تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۰۴۷۰
در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نظم‌کاری مدیران (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در این نشست اظهار کرد: سال گذشته در استان پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در این خصوص یک هزار و ۷۰۴ نفر دستگیر شد.
سیدناصر رضایی افزود: حدود ۱۲ هزار نفر در استان معتاد داریم که استان به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک و رتبه ۲۴ است.
وی با بیان اینکه، ۷۶ مرکز اعتیاد درمانی در استان داریم که اغلب روش‌های درمانی معتادین در این مراکز انجام می‌شود، اظهار داشت: ۹۰ تشکل مردمی در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فعالیت می‌کنند.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305209/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1
این مسؤول یادآور شد: به زودی بیمارستان ۱۱ تختخوابی معتاد درمانی در یاسوج راه‌اندازی می‌شود.
رضایی اظهار داشت: این استان ۱۵ شهید در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است و در این راستا ۱۱ جانباز داریم.
وی یادآور شد: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان ۹۸ برنامه اجرا می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم گفت: امسال ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش دارد.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305210/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1 سردار مهدی انصاری افزود: در این راستان ۴۵۱ نفر دستگیر، ۹۷ خودرو متوقف و ۱۱ باند متلاشی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه اگر استان به لحاظ مواد مخدر نسبت به استان‌های دیگر در شرایط بهتری است نباید از این مسئله غافل شد، تاکید کرد: همه تلاش‌ها بر حفظ و مدیریت شرایط موجود باشد و به مراتب برای کنترل بیشتر و کاهش گرایش به مواد مخدر و معتادین گام برداشته شود.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305208/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1 حسین کلانتری با اشاره به اینکه، این شورا و کمیته‌های پنج گانه آن با حساسیت بالا به موضوع مواد مخدر بپردازند، ابراز داشت: اینکه نیروی‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، مردمی و خانواده‌ها به نوعی در پیشگیری، مقابله و مبارزه همراه هستند و تلاش می‌کنند و درگیر با مواد مخدر می‌باشند تا به این سطح رسیده‌ایم خوب است اما باید با تلاشی بی امان و با برنامه و شرح وظایف بهتری به موضوع توجه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از شرایط کنونی که بوجود آمده باید شکرگزار بود و باید آن زمانی از شرایط راضی‌تر باشیم و شکرگزار واقعی بود که حتی یک معتاد هم در استان نداشته باشیم.
کلانتری ابراز داشت: همه باید در برابر این پدیده خانمانسوز احساس مسئولیت کنیم و به مسئله به گونه‌ای نگاه کنیم و این حس را داشته باشیم که تمام کسانی که درگیر و گرفتار مشکل اعتیاد شده‌اند اعضای خانواده‌مان هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتیاد و معتاد را مولد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: این ناهنجاری‌ها مسائل جدی است که باید بطور ریشه‌ای به آن توجه شود.
وی تاکید کرد: برنامه‌های پیشگیری، کنترلی، مقابله‌ای و درمانی مواد مخدر و معتادین و موضوع اشتغال بهبود یافتگان از مواد مخدر با جدیت و شدت و حدت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
کلانتری از مسئله نظم کاری و حضور در جلسات در زمان تعیین شده و داشتن دستورکار مشخص به همراه گزارش کار عملکردی از مصوبات جلسه قبل تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق علی و محمد قسمت میدم .را دربیار
احمدرضا حقگو
Romania
اصلاح روابط عمومی ؛گام اول

روابط عمومی و تشریفات از مهمترین آیتم ها و شاخص های رایج اداره امور و مدیدیت کلان محسوب می شود .
جایگاه روابط عمومی یعنی پالایش مطالبات و تنظیم خواسته و حرمت نهادن به مردم ، ارباب رجوع ، مدیران و پیگیری و تحقق خواسته ها متقابل دولت و مردم ، حاکم و رعیت و مدیر و ارباب رجوع ...
برقراری و تنظیم توازن معقول بین ورودی و خروجی مطالبات و خواسته ها و تحقق قانون و همچنین گردش آزاد اطلاعات و شفاف سازی به تمامی امور از اهم وظایف مدیر کل روابط عمومی استانداری محسوب می شود.
مدیر روابط عمومی باید از خود بدنه وزارت کشور و آشنا به درد و رنج مردم و همچنین آشنا با پرسنل استانداری ، بخشداری ها ، فرمانداری ها و دهیاران و شوراهای اسلامی در تمامی موارد باشد .
مدیر روابط عمومی باید توانایی و قدرت تحلیل و تجزیه بالا مسایل مختلف اجرایی،سیاسب، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را داشته باشد و بهترین تحلیل ها و گزارشات حقیقی و شفاف را به استاندار ارجا دهد.
متاسفانه طی چند سال اخیر مدیر روابط عمومی ، به واسطه لابی های سیاسی - قومی قدرت ، خارج از بدنه وزارت کشور به مجموعه تحمیل شده است .
داشتن روحیه خودخواهی ، برخورد های تصلب گرایانه ، و باری به هر جهت بودن خارج از شان این جایگاه حساس می باشد .
چنین روحیه هایی استاندار را با چالش جدی مواجه نموده و به تبع آن ناآشنا بودن به وظایف و عدم رعایت منشور اخلاقی و سازمانی در برخورد با مدیران ، ارباب رجوع و ارایه اطلاعات یک سویه و بعضا غلط و منبعث از نگاه های جغرافیایی و شهرستانی هزینه های بالایی برای استانداران ایجاد کرده و خواهد کرد.
داشتن روحیه و باری به هر جهت ، در حوزه روابط عمومی ، عملا تملق و نفاق را در سیستم نهادینه می کند . امید است استاندار محترم که ید طولانی در اموارات اجرایی ، سیاسی ، امنیتی و روانشناسی دارد در اولین گام شخصیتی علمی ، متین ، چارچوب دار ، اخلاقگرا و دارای تعامل منطفی با رسانه ها و سایت های خبری استان ، را بعنوان مدیر روابط عمومی و تشریفات خویش انتخاب نماید.

احمدرضا حقگو
Iran, Islamic Republic of
باز هم ناصر رضایی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1