تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۱۰۴۸۰
در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک مطرح شد

کلانتری: کم فروشی نمی‌کنیم / از آقای «هاشمی‌پور» که خدمات دولت را بیان می‌کند، تشکر می‌کنم / استاندار با «دعای فرج» جلسه را به پایان رساند (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
به گزارش کبنا از دیشموک، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمع از مدیران ارشد این استان وارد شهر دیشموک شدند.
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه دیشموک، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان شرکت برق و جمع زیادی از مسئولان حضور داشتند، وارد بخش دیشموک شد و از روستاهای سرگچ و چندار بازدید به عمل آورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهالی روستاهای سرگچ و چندار دیدار و با آنها به گفت‌وگو نشست و بعد از شنیدن مطالبات مردم، گفت: پیگیر مشکلات بخش و روستاهای دیشموک هستم.
حسین کلانتری در ادامه سفرش در مسجد شهر دیشموک که مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، با مردم صحبت کرد و گفت: از استقبال و قدرشناسی مردم بسیار قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه بعد از اعتماد هیئت دولت و رئیس محترم جمهور که ما را برای استانداری استان شهیدپرور، شجاع و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردند، به همکارانم، گفتم که باید بدون فوت وقت مناطق مختلف استان را مورد بازدید قرار دهیم، اظهار کرد: مناطق محروم‌تر را در اولویت قرار دادیم و تصمیم گرفتم که محروم‌ترین منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد را ببینم و گزارش مستندی را خدمت آقای رئیس جمهور و وزرای محترم تقدیم کنم.
کلانتری هدف از سفر خود را جمع بندی و ارزیابی مشکلات و معضلات مناطق محروم از جمله بخش دیشموک دانست و تصریح کرد: به همین منظور به این بخش آمدیم که بعد از ارزیابی مشکلات و معضلات گزارشی را تقدیم هیئت دولت کنیم.
وی با بیان اینکه ما که نمی‌توانیم شق القمر کنیم و حرف‌هایی را تحویل مردم بدهیم که بعداً از عهده ما هم خارج باشد، افزود: بلکه ما سرباز نظام اسلامی هستیم و هدفمان خدمتگزار مردم بودن است و بر این اساس تمام تلاشمان را می‌کنیم که مشکلات مردم را درست ارزیابی کنیم و از زبان خود مرددم را بشنوم و وضع زندگی مردم را ببینم. و ما باید مشکلات مردم را اولویت بندی کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در راه مبارزه با ظلم و استکبار و اسلام امریکایی و ادامه اسلام ناب محمدی (ص) ملت هزینه داده است و این مردم عزیزانشان را داده‌اند. اما در برابر دشمن سر خم نکرده‌اند و یکی از ویژگی‌های مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شجاعت و ایستادگی و مقاومت آنها در برابر ظلم است و مورد عنایت مقام معظم رهبری در سال 73 هم قرار گرفتند.
کلانتری در ادامه گفت: الان ما هم سخت‌ترین و جدی‌ترین جنگ را با امریکا داریم و آن هم جنگ اقتصادی است. دشمن ما تمام توان خودش را گذاشته است که سخت‌ترین زندگی را بر مردم تحمیل کند. دشمن می‌خواهد نگذارد که ما یک تومان درآمد داشته باشیم. و یک لقمه سر سفره مردم باشد و دشمن، دشمن پیغمبر (ص) و امیر المومنین (ع) است. دشمن، دشمن اهل بیت (علیهم الاسلام) و شهدا است. و قطعاً مردم حاضر نیستند در مقابل کسی که می‌خواهد ریشه اسلام را در بیاورد، سرخم کند.
وی افزود: طبیعتاً مردم هم توقعات و مطالباتشان را کاملاً تعدیل می‌کنند، متناسب با وضعیت، اما این وضعیت مسئولیت را بر دوش بنده و همکاران بنده بر نمی‌دارد و ما وظیفه داریم که از همین امکانات و منابع و اعتبارات موجود بیشترین مشکلات را از دوش مردم بر داریم.
استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه باید اولویت‌های اصلی منطقه را شناسایی کنیم و افزود: و بعد یک یا سه اولویت را به جد پیگیری کنیم تا مشکلات مردم گام به گام مرتفع شوند.
وی افزود: ما هم با دشمن در جنگ هستیم و هم در حال خدمت گذاری به مردم هستیم. ما در دو جبهه قرار داریم، یک جبهه خدمت مقدس به مردم و یکی هم نبرد با دشمن. دشمن جنگ تمام عیاری را با ایران اسلامی به وجود آورده و الان هم در پایان آن قرار داریم. و جوانان باید این را بدانند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خودمان را خدمت گذار مردم می دانیم. و من تشکر می‌کنم از آقای هاشمی که خدمات دولت را در منطقه خودش بیان می‌کند. و خدمات تدبیر و امید را می‌گوید. و آقای هاشمی پور دوندگی و تلاش کرده و دولت خدماتش را به منطقه آورده است. این قدرشناسی است.
کلانتری افزود: الحمدالله ما سه نماینده بزرگوار، متشخص، توانمند و پیگیر داریم، الان هم کمک کنند و دولت هم با تمام توان می‌آید. باید تلاش کنیم تا جاده‌ها و راه‌های ارتباطی به سر و سامان برسند. ما برای جاده دهدشت کد ملی بگیریم که نگران‌های مردم کل حوزه انتخابیه است را باید برایش کد ملی بگیریم. و این زمینه هم وجود دارد.
وی گفت: تا 6 روز دیگر پرونده خسارات سیل در استان کهگیلویه و بویراحمد بسته می‌شود و پرونده‌ها را بعد از جمع بندی به وزارت‌های مربوطه ارسال می‌کنیم و اعتبارات خوبی هم در نظر گرفته شد که تسهیلات 4 درصد، 12 درصد و 18 درصد هم داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهم این است که ما انسجام، وحدت و همدلی را داشته باشیم که جبهه اسلام و جبهه حق پیروز است. ما جرم ما این است که زیر پرچم پیغمبر و اسلام ایستاده‌ایم و جرم ما این است که زیر پرچم امام حسین (ع) ایستاده‌ایم.
کلانتری بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی برای خدمت وجود دارد. و ما یک نماینده ولی فقیه متدین، معزز و مؤمن و واقعاً مردم دار و مردم دوست داریم که جا پای پدرش گذاشته است. ما نمایندگان شریف، دلسوز و پیگیر داریم. ما روحانیون، دهیاران، شوراها، خانواده ایثارگر و معظم شهدا داریم. مهم این است که به همدیگر احترام بگذاریم. توفیق داشتیم که سفر اولمان اینجا باشد و ان شاء الله سفر آخرمان به اینجا نیست. آنچه در طول سفر از ورودی تا آخر سفر رفتیم، یادداشت کردیم و مستندسازی کردیم و ان شاء الله تصمیم لازم اتخاذ می‌شود و به مدیران مربوطه ابلاغ می‌کنیم و نظام پیگیری هم برایش تشکیل می‌دهیم. ان شاء الله گزارش کار هم می‌دهیم. اطمینان داشته باشید که کم فروشی نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه خدمت گذار شما خواهیم بود. با همه همه عزیزان تلاش می‌کنیم که روز به روز مشکلات رفع شود و رضایت مندی مردم بیشتر شود. رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است.
در پایان حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد مراسم را با قرائت دعای فرج به پایان رساند.
---------------------------------
گزارش: سیده فاطمه خطیبی
نام شما

آدرس ايميل شما

آرویی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرازاستاندارمحترم خواهشمندم سرس به منطقه محروم بویراحمدگرمسیری ازتوابع شهرستان گچساران بزنند و از نزدیک بامشکلات مردم این منطقه آشناشوند
Iran, Islamic Republic of
با تاج بیاد خخخخخ
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
شنیدیم م... داره اجرا میشه..خونه انپتحادیه روستایی را تخلیه کن.دوباره میخوای پول استانداری را ببری خرج کنی.روزهای سختی در پیش داری .میری و ....چکار میکنی.بلایی روت بیاد که کیف کنی
صادق طاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر پاکدل .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1