کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا

تجمع کارگران شهرداری دوگنبدان در مقابل فرمانداری گچساران/ کارگران؛ تورم سر به فلک کشیده حقوقمان نصف شده است

2 تير 1398 ساعت 16:12

حقوق دریافتی پرسنل نسبت به سال قبل آنهم با توجه به شرایط نابسامان و تورم شدید اقتصادی به نصف کاهش پیدا کرده است که معیشت و زندگی کارگران با این حقوق ناچیز دچار مشکلات شدید شده است


تجمع و اعتراض کارگران شهرداری دوگنبدان ابتداء در جلوی ساختمان شهرداری دوگنبدان انجام شد که در ادامه به جلوی ساختمان شهرداری دوگنبدان کشیده شد.
پرسنل شهرداری دوگنبدان بعلت حذف آیتم های حقوقی شان مانند سختی کار، حق فنی،نوبت کاری و...
 که باعث شده است  حقوق دریافتی آنان به نصف کاهش پیدا کند به نشانه اعتراض درجلوی فرمانداری تجمع کردند.
درادامه این تجمع،  نشستی با حضور فرماندار گچساران،معاون فرماندار، رئیس دفتر نماینده  و نمایندگان کارگران شهرداری در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
نمایندگان پرسنل شهرداری دوگنبدان عنوان کردند:  سال هاست که آیتم های سختی کار،حق فنی، نوبت کاری و حق شیفت و ...به پرسنل شهرداری دوگنبدان پرداخت می شود اما در سال 98 یکباره این مزایا قطع و حذف شده اند که حقوق دریافتی پرسنل نسبت به سال قبل آنهم با توجه به شرایط نابسامان و تورم شدید اقتصادی به  نصف کاهش پیدا کرده است که معیشت و زندگی  پرسنل وکارگران شهرداری دوگنبدان با این حقوق ناچیز دچار مشکلات شدید می شود.
یکی از نمایندگان کارگران شهرداری عنوان کرد: هیچ کدام از شهرداران شهرستان های استان چنین اقدامی(حذف آیتم های حقوقی کارگران) نکرده است که در کمال تعجب فقط شهردارشهرنفتخیز گچساران چنین اقدامی کرده است.
 
نمایندگان پرسنل شهرداری دوگنبدان در ادامه گفتند: حتی شهرداری  شهرستان های استان های همجوار هم چنین موردی را اعمال نکرده اند که از مسئولان تقاضا داریم به داد و به مشکلات پرسنل زحمتکش شهرداری دوگنبدان رسیدگی کنند.
 در ادامه فرماندار گچساران عنوان کرد: هر گونه اقدامی باید در چارچوب قانون باشد و ما این موضوع را به جد پیگیری می کنیم و در این خصوص بزودی نشستی با حضور معاون استاندار، مدیرکل شهری، مدیرکل کار، شهردار دوگنبدان، نمایندگان پرسنل شهرداری برگزار می شود.
 


کد مطلب: 410538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410538/2/تجمع-کارگران-شهرداری-دوگنبدان-مقابل-فرمانداری-گچساران-تورم-سر-فلک-کشیده-حقوقمان-نصف-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1