تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۱۰۶۶۰
کاندیدای احتمالی انتخابات حوزه انتخابیه ی گچساران و باشت در گفت و گو با کبنانیوز به بیانیه ی بیعت اصل واکنش نشان داد؛

زینل زاده: فکر نمی کنم نیاز به بیانیه ای باشد / عملاً برای اجماع اصولگرایان حاضرم / اجماع شجاعت و گذشت می‌خواهد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛اردلان زینل زاده برای بار دوم به شهر باشت سفر کرد، هر چند سفرهای او به باشت را سیاسی می‌دانند، اما او هر دو بار در نماز عید سعید فطر و نماز جمعه شرکت کرد و به نظر می‌آید او بیشتر به دنبال این است که پایگاه خود را در بین افراد مذهبی باشت بیش از گذشته بسط دهد. حضور زینل زاده در باشت از چشم رسانه‌ها دور نماند و سعی کردند که سفر او را به رقابت با سید قدرت و هودارانش ربط دهند.
در ادامه گفت و گویی با اردلان زینل زاده در حاشیه سفرش به باشت انجام داده‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

با توجه به بیانیه سیدقدرت الله بیعت اصل برای اجماع و وحدت اصولگرایان، چطور هنوز شما بیانیه‌ای منتشر نکرده‌اید؟
فکر نمی‌کنم نیاز به بیانیه باشد عملکرد هر کسی گویای رویکرد نظری و عملی‌اش بوده و هست. من از ابتدای کار نیز به وحدت اصوگرایان نظر مثبتی داشته و دارم حالا چه شرایطی پیش آمده که اجماع هنوز حاصل نشده بماند، ولی من عملاً برای اجماع حاضر هستم، لازمه اجماع هم شجاعت است و هم گذشت.
 علی القاعده باید اجماع با لحاظ کردن شرایط اجتماعی حاکم در شهرستان‌های گچساران و باشت اتفاق بیفتد و توفیق حاصل شود.
من برای این موضوع حاضر هستم و شاید با توجه به شرایط موجود هم این اجماع حاصل شود. گاهی ممکن است استراتژی اجماع حضور چند نفر در انتخابات باشد و گاهی ممکن است اجماع بر یک نفر صورت گیرد و اصل موضوع اجماع باید وحدت تاکتیک باشد. منتها خروجی این اجماع باید به نفع قاطبه مردم باشد و من اعتقادم بر این است که تغییر ایجاد خواهد شد، بخصوص در مورد مردمی که به حق و حقوق خود نرسیده‌اند.
در چند دوره گذشته رویکردهایی وجود داشته که ما مخالف این رویکردها هستیم و اکثر مردم که به اشکال مختلف روحیات خاص داشته‌اند به لحاظ اخلاقی مطالبه گری نداشتند، نابهنجاری در وصول مطالباتشان نداشته‌اند این افراد از این جریانات عقب مانده‌اند و حقشان ایفا نشده است. در راستای نیل به مطالبات خود هتاکی نداشته‌اند و درطول چند ساله اخیر بزرگی به خرج داده‌اند، خروجی اجماع علی القاعده باید این باشد.

اینکه بصورت مستقیم بیانیه نداده‌اید این تصور ایجاد نمی‌شود که شما با کاندیداهای دیگر همدل نیستید؟
همه عزیزان دست اندرکار و کاندیداها اطلاع دارند و مردمی هم که با آنها ارتباط داریم به عرضشان رسانده‌ایم که در واقع ما آماده هستیم و نیاز به قلم فرسایی ندارد، همانگونه که در ابتدا عرض کردم رویکرد عملی هر کسی نشانگر نظر و تفکرش است و اینکه هر کسی چه شرایطی دارد، و آیا این قابلیت و انعطاف برای اجماع را دارد یا نه.

ادعای نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت این است که با همه اقوام و طوایف بیشتر از بقیه ارتباط دارند، نظرتان چیست و شما این ارتباطات را می‌توانید احیا کنید؟
ارتباط خوب به معنای این است که قلوب مردم را تسخیر کنیم، اگر این اتفاق به معنای واقعی کلمه انجام گرفته است، خوب است، معنا و مفهوم ارتباط خوب این است که خروجی کار خوب باشد، این که ما بتوانیم قلوب مردم را راضی نگه داریم وگرنه فرصت‌ها کم است و نمی‌شود همه مردم را راضی کرد. همانطوری که امام جمعه محترم امروز در فرمایشات خودشون بیان کردند عدالت، امنیت و حاصلخیزی سه اصل مهم است. اگر ما درست کار کرده باشیم قطعاً اینها بدست می‌آیند.
 شما چقدر برای تغییر شرایط موجود  امید دارید و احساس می‌کنید می‌توانید بر این شرایط غلبه کنید؟
بالاخره هر معلولی یک علتی دارد و مردم آگاه شدند و می‌دانند وضعیت فعلی کشور حاصل تصمیم و عملکرد چه گروه و کسانی بوده است و بنده هم نیز چون مردم امید دارم شرایط در کل کشور در این انتخابات به سود مردم تغییر کند
امید اصلی بنده به پول و سیاسی بازی نیست و امید من و همه نخبگان جامعه به آگاهی مردم است و اگر مردم آگاهانه پای کار بیایند شک نکنید این وضعیت تغییر خواهد کرد.
زینل زاده در انتهای سخنان خود از برگزاری نشستی با اصحاب رسانه خبر داد و پاسخگویی به پرسش‌های دیگر را به طرح مسائل در این نشست موکول کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Romania
آقایان زینل زاده و حسینی و جعفری و زراعت کیش و پاکدل و بیعت اصل و برادران ترک زبان بزرگ منشی خود را نشان دهید و به اجماع برسید. اجماع شما برابر است با انصراف غلام از انتخابات.
فراز
United States
از آقای زینل زاده سوال میکنم ، شما با آنهمه جوان بیکار دارای تحصیلات عالیه تا بیسواد چه برنامه ای دارید؟ آیا میتوانید ۳۰ درصد آنها را شاغل نمایید ؟ آیا موضوع بیکاری جوانان که مطالبه اصلی جامعه هست در دولت مورد وثوق شما قابل حل هست ؟ اگر جوابشان آری است ، خوانندگان بدانند ، ایشون اطلاع از وضعیت ندارد و حرفهایش. است .
اگر برای رفع مشکل بیکاری موضوع ساخت کارخانه و ... را عنوان نمود ، بدانید حرعش هیچگونه پشتوانه برنامه ای و بودجه ای نداره ، بلکه حرفی کلی و بازاری .
منتظرتون هستیم
چاه تلخ وچال موره وطنم
Iran, Islamic Republic of
به امیدخداوحمایت مردم پیروزی
طرفدارسابق اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سیدقدرت آرای بالایی نداره اماحضورش درانتخابات موجب پخش شدن آرا ودرنتیجه پیروزی تاجگردون میشود.به همین جهت تاجگردون ازخدامیخواهدرقیبش شخصی درحدحسینیباشد امااگرانصراف بدهدبدون شک دکترزینلزاده پیروزمیشود وهمه تحلیلگران میدانندکه باوجودحمایت عظیم اکثرمردم بویراحمدی وقشقایی گچساران زینلزاده توان پیروزی وکنارزدن رقیب قدری مثل تاجگردون رادارد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاجگردون سلام برزینلزاده
Iran, Islamic Republic of
نماز جمعه باشت شده تبلیغات انتخابات بعد آقایان از تاجگردون ایرتد میگیرند چرا جشن میگیری برای کارهایی که انجام شده .ایا نماز جماعت برای اصولگرایان وکاندید آن هاست .به خاطد همین است که مردم استقبال نمیکنند
احمدی چهارراه گشین
Iran, Islamic Republic of
زینلزاده برای آشناشدن بامردم ونظراتشان وبیان مشکلاتشان درنمازجمعه شرکت میکند ولی رقیبش باسازونقاره وترقه مردم راجمع میکند.تشخیص باخودتان.واقعاآدم بااصالت کارهاش هم اصیله.زینلزاده ماهم دورگذشته ازتاجگردون حمایت کردیم ولی امسال باکمال افتخاربه شمارای میدهیم.امیدوارم موفق ومویدباشید
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام به خدا من بچه گچساران نیستم ولی تا جایی که با زینل زاده برخورد داشتم از زمانی که راه و شهرسازی بود و تا زمانی که شهردار شد چندین جلسه با ایشون بودم و برخورد داشتم خدا میدونه شهردار شدن از سرش زیادی بود مگه شما حالتون خوش نیست چه برسه به نمایندگی مجلس . این خیلی و پز میده . در ضمن چشم دیدن تاجگردون هم ندارم
کوشک برآفتاب وتنگ سپودیارم
Iran, Islamic Republic of
به امیدخدابیش ازپانزده هزاررای فقط ازطرف دشتموریهای دهدشت داری به عنوان پشتوانه ات.دیگه باحمایت بویراحمدگرمسیروایلات قشقایی وداییهای باوی ات تاالان که ازهمه جلوتری.اگرشرایط همینطورپیش بره به امیدخداپیروزی
بوستان باشت بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
تنهاکسی که بتواندتاجگردون شکست بدهدهمین دکترزینلزاده است چون هم هوادارداردهم حمایت طایفه ای ایلی داردهم شهردارموفقی بوده وازخانواده علمی وفرهنگی می آیدهم چشم ودلش سیراست وطی یک دهه شهرداربودن حتی ریالی به درآمدش پول مشکوک واردنشد هم پیگیروقاطع یابه قول خودمان زونی دار است هم طرفدارانش ازهمه طوایف وایلات هستندوسابقه اجرایی اش حاکی از دیدگاه شایسته سالاری به معنای حقیقی حاکم بوده است واین مسعله دردوره تاجگردون کاملامبتنی بر درزبان شایستگی امادرعمل وابستگی قومی وفامیل سالاری بوده است.امازینلزاده بایدخوب اینرابداندکه مردم بیکارندکارمیخواهند عدالت میخواهند مردم گوششان ازوعده ها وحرفهای قشنگ امادرعمل هیچ ودلخوش کردن به چهارتاپروژه نماکاری وپارک که اتفاقاهمان هم بداجراشدوشاهدش ناراضی بودن کاسبهای خیابان بلادیان ومردم بافتهای فرسوده است که روز اول چه گفتندوچه وعده هادادنداماروزامروزمیبینیم که هم مردم نثلامحله سادات شاکی ازنوع عوارض گازوبرق وغیره ومیزان وام واعتبارات هستند دزکل زینلزاده باید بعدازپیروزی اولویت اولش اشتغال وعدالت وشایسته سالاری باشدچون این نکات دردوره تاجگردون هیچ توجه ای نشدوفقط وعده داد.درحوزه مجلس ودولت کلا اصلاحات ومیانه روها که تاج هم ظاهراجزاین گروه بودتیم اقتصادی افتضاح کارکردوتاجگردون هم باتوجه به پستش به اندازه خودش درتورم وگرانی موجود ونقدینگی ورکود مقصرهستند.
تل مویزی باشت
Iran, Islamic Republic of
خشوم ایا آدم زربارنروییه.وش دیاره اصلااینطوریه.تاجگردون هرچه کردتاحریفش وانیبو
تل مویزی باشت
Iran, Islamic Republic of
خشوم ایا آدم زربارنروییه.وش دیاره اصلااینطوریه.تاجگردون هرچه کردتاحریفش وانیبو
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی چهارراه گشین
سلام
ضمن احترامی که به جناب اقلی زینل زاده دارم؛سوالی داشتم؛ایابامتنی که ارسال کرده اید؛میفرمایید اقای تاج گردون
بهروز
Iran, Islamic Republic of
کاش عکس از نماز نبود.مسئولین تور رو خدا به
باشت سی تی
Iran, Islamic Republic of
طایفه شیاس این دوره با زینلزاده خواهدبود.تاجگردون فقط حرف میزنه
بیراحمدم
Iran, Islamic Republic of
تمام بویراحمیهای ساکن حوزه باشت پشتت هستند.خدابه همراهت شیرمردبرافتویی
Iran, Islamic Republic of
ازهمین الان گوی سبقت از تاجگردون ربودی توباشت
Iran, Islamic Republic of
بیشتر جوانان باشتی حمایتت میکننداقای زینالزاده ازتاج که جزحرف خیری ندیدیم
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
بازم غلام تاجگردون رای میاره .شک نکنید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1