کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش هم‌اندیشی و هم‌دلی اقوام در گچساران انجام گرفت

تاجگردون با اهداء لوحی و به پاس رفتار پدرانه و ولایت‌مداری از «آیت الله ملک حسینی» تجلیل کرد (+ تصاویر)

9 تير 1398 ساعت 13:34

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با اهداء لوحی از آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.


همایش بزرگ هم‌اندیشی و هم‌دلی اقوام در گچساران با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران گچساران و باشت، فرمانده سپاه گچساران، رئیس دادگستری گچساران و جمعی از معتمدین و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش برگزار شد. و در این همایش غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با اهداء لوحی از طرف مردم از آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه تجلیل به عمل آورد.
به گزارش کبنا، در این همایش که امروز (یکشنبه 10 تیرماه 98) برگزار شد، غلام‌رضا تاجگردون بعد از سخنرانی خود در باب وحدت قوم‌ها، اظهار کرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، انسان فرهیخته و بزرگواری هستند که همچون پدر بزرگوارشان مهر و محبت شان مردم سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد را در برگرفته و بنده شخصاً از ایشان دعوت می‌کنم تا در جایگاه حضور پیدا کنند و این لوح ارزشمند را که مزین به نام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و از طرف آنان است را به پاس بزرگواری، رفتار پدرانه، روشنگرانه و روشنفکری، اندیشمند و اینکه همواره در مسیر ولایت بوده‌اید و هستید و خواهید بود، و دست ولایت بر سر مردم استان قرار دارد، را تقدیم شما کنم و از خداوند منان عزت را برای شما خواستارم.


کد مطلب: 410694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410694/2/تاجگردون-اهداء-لوحی-پاس-رفتار-پدرانه-ولایت-مداری-آیت-الله-ملک-حسینی-تجلیل-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1