کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک مطرح شد

کلانتری: کم فروشی نمی‌کنیم / از آقای «هاشمی‌پور» که خدمات دولت را بیان می‌کند، تشکر می‌کنم / استاندار با «دعای فرج» جلسه را به پایان رساند (+ تصاویر )

30 خرداد 1398 ساعت 16:41

در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی برای خدمت وجود دارد. و ما یک نماینده ولی فقیه متدین، معزز و مؤمن و واقعاً مردم دار و مردم دوست داریم که جا پای پدرش گذاشته است. ما نمایندگان شریف، دلسوز و پیگیر داریم. ما روحانیون، دهیاران، شوراها، خانواده ایثارگر و معظم شهدا داریم. مهم این است که به همدیگر احترام بگذاریم. توفیق داشتیم که سفر اولمان اینجا باشد و ان شاء الله سفر آخرمان به اینجا نیست. آنچه در طول سفر از ورودی تا آخر سفر رفتیم، یادداشت کردیم و مستندسازی کردیم و ان شاء الله تصمیم لازم اتخاذ می‌شود و به مدیران مربوطه ابلاغ می‌کنیم و نظام پیگیری هم برایش تشکیل می‌دهیم. ان شاء الله گزارش کار هم می‌دهیم. اطمینان داشته باشید که کم فروشی نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه خدمت گذار شما خواهیم بود. با همه همه عزیزان تلاش می‌کنیم که روز به روز مشکلات رفع شود و رضایت مندی مردم بیشتر شود. رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
به گزارش کبنا از دیشموک، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمع از مدیران ارشد این استان وارد شهر دیشموک شدند.
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه دیشموک، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان شرکت برق و جمع زیادی از مسئولان حضور داشتند، وارد بخش دیشموک شد و از روستاهای سرگچ و چندار بازدید به عمل آورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهالی روستاهای سرگچ و چندار دیدار و با آنها به گفت‌وگو نشست و بعد از شنیدن مطالبات مردم، گفت: پیگیر مشکلات بخش و روستاهای دیشموک هستم.
حسین کلانتری در ادامه سفرش در مسجد شهر دیشموک که مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، با مردم صحبت کرد و گفت: از استقبال و قدرشناسی مردم بسیار قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بعد از اعتماد هیئت دولت و رئیس محترم جمهور که ما را برای استانداری استان شهیدپرور، شجاع و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردند، به همکارانم، گفتم که باید بدون فوت وقت مناطق مختلف استان را مورد بازدید قرار دهیم، اظهار کرد: مناطق محروم‌تر را در اولویت قرار دادیم و تصمیم گرفتم که محروم‌ترین منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد را ببینم و گزارش مستندی را خدمت آقای رئیس جمهور و وزرای محترم تقدیم کنم.
کلانتری هدف از سفر خود را جمع بندی و ارزیابی مشکلات و معضلات مناطق محروم از جمله بخش دیشموک دانست و تصریح کرد: به همین منظور به این بخش آمدیم که بعد از ارزیابی مشکلات و معضلات گزارشی را تقدیم هیئت دولت کنیم.
وی با بیان اینکه ما که نمی‌توانیم شق القمر کنیم و حرف‌هایی را تحویل مردم بدهیم که بعداً از عهده ما هم خارج باشد، افزود: بلکه ما سرباز نظام اسلامی هستیم و هدفمان خدمتگزار مردم بودن است و بر این اساس تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات مردم را درست ارزیابی کنیم و از زبان خود مرددم را بشنوم و وضع زندگی مردم را ببینم. و ما باید مشکلات مردم را اولویت بندی کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در راه مبارزه با ظلم و استکبار و اسلام امریکایی و ادامه اسلام ناب محمدی (ص) ملت هزینه داده است و این مردم عزیزانشان را داده‌اند. اما در برابر دشمن سر خم نکرده‌اند و یکی از ویژگی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شجاعت و ایستادگی و مقاومت آنها در برابر ظلم است و مورد عنایت مقام معظم رهبری در سال 73 هم قرار گرفتند.
کلانتری در ادامه گفت: الان ما هم سخت‌ترین و جدی‌ترین جنگ را با امریکا داریم و آن هم جنگ اقتصادی است. دشمن ما تمام توان خودش را گذاشته است که سخت‌ترین زندگی را بر مردم تحمیل کند. دشمن می‌خواهد نگذارد که ما یک تومان درآمد داشته باشیم. و یک لقمه سر سفره مردم باشد و دشمن، دشمن پیغمبر (ص) و امیر المومنین (ع) است. دشمن، دشمن اهل بیت (علیهم الاسلام) و شهدا است. و قطعاً مردم حاضر نیستند در مقابل کسی که می‌خواهد ریشه اسلام را در بیاورد، سرخم کند.
وی افزود: طبیعتاً مردم هم توقعات و مطالباتشان را کاملاً تعدیل می‌کنند، متناسب با وضعیت، اما این وضعیت مسئولیت را بر دوش بنده و همکاران بنده بر نمی‌دارد و ما وظیفه داریم که از همین امکانات و منابع و اعتبارات موجود بیشترین مشکلات را از دوش مردم بر داریم.
استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید اولویت‌های اصلی منطقه را شناسایی کنیم و افزود: و بعد یک یا سه اولویت را به جد پیگیری کنیم تا مشکلات مردم گام به گام مرتفع شوند.
وی افزود: ما هم با دشمن در جنگ هستیم و هم در حال خدمت گذاری به مردم هستیم. ما در دو جبهه قرار داریم، یک جبهه خدمت مقدس به مردم و یکی هم نبرد با دشمن. دشمن جنگ تمام عیاری را با ایران اسلامی به وجود آورده و الان هم در پایان آن قرار داریم. و جوانان باید این را بدانند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خودمان را خدمت گذار مردم می دانیم. و من تشکر می‌کنم از آقای هاشمی که خدمات دولت را در منطقه خودش بیان می‌کند. و خدمات تدبیر و امید را می‌گوید. و آقای هاشمی پور دوندگی و تلاش کرده و دولت خدماتش را به منطقه آورده است. این قدرشناسی است.
کلانتری افزود: الحمدالله ما سه نماینده بزرگوار، متشخص، توانمند و پیگیر داریم، الان هم کمک کنند و دولت هم با تمام توان می‌آید. باید تلاش کنیم تا جاده‌ها و راه‌های ارتباطی به سر و سامان برسند. ما برای جاده دهدشت کد ملی بگیریم که نگران‌های مردم کل حوزه انتخابیه است را باید برایش کد ملی بگیریم. و این زمینه هم وجود دارد.
وی گفت: تا 6 روز دیگر پرونده خسارات سیل در استان کهگیلویه و بویراحمد بسته می‌شود و پرونده‌ها را بعد از جمع بندی به وزارت‌های مربوطه ارسال می‌کنیم و اعتبارات خوبی هم در نظر گرفته شد که تسهیلات 4 درصد، 12 درصد و 18 درصد هم داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم این است که ما انسجام، وحدت و همدلی را داشته باشیم که جبهه اسلام و جبهه حق پیروز است. ما جرم ما این است که زیر پرچم پیغمبر و اسلام ایستاده‌ایم و جرم ما این است که زیر پرچم امام حسین (ع) ایستاده‌ایم.
کلانتری بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی برای خدمت وجود دارد. و ما یک نماینده ولی فقیه متدین، معزز و مؤمن و واقعاً مردم دار و مردم دوست داریم که جا پای پدرش گذاشته است. ما نمایندگان شریف، دلسوز و پیگیر داریم. ما روحانیون، دهیاران، شوراها، خانواده ایثارگر و معظم شهدا داریم. مهم این است که به همدیگر احترام بگذاریم. توفیق داشتیم که سفر اولمان اینجا باشد و ان شاء الله سفر آخرمان به اینجا نیست. آنچه در طول سفر از ورودی تا آخر سفر رفتیم، یادداشت کردیم و مستندسازی کردیم و ان شاء الله تصمیم لازم اتخاذ می‌شود و به مدیران مربوطه ابلاغ می‌کنیم و نظام پیگیری هم برایش تشکیل می‌دهیم. ان شاء الله گزارش کار هم می‌دهیم. اطمینان داشته باشید که کم فروشی نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه خدمت گذار شما خواهیم بود. با همه همه عزیزان تلاش می‌کنیم که روز به روز مشکلات رفع شود و رضایت مندی مردم بیشتر شود. رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است.
در پایان حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم را با قرائت دعای فرج به پایان رساند.
---------------------------------
گزارش: سیده فاطمه خطیبی


کد مطلب: 410480

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410480/2/کلانتری-کم-فروشی-نمی-کنیم-آقای-هاشمی-پور-خدمات-دولت-بیان-می-کند-تشکر-می-کنم-استاندار-دعای-فرج-جلسه-پایان-رساند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1