کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز انجام گرفت

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قلعه رئیسی و دیشموک / انتقاد امام جمعه از وضعیت‌ راه‌ها (+ تصاویر)

30 خرداد 1398 ساعت 10:10

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده وارد بخش قلعه رئیسی شد.


حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده وارد بخش قلعه رئیسی شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( 30 خرداد ماه 98) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی زیادی از مدیران دستگاه‌های دولتی وارد بخش قلعه رئیسی شد.
در این سفر حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه و جمع زیادی از مدیران حضور داشتند.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از سفر به قلعه رئیسی به دیشموک رفت.
عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این بازدید با قدردانی از استاندار و مدیران همراه وی، اظهار کرد: انتظار من از موکلینم و مدیران بخش این است که مشکلات اولویت‌دار را مطرح کنید، اگر ما سه مشکل مهم این منطقه را مطرح کنیم و آنها را با همکاری مدیران استانی و آقای استاندار در کشور به جد پیگیری کنیم، خیلی بهتر و مثمر ثمر خواهد بود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر صدها پروژه و مشکل را مطرح کنیم به جایی نمی‌رسیم، اما اگر سه پروژه و مشکل مهم را مطرح کنیم، تاثیر گذار خواهد بود.
حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار نیز ضمن خیر مقدم به استاندار و مسئولان، اظهار کرد: بخش چاروسا دارای مردمی مومن و متدین و شهیدپرور هستند و این منطقه دارای ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی از قبیل کشاورزی، گردشگری، دامداری و ... است.
وی گفت: منابع طبیعی بی نظیر دارد و بعد از سال‌ها صاحب گاز شد.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به وضعیت راه ها اشاره کرد و گفت: ما بدترین وضعیت راه را داریم. و در 10 سال اخیر هیچ پروژه ای در اینجا افتتاح نشد.
حجت الاسلام صلواتی گفت: این منطقه نیاز به توجه ویژه ای است.
 


کد مطلب: 410476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410476/2/سفر-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-قلعه-رئیسی-دیشموک-انتقاد-امام-جمعه-وضعیت-راه-ها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1