتی به استان و گچساران دارند.‌
مطمئن باشید راه بچهای کهگیلویه بزرگ، بویراحمد گرمسیر، قشقایی ها و طوایف دیگر که تاجگردون نخواست آنها را ببیند علیرغم اینکه دور گذشته بیشترین رای را بهش دادن، از تاج گردون بیش از پیش دچار اصطکاک و جدایی و زاویه خواهد شد.
دایره دوستان تاج گردون اونقد تنگ شده که حتی خودشونم به زور توش جاشون میشه😀😂😂🤣

هیشکه را اجازه نشستن رو سفره پهن شده را نمیدن..


ایشالله تو . گیر کنه.
همراز ازگچ
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف سردارسپاه که واقعیتها رو عنوان کرد خدا حافظ شما باشد انشالا
طهماسب
France
متاسفانه اقای تاجگردون فقط دنبال همین برنامه های بدون خروجی مثبت و بی فایده و دنبال افعال انتخاباتی و تبلیغات هستند مثله بقیه برنامه های اخیر مثله محله سادات خیابان بلادیان مشک و ملار و .... ولی انچیزی که مشهود است بیکاری جوانان و بکارگیری خانواده نماینده و اطرافیانشان و خانواده مدیرانشان و فقر و بیچارگی روز ب روز مردم انهم تا اندازه ای که بیشتر خانواده ها از ایشان نا امید شده اند اینهمه خرج و مخارج و بکوب و ببند و ساز و دهل و کیک و اب میوه و مخارج اضافی از بیت المال برای تبلیغات اقای نماینده است فقطوگرنه چه سودی ب حال مردم و طوایف و اقوام داشت خلاصه دست ایشان و اطرافیانشان برای مردم رو شده است و مردم باید خود تصمیمی برای فرزندان و ایندگانشان بگیرند
پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
خانم. فقط دنبال پست هست. فقط دنبال پست گرفتن برای خانم ش هست زشته این کار بخدا مردم برای چی خانم
شرمنده از معرفی
Iran, Islamic Republic of
قبلا هم به فرمانداری در رابطه با اصلاح لیست معتمدین ، بزرگان و ریش سفیدان کامنت داده بودم ، لیست را با واقعیت طوایف اصلاح کنید .
حامد
Iran, Islamic Republic of
به خدازشته این جوانان شهرم چطورشدن که همدیگه رو هل میدن برا سلفی گرفتن با نماینده؟زشته آقاعسگر
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خنده دارش جایی بودکه سه نفر که خودطایفه هم زیاد.به عنوان سخنگوی طوایف معرفی شدند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زنگ خطر برا اقای تاجگردون زمانی به صدا دراومد که مدیر موفق وپاکدست وتوانمند اموزش وپرورش اقای پورالحسینی رو با عجله عوض کردن وسرپرست به جایش منصوب کردن ،چه عحله ای بود؟.با این کار اکثرمردم وفرهنگیان محترم به نیت تاحگردون پی بردن
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
این چه همایش اقوام است که فقط در هیاهوی انتخابات انجام می گیرد
برنامه ی انتخاباتی نماینده در گچساران با عناوین مختلف دارد اجرا می شود
از مسئولین استانی تقاضا می شود جلو این برنامه های انتخاباتی که هزینه ی بیت المال صورت می گیرد بگیرند
اقوام اشتغال می خواهند برابری و عدالت می خواهند نه همایش تبلیغاتی برای نماینده
در ضمن آن خانم . که به اسم قشقایی می خواهد پست بگیرد باید بداند که به جوانان بیکار و خانواده های قشقایی دارد می کند شما کی با قشقایی بودید که حالا بنام قشقایی می خواهید مدیر بشوید؟؟؟
سلام
Romania
درود بر سردار خرمدل گوشه هایی از درد مردمان کوخ نشین وبی کسان را بخوبی بیان وادا کردند. خدا حفظ تان کند...
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
سایرین را قضاوت نمی کنم ولی بعنوان یک بویراحمدی، این آقای مالک اخلاصی را که که تا دو دور قبل لیدر آقای جعفری بوده و دخترش هم همسر روح الله پسر آقای جعفری است،. که بعنوان نماینده بویراحمد صحبت کرده.
Iran, Islamic Republic of
اخلاصی ایتره ،دارندگی برازنگی
Iran, Islamic Republic of
که اقای اخلاصی سخنران بوده ،ایشالا برج ۱۱ بیشتر میسوزه ،شب دراز قلندر بیدار
Iran, Islamic Republic of
اخلاصی حداقل بیا سخنرانی کنه جناش مشخصه صاف و صادق ،خیلیا که حتی اسمشونو بگن تو این سایت فقط مینویسن
Iran, Islamic Republic of
عکسها را نمیشه بزرگ کرد مدیر مسیول کبنا بهتره یه دوره ای بری تا یاد بگیری و بتونی عکسها را تو سایت خبری طوری بذاری که مردم بتونن خوب نکاه کنن
قبلا. کارش خوب بود
Iran, Islamic Republic of
از ته قلبم اه کشیدم از ته قلبم

بخداوندی خدا تا فوق لیسانس خوندم گفتم توی این شهر میرم سرزکار

الان من فوق گرفتم و بیکارم

بعضی دوستان در این عکس با دیپلم ناقص مشغول به کارن

ایا این عدالته؟؟

خیلی دوس دارم یه شب بخوابم دیگه بیدار نشم اینقدر خسته ام

خسته ام عمرمو گذاشتم پای درس در بهترین دانشگاه نه جوانی کردم و نه لذتی از زندگی فقط درس میخوندم حالا یه عده با سیاست بازی رفتن سرکار و امثال ماها هم سرشون بی کلاه موند

امیدوارم اگه خدایی هست که حتما هم هست جواب شون بده که از زندگی کردن خستمون کردند
آب توت دشمور
Iran, Islamic Republic of
این حاضرین درجلسه راکمترکسی قبول دارند وبه هیچ عنوان معتمدنیستندوبعضامشکل دار هستند.فقط معیارشان پیمانکاربودن وفامیل بودن بانماینده وفرمانداربوده است.یک نفر به قولا.ه درعکسهاندیدم.تاجگردون بدجور دوروبرش خالی شده
Iran, Islamic Republic of
خداییش بااین که طرفدارتاج هستم وهستیم اما همین جلسه اولین نشان شکست اوست
Iran, Islamic Republic of
. بیداد میکنه و هرکس و چیزی سلسله مراتبی دارد . یک. نماینده و نماینده.....
بخشایی
Iran, Islamic Republic of
از خانواده کیسفی ها و نارکی ها و پورالحسینی ها کسی رو نمیبینیم . اقای تاجگردون به کجا داری میری ؟؟
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون این جلسه ی همدلی اقوام هست یا جلب اعتمادوتوجه براخودت برا۴ سال دیگه
باوی.
Iran, Islamic Republic of
آخ سی باوی که سره. بو و ریش سفید هم . آخ آخ آخ تا قیومت.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که میدونم ملک اخلاصی فقط فقط به خاطر پیمانکاری داخل پتروشیمی با تاجگردنه و به همین خاطر از دید تاج گردون ریش سفید دشت موره. حبیب زارع هم چون پیچویی و از دایی های تاجگردونه . کریمیان را نمیشناسم. ولی خداوکیلی از روستاهای باوی فقط پیچویی چند نفر بودن. کوهسرک دو نفر که سنشون به ریش سفیدی نمیخوره. لار هم دو سه نفر. شادگان دوتا جوان شاغل شهرداری. شاه بهرام یک نفر که سه تا از بچه هاشو گذاشته سر کار. فتح هم یکی دو نفر . از معتمدین اصولگرا و اصلاح طلبان اصیل هم که کسی نیامده . (از بهارش پیداست که تاجگردون د کارش تمومه)
پناهی
Iran, Islamic Republic of
وقتی که اصلاحطلبان قدیمی واصیل بویراحمدگرمسیرظرف این چهارسال یکی یکی ازتاجگردون . رایج درشهرناامیدشدند حالاچسبیده به جذب کردن رای اصولگرایان.تاجگردون شکستش حتمی است واگرامیدی هم طرفداران اندکش داشتندبااین جلسه ناامیدشان کرد.اگرشرایط همینطورپیش برودقطعاپیروزمیدان زینلزاده خواهدبود چون تمامی گرایش های سیاسی روزبه روزحول محورایشان جمع میشوند
کریمی
Iran, Islamic Republic of
این معتمدین تاحالاکجابودندچراهیچ کس نمی شناسدشان.اگه هرکسی پیمانکاروبسازبفروش شد معتمدوبزرگ میشه پس تاالان بایدطایفه که همشون پولدارشدن باید بزرگان شهر حساب شوند.این جلسه از نشانه های شکست تاج بود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1