کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آغاز سفر «کلانتری» به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد / کهگیلویه اولین مقصد استاندار (+ تصاویر )

29 خرداد 1398 ساعت 23:54

حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز مدیریت سفرش را به شهرستان‌های استان آغاز کرد و او به شهرستان کهگیلویه سفر و قرار است علاوه بر تشکیل شورای اداری در این شهرستان از مناطق دیشموک و قلعه رئیسی هم بازدید به عمل آورد.


به گفته حسن روحانی رئیس جمهور، «او به عنوان نیروی خستگی‌ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعدادها و ظرفیت‌های استان را برای استان و کشور فعال سازد. این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز برای آبادانی کشور در صحنه هستند. و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.»
حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز مدیریت سفرش را به شهرستان‌های استان آغاز کرد و او به شهرستان کهگیلویه سفر و قرار است علاوه بر تشکیل شورای اداری در این شهرستان از مناطق دیشموک و قلعه رئیسی هم بازدید به عمل آورد.
به گزارش کبنا، از ظهر روز چهار شنبه ( 29 خرداد ماه ) و در سومین روز مدیریت حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استاندار سفر دو روزه‌ای را به مناطق مختلف شهرستان‌های کهگیلویه آغاز کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این سفر، گفت: حسین کلانتری سفر خود را ظهر امروز و با بازدید از جاده‌های شهرستان چرام آغاز کرد.
سید محمد تقوی افزود: استاندار در بازدید از جاده یاسوج _ چرام ضمن آگاهی از وضعیت جاده، از لزوم تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این جاده سخن گفت.
تقوی گفت: استاندار در راهدارخانه جوخانه شهرستان چرام حاضر و از نزدیک شرایط این راهدارخانه را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به حضور استاندار در محل وقوع حادثه چند روز پیش در منطقه آب حیات که ۸ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند، گفت: دکتر کلانتری حوادث جاده‌ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده‌های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار در خصوص جاده‌های ارتباطی شهر چرام، خواستار ارائه گزارشی کامل از وضعیت این جاده‌ها و تلاش برای رفع مشکلات پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، شد.
تقوی اظهار داشت: دکتر کلانتری در ادامه از تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
وی افزود: استاندار در ادامه و در دومین روز سفر خود از بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مهمترین مشکلات این مناطق را بررسی خواهد کرد.
 تقوی پایان بخش سفر استاندار را حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بررسی مشکلات و رایزنی با مدیران و مسئولان این شهرستان‌ها و مناطق، جهت تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.
 


کد مطلب: 410472

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410472/2/آغاز-سفر-کلانتری-شهرستان-های-کهگیلویه-بویراحمد-اولین-مقصد-استاندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1