کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان ژست مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد؛

حضور «استاندار کهگیلویه و بویراحمد» در دیشموک به روایت تصویر / نبود جاده ارتباطی و ترک تحصیل دانش‌آموزان عمده‌ترین مشکلات اهالی سرگچ

30 خرداد 1398 ساعت 15:29

اهالی این روستا همچنین نبود جاده‌های ارتباطی نامناسب را از دیگر مشکلات بخش دیشموک عنوان کردند و بیان می کردند که برای آمد و رفت و خرید مایحتاج زندگی مان و حضور در مراکز بهداشتی و درمانی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه سفر کرد.
به گزارش کبنا از دیشموک، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمع از مدیران ارشد این استان وارد شهر دیشموک شدند.
کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه دیشموک، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان شرکت برق و جمع زیادی از مسئولان حضور داشتند، وارد بخش دیشموک شد و از روستاهای سرگچ و چندار بازدید به عمل آورد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اهالی روستاهای سرگچ و چندار دیدار و با آنها به گفت‌وگو نشست و بعد از شنیدن مطالبات مردم، گفت: پیگیر مشکلات بخش و روستاهای دیشموک هستم.
به گزارش کبنا، مردم بخش دیشموک و روستاهای تابعه آن، نبود مدرسه راهنمایی، خوابگاه شبانه روزی و بعد مسافت را علت ترک تحصیل دانش آموزان منطقه اعلام کردند.
آنها خواستار احداث مدرسه در مقطع راهنمایی شدند، چرا که به علت نبود مدرسه هر سال تعدادی از دانش آموزان ترک تحصیل می‌کنند.
اهالی این روستا همچنین نبود جاده‌های ارتباطی نامناسب را از دیگر مشکلات بخش دیشموک عنوان کردند و بیان می کردند که برای آمد و رفت و خرید مایحتاج زندگی مان و حضور در مراکز بهداشتی و درمانی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
گفته می‌شود که «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از استانداران عملیاتی است که خود شخصاً با انرژی کارها را پیگیری و از مناطق بازدید میدانی به عمل می‌آورد. و بدون شک با این رویه پایان ژست مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد را شاهد خواهیم بود.
کلانتری در مراسم معارفه خود که با حضور مدیران ارشد کشور، استان و نمایندگان مجلس برگزار شده بود، اظهار کرد: من مدیری با خودم نیاورده‌ام و بنده در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گام بر می‌دارم و هر مدیری که خسته شد، خودش پیدا می‌شود.


کد مطلب: 410478

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410478/2/حضور-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دیشموک-روایت-تصویر-نبود-جاده-ارتباطی-ترک-تحصیل-دانش-آموزان-عمده-ترین-مشکلات-اهالی-سرگچ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1